Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naiset todella näin nirsoja vai mulla tinder rikki

Vierailija
24.08.2024 |

Matcheja ei vaan tuu vaikka on kuvat ja profiiliteksti kunnossa. Pituutta tosin vaan 177 cm joten oisko sit se ongelmana?

M32

Kommentit (312)

Vierailija
181/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tinderiä menestyksekkäästi käyttävät miehet ovat harvassa eivätkä tuhlaa aikaansa saamattomien uliluuserien hyysäämiseen. Miesten miehille rakentamassa maailmassa eivät kaikki miehetkään voi hyvin, mutta syy on aina vaan naisten kun ei haluta särkeä sitä orastavaa "bromance" kuvaa karulla todellisuudella, jossa mies on miehelle susi ja kukkotappelu loputon."

Sivuhuomiona, on ollut tosi silmiäavaavaa nähdä reserviläistoiminnassa, miten miehet avoimesti ja todella voimakkaasti ihailee tietynlaisia miehiä. Sellaisia salskeita sotilastyyppejä, joilla on lihaksia ja karismaa. Varmaan sellaiset menestyy Tinderissäkin. Mutta se muiden miesten pikkulapsimainen palvominen on toisaalta hellyttävää ja toisaalta todella puistattavaa. En ole koskaan nähnyt naisten keskuudessa samanlaista. Ja ihan heteromiehistä kyse.

Oon monesti miettinyt, miksi miehet itse asettaa sellaisen miestyypin niin korkealle jalustalle, että itse jäävät auttamatta vil

Tämä on niin totta, tosin pitäisin näitä miehiä heteroiksi itsejään kuvittelevina bi-miehinä. Oikeasti naisena se laatikkoleukasotilas ei kiinnosta, koska sellaisen olettaa heti väkivaltaiseksi ja leuhkaksi tyypiksi.

Vierailija
182/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta jotenkin huvittaa tuo aloitus.  "Onko naiset näin nirsoja vai onko tinder rikki".  Voiko enää olla enempää  itseään täynnä olevaa tyyppiä?

Kun hän laittaa tinderiin haun, niin onhan se nyt kumma kun naiset eivät tunge jo ovista ja ikkunoista!

Voiko siis naiset olla NOIN nirsoja!? Uskomatonta!  On nämä huvittavia täytyy vaan sanoa.

Siis todella! Ja kun kertoi mitä kuvia ja tekstiä siellä Tinderissä on... Hohhoijaa. Ja ainoa vika minkä itsestään keksii on pituus. 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä aloitteen tekemisessä sitten niin hirveästi pelottaa, että sekin pitää sysätä kokonaan naisten harteille? :D Kuka nainen oikeasti haluaa miehen, joka ei uskalla edes Tinderissä laittaa ensimmäistä viestiä? Kertoohan se nyt herranen aika ihmisestä aika paljon.

Ei varmaankaan ole pelkästään siitä kiinni ettei uskaltaisi. Jos on ollut tinderissä pitemmän aikaa, ensinnäkin matchien saaminen on haastavaa miehille. Silloin kun olin tinderissä, niin sain ehkä 2-3 tykkäystä / kk. Oli goldi käytössä niin näin kuka oli tykännyt, ja harva kiinnosti minua. 

Sitten kun tuli joku hyvä matchi, oli profiilien perusteella yhteensopivia niin harvemmin nainen vastasi aloitusviestiin, tai sitten keskustelutaito oli ty

Eli mun pitää laskea tasoani siihen, että otan naisen jonka kanssa minulla ei ole juurikaan mitään yhteistä, enkä koe häntä viehättävänä? Ihan vaan sen takia, että saisin jonkun? Ei kiitos.

Vierailija
184/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluta häntää kuin sylikoira, kyllä sinua viedään näytille, ulos, saat hypätä sänkyyn jne. Tykkäyksiä satelee vaikka ja miten. 

Vierailija
185/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä aloitteen tekemisessä sitten niin hirveästi pelottaa, että sekin pitää sysätä kokonaan naisten harteille? :D Kuka nainen oikeasti haluaa miehen, joka ei uskalla edes Tinderissä laittaa ensimmäistä viestiä? Kertoohan se nyt herranen aika ihmisestä aika paljon.

Ei varmaankaan ole pelkästään siitä kiinni ettei uskaltaisi. Jos on ollut tinderissä pitemmän aikaa, ensinnäkin matchien saaminen on haastavaa miehille. Silloin kun olin tinderissä, niin sain ehkä 2-3 tykkäystä / kk. Oli goldi käytössä niin näin kuka oli tykännyt, ja harva kiinnosti minua. 

Sitten kun tuli joku hyvä matchi, oli profiilien perusteella yhteensopivia niin harvemmin nainen vastas

Saat sen tasoisen naisen, mitä itsekin olet. Jos se ei viehätä sinua, niin sitten olet ilman.

Vierailija
186/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tinderiä menestyksekkäästi käyttävät miehet ovat harvassa eivätkä tuhlaa aikaansa saamattomien uliluuserien hyysäämiseen. Miesten miehille rakentamassa maailmassa eivät kaikki miehetkään voi hyvin, mutta syy on aina vaan naisten kun ei haluta särkeä sitä orastavaa "bromance" kuvaa karulla todellisuudella, jossa mies on miehelle susi ja kukkotappelu loputon."

Sivuhuomiona, on ollut tosi silmiäavaavaa nähdä reserviläistoiminnassa, miten miehet avoimesti ja todella voimakkaasti ihailee tietynlaisia miehiä. Sellaisia salskeita sotilastyyppejä, joilla on lihaksia ja karismaa. Varmaan sellaiset menestyy Tinderissäkin. Mutta se muiden miesten pikkulapsimainen palvominen on toisaalta hellyttävää ja toisaalta todella puistattavaa. En ole koskaan nähnyt naisten keskuudessa samanlaista. Ja ihan heteromiehistä kyse.

Oon monesti miettinyt, miksi miehet itse asettaa sellaisen miestyypin niin korke

Tämä on niin totta, tosin pitäisin näitä miehiä heteroiksi itsejään kuvittelevina bi-miehinä. Oikeasti naisena se laatikkoleukasotilas ei kiinnosta, koska sellaisen olettaa heti väkivaltaiseksi ja leuhkaksi tyypiksi.

Totta, mä vedän itsekin nää machoilijat aina vasemmalle. Yleensä niillä ei ole hirveesti annettavaa. Ja kun on näitä sotilaita jonkun verran nähnyt, niin suurimmalla osalla se karisma valuu aivan nolliin, kun vaihtavat siviilit päälle. Samanlaisia möllejä niistä on 99,999% kuin kaikki muutkin miehet. Lisänä tietysti mainitsemasi väkivaltaiset taipumukset.

-sama

Vierailija
187/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli mun pitää laskea tasoani siihen, että otan naisen jonka kanssa minulla ei ole juurikaan mitään yhteistä, enkä koe häntä viehättävänä? Ihan vaan sen takia, että saisin jonkun? Ei kiitos." Tuolla aikaisemmin sanottiin että lähdette joko sinne Bulgariaan tai Turkkiin. Suomeen ei ole pakko jäädä. Katsos kun kulissielämä maksaa! Et sä voi tyhjätaskuna fleksata.

Vierailija
188/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun tuli joku hyvä matchi, oli profiilien perusteella yhteensopivia niin harvemmin nainen vastas

Eli mun pitää laskea tasoani siihen, että otan naisen jonka kanssa minulla ei ole juurikaan mitään yhteistä, enkä koe häntä viehättävänä? Ihan vaan sen takia, että saisin jonkun? Ei kiitos.

Sä olet täällä itkenyt sivukaupalla, kun et saa ketään, ja nyt se "ei ketään" tarkoittaakin, että saisit kyllä omantasoisiasi naisia, mutta he ei sulle kelpaa. 🤦 Kuten sulle jo sanottiin, jos ei oman tason naiset säväytä, niin sitten olet ilman. Mutta se ei ole Tinderin eikä naisten vika, jos sä kuvittelet että sulla on joku oikeus juuri tietynlaisiin naisiin. Ei ole. Sulla ei ole oikeutta kehenkään. Ja jos etsisit aitoa parisuhdetta etkä pelkkää panopuuta, olisit avoimempi tutkimaan ja laventamaan vaatimuksiasi. 

Vierailija
189/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta jotenkin huvittaa tuo aloitus.  "Onko naiset näin nirsoja vai onko tinder rikki".  Voiko enää olla enempää  itseään täynnä olevaa tyyppiä?

Kun hän laittaa tinderiin haun, niin onhan se nyt kumma kun naiset eivät tunge jo ovista ja ikkunoista!

Voiko siis naiset olla NOIN nirsoja!? Uskomatonta!  On nämä huvittavia täytyy vaan sanoa.

Siis todella! Ja kun kertoi mitä kuvia ja tekstiä siellä Tinderissä on... Hohhoijaa. Ja ainoa vika minkä itsestään keksii on pituus. 😂😂😂

Kätevä, sallittu ja suosittu "ainokaisvika", jolle tusinauliruikuttaja ei itse voi mitään, joten mitään työtä ja vaivaa ei itsensä kanssa sitten tarvitsekaan tehdä.

Vierailija
190/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun tuli joku hyvä matchi, oli profiilien pe

Eihän tasoja ollut olemassa?

Vierailija
191/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tasoja ollut olemassa?

Huoh. Se teidän incelien hellimä markkina-arvoteoria on täyttä paskaa, kuten varmasti tiedät jos yhtään kykenet sitä realistisesti arvioimaan, mitä kyllä epäilen. Mutta totta kai samankaltaiset ihmiset hakeutuu yhteen. Valas-Erkki ei voi odottaa avioliittoa Miss Universumin kanssa. 

Vierailija
192/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit e, joista 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Kolme tapailusuhdetta 

Naiset ei edes tiedä millaista miestä ne hakee. Joku on eronnut parinkymmenen vuoden liitosta muutama kuukausi aiemmin ja etsii muka tosissaan, ei saatana! Ei sellainen ole valmis kuin sänkyyn. Katsoisivat peiliin ja odottaisi nyt ainakin että erosta vuosi ja kipuilkoon eronsa ensin pois. Turhaan juoksuttaa miesehdokkaita treffeillä kun ei ole valmis suhteeseen.

Sama pätee miehiinkin.

Eli sinä olet saanut pakit naisilta? Se ei tarkoita sitä, että ko nainen ei tiedä, että minkälaisen miehen he haluavat. Se tarkoittaa vain sitä, että eivät halua sinua. 

Vierailija
193/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Sulla on profiilissa jo ekan sivun luettuani paljon pielessä. A) Vedän raksit kaikille meemeille, vaik oliskin hauskoja. Kertoo junttimaisuudesta ja tulee elämämkovakoulu -vibat. Ei kiitos. 

B) Liian vähän kuvia.

C) Kalakuvat tai metsästyskuvat saa nauramaan, jos niistä on kyse. Hyvä harrastus, mut ei kuulu kuvat tinderiin

D) Se TÄRKEIN miksi tulis multa raksi. Haen pitkäaikaista kumppania, en irtosuhdetta. Mul on takana vajaa 100 panoa elämäni ajalta, irtoseksiä saan halutessani varmasti mut Tinderistä sitä en hae. En lähde mukaan jos ei mies tiedä mitä on hakemassa. Se elämänvaihe multa meni jo.

N32v

Vierailija
194/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En jaksa uskoa että luonteessa olisi mitään luotaantyöntävää, kun on kuitenkin naispuolisia ystäviä."

7 minuutista eteenpäin kuvattu hyvin miksi miehet eivät koskaan ole naisten kanssa vain ystäviä. Usko pois.

Vierailija
195/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Sun oman tasoiset naiset ei sua viehätä, niin sitten olet yksin. 

Vierailija
196/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä naiset on nirsoja Tinderissä, kun hän ei saa missitason naista sieltä panoseuraksi.

Vierailija
197/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En jaksa uskoa että luonteessa olisi mitään luotaantyöntävää, kun on kuitenkin naispuolisia ystäviä."

7 minuutista eteenpäin kuvattu hyvin miksi miehet eivät koskaan ole naisten kanssa vain ystäviä. Usko pois.

En jaksa videota katsoa, mutta tämä on ikävä tosiasia, jonka olen joutunut omakohtaisesti kokemaan monet kerrat. Jostain syystä sitä on silti vaikea uskoa. Jälleen kerran luulin olevani ystävä miehen kanssa, joka on kaikin puolin kiva eikä meillä ole koskaan ollut mitään kipinää millään tasolla. Ja taas kerran sain pettyä, kun hän kertoi ihastuneensa. Miehet vois edes vähän yrittää lukea naisia ja joskus vaikka pitää sen turpansa kiinni ja ottaa vain etäisyyttä. On todella loukkaavaa, että joku esittää ystävää kuukausia tai jopa vuosia ja sitten sanoo olleensa koko ajan salaa ihastunut. Kiva. Siinä romuttui se kuvitelma ystävyydestä. taas kerran.

ohis

Vierailija
198/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä, kuten ap ei ole sosiaalista osaamista, joten siksi he eivät tietysti kyvyttöminä onnistu missään ihmissuhteissaan. Tästä huolimatta eivät silti ole valmiita kohtaamaan itseään, kasvamaan ihmisinä, parantamaan ja työstämään itseään henkisesti ja kokonaisvaltaisesti (ollakseen hyvä kumppani naiselle, ei incceli looksmaxxing, jne) = ikikatkeruus + ikiulina.

Vierailija
199/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit e, joista 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Kolme tapailusuhdetta 

Naiset ei edes tiedä millaista miestä ne hakee. Joku on eronnut parinkymmenen vuoden liitosta muutama kuukausi aiemmin ja etsii muka tosissaan, ei saatana! Ei sellainen ole valmis kuin sänkyyn. Katsoisivat peiliin ja odottaisi nyt ainakin että erosta vuosi ja kipuilkoon eronsa ensin pois. Turhaan juoksuttaa miesehdokkaita treffeillä kun ei ole valmis suhteeseen.

Sama pätee miehiinkin.

Eli sinä olet saanut pakit naisilta? Se ei tarkoita sitä, että ko nainen ei tiedä, että minkälaisen miehen he haluavat. Se

Toisaalta, ei niitä naisiakaan ole onnistanut kun viikosta toiseen samat tyypit 'etsivät' sitä virheetöntä miestä. Uusia kuvia vaan laitetaan ikäänkuin se auttaisi.

Vierailija
200/312 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tulee tosi paljon tykkäyksiä aasialaisilta naisilta. Passitilassa ovat monet. Osa sovelluksen mukaan kuitenkin lähimailla. Lieneekö kaikki huijareita vai osa vain hylättyjä tuontimorsiammia tjms.