Onko naiset todella näin nirsoja vai mulla tinder rikki
Matcheja ei vaan tuu vaikka on kuvat ja profiiliteksti kunnossa. Pituutta tosin vaan 177 cm joten oisko sit se ongelmana?
M32
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä siihen 178 ja katso muuttuuuko.
Olen ihan tosissani.
Menee testiin.
Ap
Älä kuitenkaan laita 180 koska silloin muijat ajattelee että pyöristät vaan ylöspäin. Mutta joo, 179,5cm ja 181cm välillä ero on n. 50% lisää mätchejä. Naiset ovat ihan naurettavan tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä siihen 178 ja katso muuttuuuko.
Olen ihan tosissani.
Menee testiin.
Ap
Älä kuitenkaan laita 180 koska silloin muijat ajattelee että pyöristät vaan ylöspäin. Mutta joo, 179,5cm ja 181cm välillä ero on n. 50% lisää mätchejä. Naiset ovat ihan naurettavan tyhmiä.
Tiedätkö, kuinka äärettömän typeriä juttusi ovat?
Meemit on turn off. Lisää kunnon kuvia. Hymyile!
Epävarmuutesi loistaa tänne asti, joten se varmasti näkyy profiilissasikin.
Tulee mieleen facen sinkkurymässä ollut mies, joka pyysi vinkkejä Tinder profiiliinsa. Kun ainoo harrastus oli pelaaminen, amis koulutus ja nyt työtön,reilusti ylipainoa ja epäsiisti parta, niin...
Tuskin sinäkään tykkäät kaikista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Muutin bio tekstin nyt vähän toiseen muotoon, emojit tää palsta vissiin jättää pois. Parempi?
"Tee sinä aloite niin minä hoidan loput. Tutustutaan, ihastutaan ja rakastutaan. Yhden illan juttua en tarvi mut en myöskään nunnaa."
Ap
Hyvin bare minimum effort profiiliteksti, josta ei käy sinusta esille paljoa mitään. Ainakaan positiivista. Näin itse tulkitsen.
Ensimmäinen rivi kertoo, että odotat naisen olevan aloitteentekijä. Etkö halua nähdä vaivaa? Pistää itseäsi likoon? Mitä se "loput" käytännössä on? Hoidatko sä meidän tutustumisen yksinäsi? Et tietenkään. Et sä loppuja hoida, vaan haluat että osallistun ihan yhtä paljon. Haluat vain nakittaa aloitteen mulle. Oletko sä sen arvoinen? En tiedä, profiili ei kerro mitään.
Toka lause on tyhjää ja latteaa sanahelinää, jolla yrität vaikuttaa romanttiselta oikeasti tekemättä tai antamatta itsestäsi yhtään mitään. Live, laugh, love -kamaa.
Kolmas lause kertoo eniten. Haet seksiä kohtuullisen pikaisella aikataululla. Todennäköisesti mieluiten ekoilla treffeillä, mutta jos menee hyvin, niin voit panna useamminkin. Vitsit mikä kunnia! Pass.
Mikään ei viesti että sun kanssa olisi mahdollisesti kivaa jutella ja viettää aikaa.
Mitä jos noiden omien vaatimustesi sijasta vain kertoisit itsestäsi. Jos haluat seksiä ja mahdollisimman pikaisesti, niin voithan sä sen mainita, mutta älä ihmettele jos naiset ei kiinnostu. Ilmeisesti sä et vain ole kiinnostava panokaverina.
Laita sinne 'Karataanko yhdessä'. Tää on muistaakseni Tauskin iskurepliikki.
Älä laita mitään 'ei vakavaa' vai oletko sen näköinen, jonka haluaa nainen, joka ei halua mitään vakavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin tilastojen mukaan 10% miesprofiileista vastaanottaa 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä. Lisäksi, noin 50% tinderin miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan matcheja.
Nyt kun tiedät nuo kaksi asiaa, niin käsität paremmin miksi et saa ollenkaan matcheja.
Harmi, että tinder on ainut paikka tutustua naisiin.
Eiku...
Aivan kuin tinder ei vaikuttaisi pariutumiseen kauttaaltaan, eikä vain siellä sovelluksessa. Kaiken maailman säätöjen ja kirjainyhdistelmien rimpsut johtavat lopulta kohti haaremisysteemeitä, joissa miesten halutuin viidennes kierrättää naisten halutumpaa puoliskoa. Hukkapaloja ei oikein kukaan hamua, mutta niihin on monilla tyytyminen, koska harvan pääkoppa lopulta kestää yksinäisempää elämäntyyliä.
Älä laita tekstiä ollenkaan. Tai sitten hanki apua sen laatimiseen.
177 on sellainen pituus että ei kannata profiilissa ilmoittaa. Jätä pois tai laita vähintään 180.
Muuta ensin ikäjakaumakriteerisi naisille niin, ettet etsi nuorempia, vaan samanikäisiä kuin sinä olet, plus miinus 3 v. Nyt sinulla oli, että naisen pitäisi olla huomattavasti nuorempi, max 5 v nuorempi kuin sinä ja mielellään sitäkin nuorempi 🤣🤣🤣 Se estää kaikki tykkäykset heti täydellisesti.
Lisäksi ota tekstistä pois kaikki viittaukset seksiin. Kirjoita että etsit vakavaa suhdetta.
Ota myös pois outo lause, että naiset pitäisi tehdä aloite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
177 on oikein hyvä pituus miehelle. Se, että otit sen esille, kertoo jotain sinusta. Ihan tavalliset miehet löytävät parisuhteita tinderissä. Missä asut, onko siellä edes naisia, joita etsit? Ja onko sinulla hyvä teksti? Entä kuvat? Hymyileviä, kivoja jonkun toisen ottamia kuvia? Ei alkoholia tai tupakkaa kuvissa jne.
Tyttö naisetkin polttaa ja ryybbää. Ja ovat jtn 150 pitkiä. Mulle kelpaa. Eikä tarvii olla rintoja eikä todellakaan mitään läski pers*sttä. Hyi. Siro lyhyt tyttö ja miel oikein lyhyt, rinnaton takapuoleton. Isot silmät. Ei laseja.
Miksi lyhyt, rinnaton perseetön?
P-fiili
Naisia ei kiinnosta mikään uliuliuli-mies.
Älä mene tinderiin. Se on naisten hypergamian mekka. Jos löydät sieltä naisen, hän ei todennäköisesti kannata perinteisiä arvoja. Myös bodycount on todennäköisesti korkeampi kuin ei-tindernaisilla. Jos et löydä kunnollista naista, kehitä itseäsi. Käy salilla ja hankkiudu paremmille palkkatasoille.
Vierailija kirjoitti:
Muutin bio tekstin nyt vähän toiseen muotoon, emojit tää palsta vissiin jättää pois. Parempi?
"Tee sinä aloite niin minä hoidan loput. Tutustutaan, ihastutaan ja rakastutaan. Yhden illan juttua en tarvi mut en myöskään nunnaa."
Ap
Niin että ensin naisen on tehtävä aloite ja sitten sinä otat ohjat ja naisella ei ole enää mitään sananvaltaa (reppana ja kontrolloija samassa paketissa, jes)? Tutustutaan, ihastutaan ja rakastutaan - kaikki viikossa, niin saadaan viikko sitten päättyneelle edelliselle suhteelle jatkoa? Et tarvitse nunnaa - no nyt on juntimpi lause kuin raakkucasen rintaliivikommentti.
En tiedä mitä näillä oikeasti ajat takaa, mutta tällainen fiilis näistä tulee.
Kannattaa pistää "avoimessa suhteessa" vaikket olisi. Silloin tulee pllua oikealta ja vasemmalta, koska antaa kuvan, että joku nainen on jo hyväksynyt sinut kumppanikseen eikä sinussa ole vikaa.
Tinder tuo maailman paras ehkäisy! Estää raskaudet ja seksitaudit helposti samallla kertaa! XD
Vierailija kirjoitti:
Muuta ensin ikäjakaumakriteerisi naisille niin, ettet etsi nuorempia, vaan samanikäisiä kuin sinä olet, plus miinus 3 v. Nyt sinulla oli, että naisen pitäisi olla huomattavasti nuorempi, max 5 v nuorempi kuin sinä ja mielellään sitäkin nuorempi 🤣🤣🤣 Se estää kaikki tykkäykset heti täydellisesti.
Lisäksi ota tekstistä pois kaikki viittaukset seksiin. Kirjoita että etsit vakavaa suhdetta.
Ota myös pois outo lause, että naiset pitäisi tehdä aloite.
Eihän ikähaarukka näy muille käyttäjille? Miten se estäisi tykkäykset?
Seksinviittauksista olen samaa mieltä, maailma on niin yliseksualisoitunut jo, että kiinnostus lopahtaa aika lailla samantien.
Myös samaa mieltä tuosta vikasta lausesta, tuolla lauseella siirrät vastuun naisille. Vaikka eletään 2024, niin näissä asioissa on miehen tehtävä olla aloitteellinen
Joku muumi alapeukutti tätä 😂