Onko naiset todella näin nirsoja vai mulla tinder rikki
Matcheja ei vaan tuu vaikka on kuvat ja profiiliteksti kunnossa. Pituutta tosin vaan 177 cm joten oisko sit se ongelmana?
M32
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit e, joista 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Naiset ei edes tiedä millaista miestä ne hakee. Joku on eronnut parinkymmenen vuoden liitosta muutama kuukausi aiemmin ja etsii muka tosissaan, ei saatana! Ei sellainen ole valmis kuin sänkyyn. Katsoisivat peiliin ja odottaisi nyt ainakin että erosta vuosi ja kipuilkoon eronsa ensin pois. Turhaan juoksuttaa miesehdokkaita treffeillä kun ei ole valmis suhteeseen.
Sama pätee miehiinkin.
Eli sinä olet saanut pakit naisilta? Se ei tarkoita sitä, että ko nainen
Kyllähän osa naisista on sen näköisiä ettei auta kun laskea rimaa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tulee tosi paljon tykkäyksiä aasialaisilta naisilta. Passitilassa ovat monet. Osa sovelluksen mukaan kuitenkin lähimailla. Lieneekö kaikki huijareita vai osa vain hylättyjä tuontimorsiammia tjms.
Äläkää nyt peukutelko vain. Kysymys oli aito ja olen eri kuin aloittaja. Vähintään joka kolmas on aasialainen ja kun tässäkin ketjussa osa valittaa ettei tykkäyksiä tulee niin jos nuo on kaikki huijareita niin kai ne tykkäilisi kaikista eikö?
Olen hyvin onnellisesti naimisissa, mutta jos nyt eroaisin/puoliso kuolisi, en etsisi enää uutta tilalle.
Luulen että aika moni nainen pitää kovat kriteerinsä samoista syistä: ilmankin pärjää, eikä tyytyminen ole sen arvoista.
Miehiä taas tuntuu kiukuttavan se, ettei naisilla ole pakonomaista tarvetta ns. löytää joku.
Ne tinder algoritmit on tehty niin, että etenkin miehet saadaan pysymään siellä ikuisuuden. Ne tekee rahaa sillä,että et löydä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin onnellisesti naimisissa, mutta jos nyt eroaisin/puoliso kuolisi, en etsisi enää uutta tilalle.
Luulen että aika moni nainen pitää kovat kriteerinsä samoista syistä: ilmankin pärjää, eikä tyytyminen ole sen arvoista.
Miehiä taas tuntuu kiukuttavan se, ettei naisilla ole pakonomaista tarvetta ns. löytää joku.
Varmasti mukavaa kun on puoliso. Olisipa minullakin.
Hei. Olen myöskin 177 cm (en tosin sitä Tinderin profiilissa ilmoita) eikä ole ollut pulaa naisista, jopa pitkistä sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Joku uliseva inkkeli käsipuolessa olisi umpihirveä rangaistus ja noloa. Inkkelin pituudella ei asiassa merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Hei. Olen myöskin 177 cm (en tosin sitä Tinderin profiilissa ilmoita) eikä ole ollut pulaa naisista, jopa pitkistä sellaisista.
Osannet siis vastata tuohon kysymykseeni aasialaisista naisista? Ollaan melkeen saman pituisiakin. Olen 181 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siinä sun profiilitekstissä lukee?
Mimmosia kuvia sulla on siellä?
Kasvokuva, harrastuskuva ja täytteeks pari meemiä niin pääsee näkeen naisten kaikki profiililuvat. Profiilitekstissä lukee mitä etin (ei mitään kovin vakavaa alkuun siis), toive livetapaamisesta loputtoman arpomisen sijaan ja sit kirjotin vähän et minkälainen tyyppi oon.
Ap
Eli toisin kuin väitit, kuvat ja profiiliteksti eivät ole kunnossa. Ei ketään kiinnosta mitkään meemit. Yli kolmekymppiset jotka eivät etsi mitään vakavaa alkuun menee kyllä 100% varmuudella vasemmalle. Tuo tarkoittaa että etsit seksiseuraa mutta yrität kierrellen ja kaarrellen saada matcheja uskottelemalla ja valehtelemalla että ehkä joskus voisit haluta muutakin. Ei siellä kukaan nainen ole heti vaatimassa sormusta ja lapsia vaan ihan normaalitahtista tutustumista niin nuo "ei mitään vakavaa alkuun" jos oikeasti siis haluaa tutustua rauhassa ja tapailla ennen virallista seurustelua kertoo siitä että olet jo valmiiksi tuominnut kaikki naiset samanlaisiksi, liian nopeasti eteneviksi eikä se anna sinusta hyvää kuvaa.
Ap, jos olisit tarpeeksi komea, tavallinen pituutesi ei olisi ongelma. Ja voi toki olla, että käytöksesi on myös luotaantyöntävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osannet siis vastata tuohon kysymykseeni aasialaisista naisista? Ollaan melkeen saman pituisiakin. Olen 181 cm.
Mikä kysymys? Että tykkäävät valkoisista miehistä vai mikä? Jos niin, pitää toki paikkansa.
Ongelma on se, että idiootit luulevat Tinderin etsivän heille kumppanin.
Oikeasti Tinder repii luusereilta kuukausimaksua ja vakoilee heidän nettiselaustietonsa mainostajien käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tulee tosi paljon tykkäyksiä aasialaisilta naisilta. Passitilassa ovat monet. Osa sovelluksen mukaan kuitenkin lähimailla. Lieneekö kaikki huijareita vai osa vain hylättyjä tuontimorsiammia tjms.
Feikkiprofiileja, ressukka. Syöttejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis vasemmalle on menneet kuten kaikki muutkin, mutta ihmetellyt tuota määrää kun tykänneistä se 30-40% on aasialaisia. Uusi tinderissä ja en odottanut noin paljoa huijareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen eri mutta kokemukseni Tinderissä taitaa olla yleinen. Ihan Suomessa asuvilta aasialaisilta naisilta tulee tosi herkästi tykkäyksiä, omalla kohdallani joskus supertykkäyksiäkin. Eivät ole mitään botteja todellakaan. Enimmäkseen vaihdossa olevia opiskelijoita.
Tinder tarjoaa teille sitä mitä se arvelee teidän olevan vailla evästeidenne perusteella.
Siellä ei ole teille naisia. Tehkää nyt edes käänteinen kuvahaku niille profiilikuville. Tekoälylläkin niitä teille askarrellaan. Te olette Tinderin kauppatavara, äijät. Te ja teidän nettikäyttäyttmisenne, josta appi kerää dataanne koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta ensin ikäjakaumakriteerisi naisille niin, ettet etsi nuorempia, vaan samanikäisiä kuin sinä olet, plus miinus 3 v. Nyt sinulla oli, että naisen pitäisi olla huomattavasti nuorempi, max 5 v nuorempi kuin sinä ja mielellään sitäkin nuorempi 🤣🤣🤣 Se estää kaikki tykkäykset heti täydellisesti.
Lisäksi ota tekstistä pois kaikki viittaukset seksiin. Kirjoita että etsit vakavaa suhdetta.
Ota myös pois outo lause, että naiset pitäisi tehdä aloite.
Eihän ikähaarukka näy muille käyttäjille? Miten se estäisi tykkäykset?
Ei se estä tykkäyksiä, mutta (a) et näy sellaisten naisten profiilissa joiden ikähaarukkaan sinä mahdut ja (b) joku sinulle mahdollisesti ihana nainen ei koskaan näy sinulle koska ei mahdu tuohon laittamasi ikähaarukkaan.
Ihmettelen, miksi miehet valittavat kun on niin vaikeaa ja itse vaikeuttavat asiaa. Koska naisenhan on vaan ihan pakko olla ainakin ne 5 vuotta nuorempi... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tinder tarjoaa teille sitä mitä se arvelee teidän olevan vailla evästeidenne perusteella.
Siellä ei ole teille naisia. Tehkää nyt edes käänteinen kuvahaku niille profiilikuville. Tekoälylläkin niitä teille askarrellaan. Te olette Tinderin kauppatavara, äijät. Te ja teidän nettikäyttäyttmisenne, josta appi kerää dataanne koko ajan.
Wut? Olen ollut Tinderissä usein eikä ole koskaan tullut bottia vastaan. Taitavat olla kiellettyjäkin ja katoavat nopeasti, jos sellaisia ylipäätään on. Taidat satuilla ihan omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sinä? Oletko sinä sanonut mitään? Poistin Tinderin, kun kukaan ei sanonut yhtään mitään. Ei vastannut viesteihin, eikä aloittanut itse keskustelua. Ei olisi ollut pituudesta kiinni
Terv Nainen
Se aloittaa jonka kohdalla match tulee. Harvoin se oon ollu mä ja ei niitä montaa ees oo. Mykkiä kaikki.
Ap
Ajattelin aikaisemmin samoin, mutta miehet joille laitoin sen ekan viestin ei juuri vaivautuneet vastaamaan. Sittemmin olen oppinut, että koska miehet vetää kaikki oikealle, mätsit ei oikeasti merkkaa yhtään mitään. Lukumäärä kyllä, siksi miehet jättää epäkiinnostavatkin mätsit roikkumaan eikä poista niitä.
Miehet laittaa kyllä sen ekan viestin niille, jotka oikeasti kiinnostaa. Siksi en laita enää naisena ekoja viestejä vaikka tulisi mulle se mätsi.
Koskahan miehet oppivat olemaan sabotoimatta mahdollisuuksiaan? Hmm.
Itseäni jatkaen. En ole paljon tinderiä käyttänyt, mutta onko siis normaalia ja oletteko käyneet jututtamassa?