Sanna Ukkolalta tärkeä ulostulo draaman sisällön politisoitumisesta
Yle ja Ses on jo pitkään käyttänyt täysin absurdeja eli postmoderneja marxilaisia intersektionaalisia sääntöjä elokuvien ja sarjojen pisteyttämisesssä. Dramaturgia, näyttelijät, henkilöiden representaatio jne. on kutistettu ideologialle. Verorahoilla. Vetää hiljaiseksi.
Kommentit (576)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa noille persuille mitä hyvänsä takasin tulee silkkaa valetta ja olkiukkoa, miten kukaan on niin tyhmä että nielee noiden juttuja? Eihän ne pärjää normaalille keskustelulle.
Siis sä et pärjää eikä sulla ole mitään vasta-argumentteja, vaan sun suusta lentää pelkää perskokkaretta ja persuloidia.
Eiku mä en jaksa hokea niitä kun ette vastaa niihin kuitenkaan, herra on hyvä ja lukee uusiks niin että yrittäis ymmärtää sen lukemansa, se on ihan mahdollista eikä mikään vasemmiston salajuoni.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä Ida Erämaa on älykkö Ukkolan rinnalla.
Tuo näkemys kertoo enemään sun älyntasosta kuin Ukkolasta, kulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taasmsun koko pointti on ilkeä olkiukko joka toimii vaan jos sun sanomisia ei mieti yhtään. :' D"
Mikä ei pitänyt paikkaansa? Tehän rääytte naisvihaa jostain sokoksen kassa tai huulipunahallitus -läpästä, mutta Purrasta saa suoltaa vaikka mitä väkivaltaista ja patologisoivaa paskaa ilman inahdustakaan vassujen suunnalta. Tehän ilakoitte jopa Purran keskenmenoista. Teidän feminisminne on varsin valikoivaa.
Te.
Hienosti, tuossa tuo teidän persujen ongelma tulikin esiin aika hienosti.
Eikö olekaan ihanaa ja vapauttavaa tulla lokeroiduksi viiteryhmäsi edustajaksi? Siis silleen intersektionaalisesti. Vai oletko sinä muka toppuutellut Purra-kiimaisten vihapuhettaa persuketjuissa.
....lääkkeitä ei oo keijo hyvä piilottaa kielen alle ja sit sylkeä pois, vain otettu lääke auttaa.
Vedä vielä pari kieppiä ton whataboutismis kans, näyttää hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
"Olet siis ihan aktiivi? Siinä tapauksessa ihan oikeasti kannattaa tietää, missä se oma aate menee. Miten tämä kaikki on voinut mennä sulta sivu suun? Persut eivät ole opettaneet minua. Kykenen ihan itse opiskelemaan ja etsimään tietoa syvemminkin, kun kohtaan jonkun omituisen aiheen, kuten nyt koko tämä intersektionaalinen sekoilu. Miksiköhän sinä et kykene? "
Persut eivät ole opettaneet sinua...kuka sitten? Jumalako sulle kuiskii totuuksia?
MISTÄ V-ITUSTA TE NÄITÄ JUTTUJA SITTEN LUETTE? TIKTOKISTA? Mikä vi-ttu on kun ei voi vastata?
Vassu yllättyy siitä, että ihmiset ajattelevat ja oppivat ihan itse ilman keskuskomitean valvontaa ja ohjekirjoja. :D Hupaisaa.
Silloin kun vasemmisto on hädässä, se keskittyy haukkumaan muita. Oletteko huomanneet samaa? Revitään vastakkainasettelua ihan mistä tahansa ja sitten iskeekin täysi persu-tourette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä nyt sosialismi toimii Pohjoismaissa parhaillaankin.
Kun ei erota kommunismia ja sosialismia, on arvatenkin kouluja käymätön persuloidi."
Luettelisitko meille sosialistiset Pohjoismaat?
Kun ei erota sosialismia ja sosiaalidemokratiaa, on arvatenkin kouluja käymätön vassuloidi.
Jos ei tiedä mitä on pohjoismainen sosialismi, niin kouluja käymättömyys on aika ilmeistä.
Sinähän se et tunnu oikein tietävän, kulta. Ei se mitään, ota keksi!
Taas loppui argumentit kesken ekan lauseen jälkeen, sä olet säälittävä.
Sun älyn matalan tason havainnoiminen on aika vahva argumentti.
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistumisen mahdollisuutta ei tavallaan ole olemassakaan jos sosiaaliset ja muut hierarkiat saadaan rakennettua alfanarttupiirin haluamalla tavalla.
Niin, ennenhän ne tehtiin alfaurospiirin haluamalla tavalla, joka oli ihan yhtä huono. Jotenkin olen toivonut, että nykyään osattais jo mennä sillä keskitiellä.
Luomalla uusia hierarkisia järjestelmiä, joiden nokkimisjärjestykset asioiden määrittelemisen suhteen noudattavan hierarkiasäätelyä haluavien tahojen tahtoa. Tungetaan ärsykit pohjalle, suosikit keskikastiin ja oma hovi huipulle. Yliopistojen yhteiskuntataiteellisten tiedekuntien alfanarttukilpailu noudattaa aika pitkälle tätä kaavaa. Hyväsiskojärjestelmä toimii uutena institutiona ja sosiaalisen konstruktionismin eri alalajien muotiparadigmat opetussuunnitelmana.
Oikeasti se tarkoittaa, että mulla pitää olla absoluuttinen tulkinta- ja määrittelyvalta. Neiti liberaali, joka puuttuu siihen mitä joku sanoi tästä ongelmasta. Tartutaan johonkin huonosti ilmaistuun ulostuloon, tehdään siitä pahin mahdollinen tulkinta ja ilmoitetaan tässä on meillä ongelma! Asiaa vyörytetään seuraavat päivät sosiaalisessa mediassa, jotta alkuperäinen puheenaihe unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa noille persuille mitä hyvänsä takasin tulee silkkaa valetta ja olkiukkoa, miten kukaan on niin tyhmä että nielee noiden juttuja? Eihän ne pärjää normaalille keskustelulle.
Vasemmisto ei keskustele. Vasemmisto julistaa ja saarnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kaamea vassariangsti, kun kysyy mitä on kommunismi :D sulla ei vassarina ole näköjään mitään käsitystä, että millaista talousjärjestelmää kannatat. Toistan, koska ei kerralla mene kuitenkaan ymmärrykseen: ei mitään käsitystä"
Tää voi tulla järkytyksenä mut mulla ei ole mitään pakkoa teeskennellä että sun valeet vasemmistosta on totta.
Sulla ei näköjään ole mitään käsitystä vasemmistosta post 1980 luvun, toistan, koska ei kerralla mene kuitenkaan ymmärrykseen: ei mitään käsitystä.
on kyllä käsitys, että mitä meidän vasemmisto ajaa. Se on aika erilaista talouspolitiikkaa kuin esimerkiksi Ruotsin demareiden talouspolitiikka. Ruotsin demareita on mm. Nalle kehunut. Voit tarkistaa asian vaikka GINI-indeksi kehityksestä, ja Ruotsin kehitystä kritisoivat heidän omat vasukkinsa: https://ulkopolitiikka.fi/luokkaerot-repesivat-kansankotia-vaaliv
Minä kannatan sijoittamista valtion sisäiseen yritystoimintaan, yritystukia ja valtion omia yrityksiä, sitä että kopioidaan maailmalta ja meidän omasta historiasta ne jutut jotka toimii, jotka tällä hetkellä ois valtion tukema ase ja ammustuotanto ja kaivostoiminta, minä en usko vapaiden markkinoiden paremmuuteen kun ensimmäinenkään iso maa ei kilpaile kärjessä niillä säännöillä vaan omia tukemalla.
Minä uskon että ainoa keino katkaista velkakehitys on tehdä se samalla tavalla kun ennenkin, eli sijoittamalla ja panostamalla suomalaiseen tuottavuuteen, elintasoon ja koulutukseen(eli siihen kaikkeen mille oikeisto on allerginen ja jonka laadusta ne valittaa pilattuaan ne itse), luomalla työpaikkoja ihan itse luottamatta tippaakaan mihinkään vapaiden markkinoiden autuaaseen onneen kun ei se ole ikinä ennenkään toiminu.
En oikein tiedä millaisia ohjelmia te sieltä Ylestä katsotte ja kuuntelette jos tämä on suuri ongelma juuri Ylellä, Tämähän on aika normi kaikkialla, oli sitten kyse Ylestä tai vaikka jenkkien uusista elokuvista tai melkeinpä mistä tahansa tuotannosta oli sitten kyse mainoskanavista tms.
Eli jos maksatte siitä että menette katsomaan jnekkifilmiä jossa on noudatettu samoja ohjieta, niin se on OK. Mutta jos ne ohjeet koskee Yleä (kuten muitakin mediataloja) niin se onkin sitten ihan hirveää. Onhan kaikissa viideohjelmissa nykyään ns. kiintiöhomo jne.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkola voi olla persujen viisauden jumalatar, mutta meille normaaleille hän on kyllä pelkkä persuja huudattava pullanaamainen narttu, joka ei pärjää oikeiden journalistien joukossa.
Kun vassu on lähellä, niin naisviha ei ole kaukana. Mitä mieltä olisit vastaavasta luonnehdinnasta Marinista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sä et pärjää eikä sulla ole mitään vasta-argumentteja, vaan sun suusta lentää pelkää perskokkaretta ja persuloidia.
Eiku mä en jaksa hokea niitä kun ette vastaa niihin kuitenkaan, herra on hyvä ja lukee uusiks niin että yrittäis ymmärtää sen lukemansa, se on ihan mahdollista eikä mikään vasemmiston salajuoni.
Kun argumentit loppuu voidaan alkaa käyttämään erilaisia haukkumasanoja, palstan yleisin haukkumasana on persu.
"Minä kannatan sijoittamista valtion sisäiseen yritystoimintaan, yritystukia ja valtion omia yrityksiä, sitä että kopioidaan maailmalta ja meidän omasta historiasta ne jutut jotka toimii, jotka tällä hetkellä ois valtion tukema ase ja ammustuotanto ja kaivostoiminta, minä en usko vapaiden markkinoiden paremmuuteen kun ensimmäinenkään iso maa ei kilpaile kärjessä niillä säännöillä vaan omia tukemalla.
Minä uskon että ainoa keino katkaista velkakehitys on tehdä se samalla tavalla kun ennenkin, eli sijoittamalla ja panostamalla suomalaiseen tuottavuuteen, elintasoon ja koulutukseen(eli siihen kaikkeen mille oikeisto on allerginen ja jonka laadusta ne valittaa pilattuaan ne itse), luomalla työpaikkoja ihan itse luottamatta tippaakaan mihinkään vapaiden markkinoiden autuaaseen onneen kun ei se ole ikinä ennenkään toiminu."
Tämä, Suomalainen sosialismi on nimenomaan tätä, sijoitetaan omiin meidän yhteisillä varoilla, eikä mitään vi-tun kommunismia.
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistumisen mahdollisuutta ei tavallaan ole olemassakaan jos sosiaaliset ja muut hierarkiat saadaan rakennettua alfanarttupiirin haluamalla tavalla.
Niin, ennenhän ne tehtiin alfaurospiirin haluamalla tavalla, joka oli ihan yhtä huono. Jotenkin olen toivonut, että nykyään osattais jo mennä sillä keskitiellä.
Keskitie ei ole sitä että aletaan syrjiä niitä jotka aiemmin olivat syrjivä osapuoli. Aivan idioottimainen kuvitelma että syrjintä loppuisi syrjimällä.
Vierailija kirjoitti:
"Olet siis ihan aktiivi? Siinä tapauksessa ihan oikeasti kannattaa tietää, missä se oma aate menee. Miten tämä kaikki on voinut mennä sulta sivu suun? Persut eivät ole opettaneet minua. Kykenen ihan itse opiskelemaan ja etsimään tietoa syvemminkin, kun kohtaan jonkun omituisen aiheen, kuten nyt koko tämä intersektionaalinen sekoilu. Miksiköhän sinä et kykene? "
Persut eivät ole opettaneet sinua...kuka sitten? Jumalako sulle kuiskii totuuksia?
MISTÄ V-ITUSTA TE NÄITÄ JUTTUJA SITTEN LUETTE? TIKTOKISTA? Mikä vi-ttu on kun ei voi vastata?
Älä nyt hermostu. On tosiaan erittäin vaikea kuvitella vasemmistoaktiivia, joka on jotenkin täysin sokea näille oman aatteensa keskeisille nykysuuntauksille. Ja vaikea kuvitella, ettei joku, joka kirjoittaa netissä keskustelupalstalle, joutessaan samalla googlailisi hieman aihetta. Jumala ei kuiski minulle mitään. Näitä asioita voi etsiskellä aluksi vaikka wikipediasta. Suosittelinkin jo tuossa aiemmin James Lindsayn sivustoa. Jos kirjoitat googleen intersektionaalinen feminismi, saat vastauksia. Ota kuitenkin huomioon, että suurin osa niistä kertoo sinulle, miksi se on vain ja ainoastaan hyvä asia. Jossain määrin näiden aatteiden marxistista alkuperää pyritään piilottelemaan. Se johtuu oletettavasti siitä, että suurin osa ihmisistä suhtautuu marxiin ja kommunismiin kielteisesti.
Miksi nykyään nostetaan sankareiksi niitä, joita ei ennen tullut mieleenkään sellaisina pitää? Nurinpäin käännetty sairas maailmako on tavoitteena?
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä Ida Erämaa on älykkö Ukkolan rinnalla.
Koitas nyt ida vähän yrittää nähdä vaivaa sen trollauksesi kanssa. Ei noin löysään yritelmään jaksa edes vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun argumentit loppuu voidaan alkaa käyttämään erilaisia haukkumasanoja, palstan yleisin haukkumasana on persu.
Ei loppunu argumentit, sinä vaan sivuutit ne kun et ymmärrä lukemaasi.
Jos sinua hävettää miten sun käytöstä kuvaillaan, onko vika siinä joka kuvailee? Vai oisko se sun käytös?
90 prosenttia on näitä ihmisiä, jotka eivät varsinaisesti edes tiedä, miksi tekevät tai ajavat sitä, mitä tekevät tai ajavat.