Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaan suoraan: mitkä ovat ne todelliset esteet pariutumisen ensivaiheessa

Vierailija
21.08.2024 |

Eli nyt ei puhuta "miehen kyvyistä tehdä kotitöitä" tai "uskollisuudesta" tai mistään, mikä liittyy jo pitkällä olevaan parisuhteeseen. Mitkä arvelet olevan ne kaikkein keskeisimmät tarkat syyt, miksi ihminen ei saa esimerkiksi treffiseuraa tai naisen tapauksessa ei pääse toisia treffejä/seksiä pidemmälle. Itse ehdotan näitä:

Naisella:

Ylipaino, hiljainen luonne, päihteettömyys, kyvyttömyys tehdä aloitteita edes tekstillä sovelluksissa, kehitysvamma/muu vamma, vahvat periksiantamattomat aatteet

Miehellä:

Kaljuus, korkea ikä, keskivartalolihavuus, lihaksettomuus, silmälasit, huono hygienia, rumat vaatteet, ulkomaalaisuus (poislukien valkoihoinen länsimaalainen), päihteettömyys

Kommentit (406)

Vierailija
101/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä: alkaa ekoilla treffeillä kähmiä, tai puhuu sopimattomia.

Ja ennen treffejä jo aletaan painostaa nopeaan tapaamiseen ja intiimiin kanssakäymiseen.

Tämä nopeaan tapaamiseen "painostaminen" on jännä, itse näin 37v. miehenä ajattelen, että jos juttelen vaikka tinderin kautta jonkun kiinnostavan ihmisen kanssa, haluan mielellään tavata nähdäkseni onko toinen kiinnostava myös livenä, jos homma ei natsaa niin helppo todeta että "sori, tää ei tule toimimaan" ja jatkaa eteenpäin, sen sijaan että pitäisi viikkojen ajan viestitellä ennen kun uskaltaa nähdä. Julkiset paikat on hyviä tapaamispaikkoja molempien kannalta, jos ei natsaa/toinen osoittautuu uhkaavaksi, jostain kahvilasta on helppo livahtaa pois vaikka wc-käyntiin vedoten.

Vierailija
102/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi (todennäköisesti mies) ei pääse treffeille?"

Hän ei tiedä millainen nainen hänelle sopii eikä ymmärrä mitkä ovat hänen vahvuutensa parisuhdemarkkinoilla.

Tämän takia hän yrittää vääriä naisia väärillä tavoilla.

Enkä nyt puhu mistään tasoista tai edes ulkonäöstä. Jos olet itse rauhallinen ja kiltti niin etsi nyt ihmeessä sellaista naista äläkä jotain bailaavaa räväkkää sähikäistä. Ja mieti miten tuot sen oman persoonaasi mahdollisimman positiivisesti esiin.

"En puhu tasoista tai ulkonäöstä". No eiköhän tuossa nyt viitattu molempiin.

Persoonaan, arvoihin ja elämäntapaan myös. Niitäkin kandee ajatella ja niiden mukaan haarukoida kuka sopis itselle. 

Kuinkahan monella miehellä on varaa arvioida, miten joku nainen sopii näiltä osin? Jos treffikumppaneita on vaikeaa saada yhtäkään, niin ei siinä haarukoida kuin tyhjän ja yhden välillä. Naisille tuo saattaa sopia. Tiedät itsekin, että yrität nyt sanoa, että miehen pitäisi pysyä omalla ulkoisella tasollaan, eli "omassa liigassa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla: Tatuoinnit, räväkkyys, nousujohteinen ura/korkea koulutus, on lapsia tai haluaa niitä, feministinen tai ryssämielinen ajatusmaailma, meikkaaminen, huumorintajuttomuus, katkeruus, liiallinen pituus tai paino verrattuna itseeni (pyöreys naisessa okei), elämänkoululaisuus, vasemmistovärjätyt hiukset, lävistykset.

En tiedä vaadinko mahdottomia, mutta näillä mennään.

Vierailija
104/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ennen treffejä jo aletaan painostaa nopeaan tapaamiseen ja intiimiin kanssakäymiseen.

Tämä nopeaan tapaamiseen "painostaminen" on jännä, itse näin 37v. miehenä ajattelen, että jos juttelen vaikka tinderin kautta jonkun kiinnostavan ihmisen kanssa, haluan mielellään tavata nähdäkseni onko toinen kiinnostava myös livenä, jos homma ei natsaa niin helppo todeta että "sori, tää ei tule toimimaan" ja jatkaa eteenpäin, sen sijaan että pitäisi viikkojen ajan viestitellä ennen kun uskaltaa nähdä. Julkiset paikat on hyviä tapaamispaikkoja molempien kannalta, jos ei natsaa/toinen osoittautuu uhkaavaksi, jostain kahvilasta on helppo livahtaa pois vaikka wc-käyntiin vedoten.

Ja tässähän on se lisähaaste, että monet naiset eivät siedä miehiä, jotka jatkavat keskustelua noissa deittisovelluksissa. Eli miehen tulee arvata, missä vaiheessa naista voi kysyä deiteille, koska nainen ei tietenkään kysy. Ja jos mies kysyy liian aikaisin, niin nainen ghostaa. Ja jos mies kysyy liian myöhään, niin nainen ghostaa = valinnanvaraa on naisilla valtavasti. Ja sitten lisämausteen tuovat vielä nämä elättäjämiesnaiset, jotka yrittävät vihjailla pelinaisten ohjeiden mukaan, että miehen tulee tarjota illallinen parhaassa mahdollisessa ravintolassa ja lähettää naiselle taksikyyti kotiovelle.

Lähtekää. Miehet. Ulos. Tinderistä.

Vierailija
105/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yleissivistys, joka näkyy siinä miten kirjoittaa ja mistä kirjoittaa. Kouluttamattomuus. Komentelu, aika moni mies pyrkii jotenkin komentelemaan jopa itselleen tuntematonta naista. Seksistä vihjailu. Liian nopeasti vaatimassa tapaamiselle. 

Vierailija
106/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella: Ei käytä tinderiä tms, ei tapaa paljon uusia ihmisiä 

Miehellä: on kiinnostunut vain niistä jotka antavat heti, käyttävät paljastavia vaatteita, puhuvat heti seksistä, ei halua puhua naisille muuten kuin pariutumistarkoituksessa

Vierailija
107/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsin herrasmiesmäisen miehen enkä ole katunut. Kaikenlaisia vonkaajia, syyllistäjiä ja kiusankappaleita tinde on pullollaan. Ehkä joku haluaa ärsyttävän äijän kotiin soittamaan suuta.

Vierailija
108/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt viimeisen kahden vuoden aikana n. 20 treffeillä. Alla tulokset:

Kolmen naisen kohdalla minä olisin ehdottomasti halunnut treffata uudestaan. Kukaan näistä kolmesta ei kuitenkaan halunnut nähdä minua uudelleen.

Viisi näistä naisista olisi halunnut treffata minut uudelleen, mutta minä en halunnut heitä. 

Loput tapaukset oli sellaisia, joissa kumpikaan osapuoli ei ollut erityisen innoissaan toisesta.

Eli 20 treffit takana, eikä vielä kertaakaan ole käynyt niin, että molemmilla osapuolilla olisi halu tavata uudelleen 😃

M35

Sama täälä. Paitsi että selvis et niillä miehillä on pienet lapset, narsisti exät, töissä ongelmia, halunnu heti vaimoksi ja piiaksi seuraavana viikonloppuna tai muuhun reissuun kauas kotoani. Ja joka ikisten treffien jälkeen lääpitty ilman lupaa! Tosi epätoivosta porukkaa!

N35

Vierailija
109/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla ongelmat. 

Vierailija
110/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viitsitä lukea kommentin loppuun, niin siinä lukee että nopeaan tapaamiseen JA intiimin kanssakäymiseen. Valitettavasti useimmille Tinder miehille tapaaminen tarkoittaa sitä että sen on pakko päätyä seksiin, ja jos nainen yrittää kasvotusten kieltäytyä niin se ei ole turvallinen tilanne. Siksi on turvallisempaa tutustua ensin viestittelemällä.

Itse naisena en myöskään koe että viestittelemällä tutustuminen olisi luontevaa, ja siksi en käytä Tinderiä ollenkaan, miesten tapaaminen nopeasti ei vain ole turvallista.

Vierailija
111/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tinder näyttää tältä:

-voidaanko nähä?

-oot hyvännäkönen lähekkö sufeelle

- tuukko käymään

- hei olen sejase haluatko tavata

.10riviä

- moi muru lähekkö kahville

- nähtäskö illalla

- mielestäni pitää tavata nopeasti

Mitä tekee nainen? Kutsuuko kaikki samoille deiteille ettei tarvitse viettää vuotta vatsa kahvikrampissa ja jäädä pois töistä että ehtii treffata kaikki.

Miehet vois VÄHÄN miettiä

Vierailija
112/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo kiinnostunut kuin todella harvoista

Vierailija
113/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun, jokaisen kaakatuksen. Vaikuttaa vahvasti siltä että ikänaiset ovat olleet eilen pikkulauantaina joukolla tyrkyllä, eikä taaskaan tarttunut mitään tyhjään koukkuun, koukkuun jossa ei ole lainkaan, ei mitään, täkyä.

Miesten ja naisten, kaiken ikäisten parisuhdetta tavoittelevien ja parisuhteen jatkuvuutta varmistelevien kannattaa opiskella tietoteos "Parittelumenot Miksi miehet haluavat seksiä ja naiset rakkautta": 'The Mating Game - Why Men Want Sex & Women Need Love', Allan & Barbara Pease: hhttps://www.amazon.de/Mating-Game-Understanding-Wants-Relationship/dp/1…

Miehen silmitön sättiminen takuulla ei auta naisen miehenkipeyteen, eikä edes vie maalia kohti. Mies ei ole yhtä kuin nainen, mies on mies, jolla on miehen mieli ja halut. Nainen ei ole yhtä kuin mies, nainen on nainen, jolla on naisen mieli ja halut. Tosiasiat kannattaa tunnustaa, ensivaiheessa.

M67v

Vierailija
114/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla: Tatuoinnit, räväkkyys, nousujohteinen ura/korkea koulutus,

"Maskuliinisuuteni kärsii jos nainen on millään elämän osa-alueella parempi kuin minä!" 😂

Vierailija
115/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-voidaanko nähä?

- tuukko käymään

.10riviä

- nähtäskö illalla

Mitä tekee nainen? Kutsuuko kaikki samoille deiteille ettei tarvitse viettää vuotta vatsa kahvikrampissa ja jäädä pois töistä että ehtii treffata kaikki.

Tällaista se varmasti on siellä pohjalla.

Vierailija
116/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi (todennäköisesti mies) ei pääse treffeille?"

Hän ei tiedä millainen nainen hänelle sopii eikä ymmärrä mitkä ovat hänen vahvuutensa parisuhdemarkkinoilla.

Tämän takia hän yrittää vääriä naisia väärillä tavoilla.

Enkä nyt puhu mistään tasoista tai edes ulkonäöstä. Jos olet itse rauhallinen ja kiltti niin etsi nyt ihmeessä sellaista naista äläkä jotain bailaavaa räväkkää sähikäistä. Ja mieti miten tuot sen oman persoonaasi mahdollisimman positiivisesti esiin.

"En puhu tasoista tai ulkonäöstä". No eiköhän tuossa nyt viitattu molempiin.

Ei viitattu. Jos oikeasti ymmärrät millainen kumppani sinulle sopii, se kirjo ihmisiä joita voit viehättää kasvaa todella paljon ja voit saada jolloin ne "tasot" voi aika lailla unohtaa.

Vierailija
117/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-voidaanko nähä?

- tuukko käymään

.100 riviä..

- nähtäskö illalla

Muuten hyvä mutta 50-100 riviä

Vierailija
118/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja miksi Tinderin suosituimmat miehet ovat nimenomaan ulkoisesti miesmallin tasoa? Jos googlaat Tinderin suosituimmat miehet, niin ei siinä naiset ole ajatelleet yhteisiä harrastuksia."

Unohtakaa jo tuo suosio. Ette kai te tarvitse sataa naista vaan sen yhden sopivan?

Vierailija
119/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinkahan monella miehellä on varaa arvioida, miten joku nainen sopii näiltä osin? "

No ei ole mitään järkeä mennä epäsopivan ihmisen kanssa yhteen vaikka hän olisi maailman ainoa nainen jonka voit saada. Siitä ei tule kuin surua ja murhetta molemmille.

Se että edes pohdit tällaisia asioita kertoo että sinulla on perustavanlaatuisia puutteita suhteiden ymmärtämisessä. Ja se on se syy miksi et sellaista saa.

Vierailija
120/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja miksi Tinderin suosituimmat miehet ovat nimenomaan ulkoisesti miesmallin tasoa? Jos googlaat Tinderin suosituimmat miehet, niin ei siinä naiset ole ajatelleet yhteisiä harrastuksia."

Unohtakaa jo tuo suosio. Ette kai te tarvitse sataa naista vaan sen yhden sopivan?

On helpompi valita sadasta kuin nollasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi