Onko naiset todella näin nirsoja vai mulla tinder rikki
Matcheja ei vaan tuu vaikka on kuvat ja profiiliteksti kunnossa. Pituutta tosin vaan 177 cm joten oisko sit se ongelmana?
M32
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus on yleensä ongelma vain miehille. Ja jos se on sulle ongelma, niin silloin se näkyy muussakin ulosannissa. Ja jos se nyt jollekin naiselle ns kynnyskysymys, niin on paljon muita joille pituus on yhdentekevä.
Ei kyllä tuosta on tutkimuksia. Amerikassa on ihan tarkkaan tuota tutkittu ja mitä useampi sentti miehellä on pituutta alle 180cm, sitä enemmän rahaa hänen on tienattava kompensoidakseen sitä. Jättiläiset taas saavat tienata vähemmän.
Me emme ole amerikkalaisia. Meillä on myös erilaiset arvot kuin heillä.
Suurin ongelma monella miehellä on se, että deitti-ilmoituksissa ei vaivauduta kertomaan itsestään mitään. Eihän siinä ole mitään, mistä kiinnostua, jos ei edes tiedä toisesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tulee tosi paljon tykkäyksiä aasialaisilta naisilta. Passitilassa ovat monet. Osa sovelluksen mukaan kuitenkin lähimailla. Lieneekö kaikki huijareita vai osa vain hylättyjä tuontimorsiammia tjms.
Feikkiprofiileja, ressukka. Syöttejä.
Joo siis vasemmalle on menneet kuten kaikki muutkin, mutta ihmetellyt tuota määrää kun tykänneistä se 30-40% on aasialaisia. Uusi tinderissä ja en odottanut noin paljoa huijareita.
Huijari on TINDER. Ei ne profiilit ole oikeiden ihmisten. Sehän tässä juuri ongelma on että sinunlaiset pöljät syyttelevät naisia, vaikka teille ohareita tekee Tinderin kuukausipalkkaiset kysettajat.
Toisekseen miehet itse ampuvat itseään omaan jalkaansa toimimalla Tinderissä kuten toimivat. Eli laittavat tykkäyksen kaikille naisille. Ja heille.laittaa vastatykkäyksen vain sellaiset naiset,jotka oikeasti ovat kiinnostuneita heistä. Koska saavat suhteessa omiin tykkäyksiinsä vain muutaman takaisintykkäyksen eli mätsin toimii Tinderin algoritmi niin, että pistää nämä miehet "alimpaan kastiin", eli näkevät vähemmän naisia jatkossa,koska eivät ole suosittuja.
Ja tämä vain siksi, että miehet itse sössivät.mahdollisuutensa siellä. Jonka jälkeen voi tulla mm. tänne syyttämään naisia asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene tinderiin. Se on naisten hypergamian mekka. Jos löydät sieltä naisen, hän ei todennäköisesti kannata perinteisiä arvoja. Myös bodycount on todennäköisesti korkeampi kuin ei-tindernaisilla. Jos et löydä kunnollista naista, kehitä itseäsi. Käy salilla ja hankkiudu paremmille palkkatasoille.
Paras vastaus tähän mennessä.
Ap vastaa itselleen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynainen tilaa temusta valtavia vehkeitä. Sinua ap, valitettavasti ei enää tarvita. Ainakaan "niihin" hommiin.
Nainen ottaa vain rikkaan tai lääkärin.
Temu, lol, jostain myrkyllisestä kierrätysmuovista tehtyjä värkkejä yms. ai että... Mutta pakko ostaa, kun halvalla saa, kun ei kerta rahat riitä laatuun!
Juuri niin. Oli jossain juttua, että juuri hyvätuloiset koulutetut keski-ikäiset sinkkunaiset kovimpia Temuttajia.
En usko, että koulutetut ihmiset lankeavat Temun tuotteisiin. Pitääolla sen verran ympäristötietoinen, ettei tahallaan tuo maahan selvästi myrkyllisiä aineita tai imhiselle suoraan vahingollisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat narsisteja inceleitä, jotka luulee itsestään liikoja.
Japanilaisille naisille kelpaa hyvin tavallinen suomalainen mies Tokion tai Osakan yökerhoista ja baareista jatkolle. M28
Japani on kuin taivas teille sinkkumiehille.
Käsitykseni mukaan se maa ei ole ystävällismielinen muunmaalaisille. Nykyään sinne voi joskus päästä työhön, mutta lupien jatkuminen ei ole mitenkään varmaa. Hiljattain uutisoitiin heidän lähialueeltaan tulleista työntekijöistä, joiden oleskelu oli päättymässä viranomaisten toimesta. Siellä ei oikeasti pidetä muista eikä asiaa edes peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jännä, että jos nainen "tarvitsee" pidemmän miehen, siinä ei nähdä mitään väärää ja olisi jopa suotavaa, että mies omatoimisesti ilmoittaa pituutensa... Mutta jos mies haluaa "ei lihavan", mies on automaattisesti pinnallinen saatana joka ei ansaitse yhtään ketään.
Nää on näitä. Rules for thee, not for me.
Mikäänhän ei estä miehiä matkaamasta Bulgariaan tai Turkkiin. Google translate kääntää.
Turkkiinko?
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tulee tosi paljon tykkäyksiä aasialaisilta naisilta. Passitilassa ovat monet. Osa sovelluksen mukaan kuitenkin lähimailla. Lieneekö kaikki huijareita vai osa vain hylättyjä tuontimorsiammia tjms.
Mitä tarkoittaa passitila?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat narsisteja inceleitä, jotka luulee itsestään liikoja.
Japanilaisille naisille kelpaa hyvin tavallinen suomalainen mies Tokion tai Osakan yökerhoista ja baareista jatkolle. M28
Japani on kuin taivas teille sinkkumiehille.
Käsitykseni mukaan se maa ei ole ystävällismielinen muunmaalaisille. Nykyään sinne voi joskus päästä työhön, mutta lupien jatkuminen ei ole mitenkään varmaa. Hiljattain uutisoitiin heidän lähialueeltaan tulleista työntekijöistä, joiden oleskelu oli päättymässä viranomaisten toimesta. Siellä ei oikeasti pidetä muista eikä asiaa edes peitellä.
Kyllä. Länkkäri on gaijin. Japanilaiset eivät näytä tunteitaan suoraan,mutta sinua ei hyväksytä. Jos nämä miehet luulevat oikeasti, että heidät otetaan sinne avosylin vastaan,niin ei oteta. On ihan omaa fantasiaa,ja kertoo siitä, että kulttuuria ei oikeasti tunne. Se japanilaisnainen -fantasia on saatu jostain PokeHubista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passitilassa voi hakea seuraa vaikka sydneystä vaikka istuisi itse kouvolassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi naiset maailman nirsoimmat. Varsinkin tavis naiset on nirsompia kuin kauniit naiset.
Edelleenkin, jos sinä et saa Tinderissä mätsiä siltä itseäsi nuoremmalta ja kauniimmalta naiselta panoseuraksi, se ei tarkoita sitä, että naiset ovat nirsoja. Sinä et vaan kelpaa eikä se panoseura. Mutta jos uskot, että pimperoo irtoaa helpommin muualla,niin miksi valitat täällä,miksi et hae pimperoo muualta kuin Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder tarjoaa teille sitä mitä se arvelee teidän olevan vailla evästeidenne perusteella.
Siellä ei ole teille naisia. Tehkää nyt edes käänteinen kuvahaku niille profiilikuville. Tekoälylläkin niitä teille askarrellaan. Te olette Tinderin kauppatavara, äijät. Te ja teidän nettikäyttäyttmisenne, josta appi kerää dataanne koko ajan.
Wut? Olen ollut Tinderissä usein eikä ole koskaan tullut bottia vastaan. Taitavat olla kiellettyjäkin ja katoavat nopeasti, jos sellaisia ylipäätään on. Taidat satuilla ihan omiasi.
Kaverini on naisista tykkäävä nainen, ja kyllä hänellekin on tullut joskus joku todennäköinen botti tai muu valeprofiili. Tekstitön profiili, jossa kuvat jotenkin hengettömän tai hivenen epätodellisen oloisia, nimenä usein
No niin
Aasialaisia löytyy Tinderistä. Nyt vaan hakemaan niitä sieltä. Turha ülista ja valittaa suominaisista täällä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin ongelma monella miehellä on se, että deitti-ilmoituksissa ei vaivauduta kertomaan itsestään mitään. Eihän siinä ole mitään, mistä kiinnostua, jos ei edes tiedä toisesta mitään.
Vakiolause: "Kysymällä saat tietää enemmän!"
Joo, ei kiitos. Mieluummin etsin valmiiksi jo niistä,joilla on jotain tietoja itsestä,kuin alan kyselemään joltain randomilta,josta et voi tietää, että onko se vaikka joku hullu.
Pk-seudulla 47v miehenä nyt tullut 50 tykkäystä 2-3 viikossa. Laitoin minusta fiksut kuvat, osa sisällä, osa ulkona. Hattu päässä, ilman hattua. Silmälaseilla, ilman laseja ja aurinkolaseilla. Esittelytekstissäni kerron itsestäni, mistä tykkään ja mitä haen. Kun olen eläimille alerginen ja sen kerron profiilissani, niin tykkäysten määrä oikein hyvä koska tosi monella naisella tuntuu olevan kissa/koira/muu lemmikki. Yksi mitä minulle kehuttu on, että kuvissani hymyilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakiolause: "Kysymällä saat tietää enemmän!"
Joo, ei kiitos. Mieluummin etsin valmiiksi jo niistä,joilla on jotain tietoja itsestä,kuin alan kyselemään joltain randomilta,josta et voi tietää, että onko se vaikka joku hullu.
Niinpä. Jos itse olen panostanut omaan ilmoitukseeni, niin miksi kiinnostuisin ihmisestä, joka ei panosta yhtään siihen, että kertoo itsestään minulle? Veikkaan myös, että kysy lisää -miesten taktiikka on se, että jos joku nainen sitten erehtyisi kyselemään jotain, mies käy lukemassa naisen profiilin ja räätälöi vastaukset sen mukaan. Eli eri naisille annetaan jopa keskenään päinvastaiset kuvaukset miehestä ja hänen elämäntyylistään. Tavoitteena tuskin on suhde, vaan kertapano - silloin pitää tavalla tai toisella huijata joku hyväuskoinen tapailemaan ja erehtymään sänkyyn asti, ja sen jälkeenhän ei haittaa enää vaikka valhe paljastuisikin, koska tavoite eli irtopano on saatu. Jotkut näistä saattavat toki hakea suhdettakin, mutta heille suhteen perustaksi riittääkin panot ja se, että kunhan nyt "joku vaan" nainen on - heitä ei kiinnosta naisen ajatukset ja persoona, koska he eivät hae suhteelta mitään syvällisempää. Pelkkä hengailu ja paneminen riittää.
Joten välttäkää kaikki viimeiseen asti kysy lisää -miehiä! Siinäkin tapauksessa, että teille irtoseksi olisi ihan ok, niin miksi harrastaa seksiä epärehellisen nilviäisen kanssa, kun fiksuja ja rehellisiäkin miehiä riittää kyllä panoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudulla 47v miehenä nyt tullut 50 tykkäystä 2-3 viikossa. Laitoin minusta fiksut kuvat, osa sisällä, osa ulkona. Hattu päässä, ilman hattua. Silmälaseilla, ilman laseja ja aurinkolaseilla. Esittelytekstissäni kerron itsestäni, mistä tykkään ja mitä haen. Kun olen eläimille alerginen ja sen kerron profiilissani, niin tykkäysten määrä oikein hyvä koska tosi monella naisella tuntuu olevan kissa/koira/muu lemmikki. Yksi mitä minulle kehuttu on, että kuvissani hymyilen.
Tämä kuulostaa todella hyvältä! Hymykuvat tosiaan myös. Aika jännä, että usein miehet kokevat olevansa paremman näköisiä niissä kuvissa, joissa ovat vakavia, mutta naiset sitten taas pitävät juuri niitä hymykuvia onnistuneimpina ja/tai kiinnostavimpina. Näin oli myös eksäni kanssa. Hän saattoi jopa minulle eli kumppanilleen lähettää yrmykuvia, ja sitten koki aina näyttävänsä "hölmöltä" niissä kuvissa, joissa oli hyväntuulisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaakin paljon ap:n profiilia paremmalta. Toivottavasti löydät kivan naisen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passitilassa voi hakea seuraa vaikka sydneystä vaikka istuisi itse kouvolassa.
Kätevä toiminto jos lähtee vaikka loma- tai työreissulle ulkomaille niin voi lämmitellä paikallisia eukkoja etukäteen.
Se mitä ajattelet olevan naisten nirsous taso niin kerro se kymmenellä niin alkaa olemaan kohdallaan.
Eihän naisille koskaan mikään riitä. Se maksimitaso millä tänää naista huomioit on minimitaso sille huomio määrälle mitä sinulta huomenna vaaditaan ja se vaatimus kasvaa joka kerta kun totutat sen.
No kyllä noilla aasialaisilla profiilissa oli juttua ja jotkut kertoivat profiilissa, että on myös lapsi. Vain yksi profiili oli sellainen jossa oli vähäpukeinen nainen ja toisena kuvana hinnasto ja osoite nettisivulle.
T: se joka aasialaisista naisista kyseli