Onko naiset todella näin nirsoja vai mulla tinder rikki
Matcheja ei vaan tuu vaikka on kuvat ja profiiliteksti kunnossa. Pituutta tosin vaan 177 cm joten oisko sit se ongelmana?
M32
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tulee tosi paljon tykkäyksiä aasialaisilta naisilta. Passitilassa ovat monet. Osa sovelluksen mukaan kuitenkin lähimailla. Lieneekö kaikki huijareita vai osa vain hylättyjä tuontimorsiammia tjms.
Feikkiprofiileja, ressukka. Syöttejä.
Joo siis vasemmalle on menneet kuten kaikki muutkin, mutta ihmetellyt tuota määrää kun tykänneistä se 30-40% on aasialaisia. Uusi tinderissä ja en odottanut noin paljoa huijareita.
Huijari on TINDER. Ei ne profiilit ole oikeiden ihmisten. Sehän tässä juuri ongelma on että sinunlaiset pöljät syyttelevät naisia, vaikka teille ohareita tekee Tinderin kuukausipalkkaiset kysettajat.
En syyttele ketään vaan ihmettelin määrää. Mätsejä ei vielä ole kun en ole tykännyt itse kenestäkään, mutta eipä tässä kiire ole mihinkään ja voin olla ilmankin jos ei löydy. Ei kaikkien ulkonäössä ole vikaa, mutta vaikuttanut sitten profiilin perusteella ettei ehkä natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli mun pitää laskea tasoani siihen, että otan naisen jonka kanssa minulla ei ole juurikaan mitään yhteistä, enkä koe häntä viehättävänä? Ihan vaan sen takia, että saisin jonkun? Ei kiitos.
No ei, vaan sinä et saa ketään, koska olet idiootti. Et edelleenkään tajua, että Tinder on huijausta. Se on epätoivoisiin MIEHIIN kohdistettu massiivinen huijausalusta, joka tahkoaa rahaa piilaakson miljardööreille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siinä sun profiilitekstissä lukee?
Mimmosia kuvia sulla on siellä?
Kasvokuva, harrastuskuva ja täytteeks pari meemiä niin pääsee näkeen naisten kaikki profiililuvat. Profiilitekstissä lukee mitä etin (ei mitään kovin vakavaa alkuun siis), toive livetapaamisesta loputtoman arpomisen sijaan ja sit kirjotin vähän et minkälainen tyyppi oon.
Ap
No tuo teksti on isolle osalle naisista ehdoton ei. Ei naiset useinkaan etsi mitään irtoseksiä. Eikä livetapaamista haluta, jos ei vielä ole ehtinyt syntyä kiinnostusta.
Tämähän se. AP ei yhtään ymmärrä naisia ja suorastaan karkottaa kaikki potentiaaliset morsmaikut luotaan.
Mitä mieltä olisit itse AP jos nainen profiili tekstissään ilmoittaisi haluavansa miehen, jonka kanssa mennä naimisiin ja on valmis hankkimaan lapsia nopealla aikataululla? Sinun "ei mitään vakavaa, nähdään mahdollisimman nopeasti olisi" kuulostaa naisen korvaan samalta. Huomaa, että tuo on todella paljon vaadittu ja miehen/naisen täytyy olla ihan älyttömän kovatasoinen jotta joku tarttuisi syöttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tulee tosi paljon tykkäyksiä aasialaisilta naisilta. Passitilassa ovat monet. Osa sovelluksen mukaan kuitenkin lähimailla. Lieneekö kaikki huijareita vai osa vain hylättyjä tuontimorsiammia tjms.
Joo siis vasemmalle on menneet kuten kaikki muutkin, mutta ihmetellyt tuota määrää kun tykänneistä se 30-40% on aasialaisia. Uusi tinderissä ja en odottanut noin paljoa huijareita.
Huijari on TINDER. Ei ne profiilit ole oikeiden ihmisten. Sehän tässä juuri ongelma on että sinunlaiset pöljät syyttelevät naisia, vaikka teille ohareita tekee Tinderin kuukausipalkkaiset kysettajat.
En syyttele ketään vaan ih
Huoh. Tyyppi ei tajua. Ole hyvä ja mene hakkaamaan päätäsi Tinderiin. Palataan asiaan vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavahan siellä on naisia selailla. Enkai minä siellä kävisi jos se ärsyttäisi. Jotain löytyy tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat narsisteja inceleitä, jotka luulee itsestään liikoja.
Japanilaisille naisille kelpaa hyvin tavallinen suomalainen mies Tokion tai Osakan yökerhoista ja baareista jatkolle. M28
Ensinnäkään en usko että olet käynyt Tokiossa tai Osakassa, saati saanut sieltä seuraa jatkoille.
Toisekseen, japanilaiset naiset on legendaarisen vähän kiinnostuneita parisuhteiden perustamisesta. TJEU: Japanin väestöpyramidi.
MUTTA, kuten teidän parjaamat suomalaiset naisetkin, japanilaiset naiset saattaa ajatella että turisti on turvallinen kertapano. Naisiakin panettaa. Ja turistin kanssa jos käyt hotellissa, niin se turisti lentää kotiinsa eikä tiistaina ilmesty työpaikkasi eteen hengailemaan stalkattuaan sua, ajatellen että olette menossa naimisiin kun kerran jo pantiin. Tämän takia turisteilla flaksaa, mutta sillä ei ole MITÄÄN tekemistä parisuhteen syntymisen kanssa.
PLUS. Japanissa random känniseksiä turistien kanssa ei harrasta ne teidän toivomat neitsytkoulutytöt vaan ihan itselliset naiset, jotka on panneet menemään aiemminkin. Eli mitään kawaii vaifua et kainaloosi baarista saa.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene tinderiin. Se on naisten hypergamian mekka. Jos löydät sieltä naisen, hän ei todennäköisesti kannata perinteisiä arvoja. Myös bodycount on todennäköisesti korkeampi kuin ei-tindernaisilla. Jos et löydä kunnollista naista, kehitä itseäsi. Käy salilla ja hankkiudu paremmille palkkatasoille.
Paras vastaus tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Pituutta ei kannata mainita profiilissa, ellet ole 160cm mies, tai yli 190cm mies. Tässä välimaastossa sen pituuden mainitseminen vaikuttaa aika turhalta.
Älä yleistä. Pituus on todella monille naisille tärkeä seikka, ja esimerkiksi itselle aloittaja olisi aivan liian lyhyt omaan makuun. Siellä 190cm hujakoilla voisi alkaa kiinnostaa pituuden puolesta, mutta olen kylläkin varattu eli sikäli ei koske mua, mutta harva pitkä nainen haluaa omissa silmissään lyhyen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvokuva, harrastuskuva ja täytteeks pari meemiä niin pääsee näkeen naisten kaikki profiililuvat. Profiilitekstissä lukee mitä etin (ei mitään kovin vakavaa alkuun siis), toive livetapaamisesta loputtoman arpomisen sijaan ja sit kirjotin vähän et minkälainen tyyppi oon.
Ap
Eli toisin kuin väitit, kuvat ja profiiliteksti eivät ole kunnossa. Ei ketään kiinnosta mitkään meemit. Yli kolmekymppiset jotka eivät etsi mitään vakavaa alkuun menee kyllä 100% varmuudella vasemmalle. Tuo tarkoittaa että etsit seksiseuraa mutta yrität kierrellen ja kaarrellen saada matcheja uskottelemalla ja valehtelemalla että ehkä joskus voisit haluta muutakin. Ei siellä kukaan nainen ole heti vaatimassa sormusta ja lap
Näin juuri. Olen yhden keskustelufoorumin deittipalstalla, jossa osa etsii pelkkää satunnaista tai vakituista seksiseuraa ja osa ihan parisuhdetta. Tulkitsen ainakin itse kaikki "parisuhdekin mahdollinen, jos oikein kolahtaa", että tällaista ei oikeasti haeta, ja käytännössä "ei vaan sitten kolahda" kenenkään kanssa. Samoin tulkitsen seksiseuran hakijoiksi, joille kelpaa kuka tahansa nainen, kaikki sellaiset, jotka ehdottavat ekassa tai tokassa viestissä jo tapaamista. Hoputtaminen tarkoittaa, ettei ole niin väliksi jos juuri tuo nainen kavahtaa hoputtamista - koska ei ole niin väliä, kuka sieltä panoseuraksi löytyy, kunhan vain nopeasti löytyisi joku pano.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, ei niitä naisiakaan ole onnistanut kun viikosta toiseen samat tyypit 'etsivät' sitä virheetöntä miestä. Uusia kuvia vaan laitetaan ikäänkuin se auttaisi.
En ole itse ollut Tinderissä, mutta ymmärsin ystävän puheista, että uusien kuvien laittaminen antaa profiilille taas hiukan näkyvyyttä, kun sitä on "päivitetty". En tiedä, pitääkö paikkansa, mutta kuvien laittaminen voi olla yritys vaikuttaa algoritmiin.
Suomi naiset maailman nirsoimmat. Varsinkin tavis naiset on nirsompia kuin kauniit naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vahvistusharha tuntuu olevan täysin tuntematon käsite valtaosalle tämän viestiketjun naisille kun katsoo näitä viestejä ja tykkäyksiä enkä sinänsä ihmettele kun tuntee foorumin keskivertokäyttäjän älykkyystason. Miehet: oppikaa nyt vihdoin että ei naisilta kannata kysyä mitään neuvoja Tinderiin. Mikäli haluatte oppia kalastamaan kysyttekö neuvoja kalastajalta vai kalalta?
Voitte toki kysyä kalastajilta - mutta varokaa niitä, jotka usuttavat teidät pois hyviltä kalavesiltä ja antavat huonoja vinkkejä mahdollistaakseen sen, että vain heille itselleen tulee kalaa. Jos huomaatte, että kalastajien hyvistä neuvoista huolimatta teidän pyydyksiin ei tule mitään tai tulee vain särkiä, kannattaa miettiä, onko ne toiset kalastajat sittenkään teidän kavereita. Sitten taas, jos kysyt niiltä kalastajilta, jotka itse pyydystävät meressä verkoilla, kun taas itse haluaisitte onkia järvenrantakivellä, eivät ohjeet ehkä ole päteviä. Eri kalastajilla kun on tähtäimessään erilaiset kalat ja kalastuksen tarkoituskin voi olla täysin eri. Jotkut haluavat paljon saalista (ns. suurkalastus) ja joillekin riittää pieni määrä tai jopa yksin, jos on just omiin tarkoituksiin sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Suomi naiset maailman nirsoimmat. Varsinkin tavis naiset on nirsompia kuin kauniit naiset.
No mutta sittenhän kannattaa varmaan yrittää niitä kauniita naisia, eikö? Ettehän te tavisnaisia oikeasti haluaisikaan, joten mikäs ongelma tuo nyt sitten on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder tarjoaa teille sitä mitä se arvelee teidän olevan vailla evästeidenne perusteella.
Siellä ei ole teille naisia. Tehkää nyt edes käänteinen kuvahaku niille profiilikuville. Tekoälylläkin niitä teille askarrellaan. Te olette Tinderin kauppatavara, äijät. Te ja teidän nettikäyttäyttmisenne, josta appi kerää dataanne koko ajan.
Wut? Olen ollut Tinderissä usein eikä ole koskaan tullut bottia vastaan. Taitavat olla kiellettyjäkin ja katoavat nopeasti, jos sellaisia ylipäätään on. Taidat satuilla ihan omiasi.
Kaverini on naisista tykkäävä nainen, ja kyllä hänellekin on tullut joskus joku todennäköinen botti tai muu valeprofiili. Tekstitön profiili, jossa kuvat jotenkin hengettömän tai hivenen epätodellisen oloisia, nimenä usein joku Sabine, Kate tms. Joskus voi valeprofiililla olla suomenkielinenkin nimi, jos on vaikka yläastelaisen poikaporukan piloillaan väsäämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ole Tinderissä, mutta kuvittelen, että siellä olevat naiset etsivät pitkäaikaista ja pysyvämpää seuraa. Miksi nainen muuten menisi sinne? Jos nainen toivoo pelkkää tilapäistä rakastelua, niin hänen on helpompi mennä jonnekin drinkille ja odotella tuleeko paikalla olevilta miehiltä ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin tilastojen mukaan 10% miesprofiileista vastaanottaa 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä. Lisäksi, noin 50% tinderin miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan matcheja.
Nyt kun tiedät nuo kaksi asiaa, niin käsität paremmin miksi et saa ollenkaan matcheja.
Afghanistanissa jokainen mies saisi 100 prosenttisesti naisen. Suomalaiset miehet on järjestelmän orjia.
Siellä on tosiaan vallan vaihduttua pakotettu naisia ja nuoria tyttöjä avioliittoon. Viime päivinä on ollut kammottavia uutisia siitä maailmankolkasta. Naisten asemaa on ennestään painettu alas ja koulunkäynti on kielletty. Jotkut nuoret naiset ovat siellä tehneet itsemurhan. Maasta ei pääse pois ja jokainen päivä on henkisesti raskas.
Vierailija kirjoitti:
"Ei mitään vakavaa" = etsin kertapanoa
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nämä nyt missään Afganistanissa pärjäis. Siellä ei ole ehkäisyä, joutuis elättämään isoa perhettä. Tiedä vaikka afgaaninainen ei edes viitsis salilla käydä. Meikkaaminenkin niillä on viime vuosina vähän jäänyt.
Tuskinpa nainen saa siinä maassa käydä kuntosalilla. Talibanjohto pyörtyisi ajatuksesta. Melkein kaikki paikat on kielletty naisilta. Mm huvipuistot, koulut ja yliopisto.