Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
19321/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltan Kant on tällä hetkellä mun lempparibiisi niistä mitä tähän mennessä valittu. Jatkuvasti soi se kertsi päässä ja näen kohta unta niistä jumppapalloista mitä oli mukana lavalla. :D Hauska esitys vaikka vaatii vielä muutoksia. Toivottavasti jumppapallot on kuitenkin mukana myös Baselissa.

Vierailija
19322/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Glodieta. Tästä eteenpäin ääneni tulee kuitenkin menemään Ruotsille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19323/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisujen virallisella tiktok kanavalla erikan biisistä on tykätty yli 120 000 kertaa. Malta kans lähtenyt lentoon siellä.

Nimenomaan Malta jyrää tiktokissa, ja Suomi tulee kaukana perässä.

Vierailija
19324/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätteyllättävää. Joko tiedät Månsin biisin vai oddsejako lasket?

-winner-

Vierailija
19325/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuja seuraa enemmän nuorempi porukka ja sellaiset hieman hömpät jotka katsoo esim.Salkkareita. Itse kuulun heihin. Uskon että Erika menee sinne finaaliin kirkkaasti. Goldien kappale ei olisi välttämättä edes päässyt sinne. Hieno biisi mutta se on musiikki alan ihmisten mieleen enemmän ja Erikan biisi uppoaa tavallisiin kansalaisiin ehkä paremmin.

Erikan biisi uppoaa nuoriin ja vähemmistöihin, jonnet ei muista että nuo Erikan temput on nähty jo tuhanteen kertaan. Me vähän vanhemmat muistetaan Madonnasta ja Kikasta lähtien ja siksi hänen tyylinsä on lähinnä tylsä ja niiiin nähty jo vuosikymmeniä aikaisemmin.

Itse olen vähemmistön edustaja enkä ole nuori. Kuuntelin nuoruudessani Madonnaa. Kyllä meitä vanhempiakin vähemmistön edustajia Erikaa kuuntelee. 

Vierailija
19326/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin

Jotenkin loogista, että nimimerkki riikka ei tee omia töitään vaan roikkuu Vauvassa ja on kaiken salaliittoilun takana ja yrittää kampittaa YLE:n pistämällä jonnearmeijansa äänestämään väärin jo toisena vuonna peräkkäin, ettei vaan tässä taloustilanteessa Viisuvoittoa saataisi. Ensin tatskaäijät deletoidaan jonkun huhun perusteella, sitten elovena-tyttöset ja vähän maalaisen oloiset ja samaan aikaan kun just äänestysikään ehtivät valistuneet varmaan ihan punavihreät kakarat solvaavat riikkaa penkkarijulisteissa ja sitä nuoremmat tirskuvat riikan ja päivin oppiaineseksivalistushysterialle ja sukupuolilaskennalle, niin nimenomaan seksi vie Erikan jatkoon...

Ja jos tarkemmin tutkitaan niin varmaan kaikki Erikan äänet laitettiin niillä koronapiikitetyillä 5G-puhelinsimmeillä jostain tuulivoimalapropellin vierestä ja muutama Mannerheimintiellä is

Ja alapeukku tuli samantien.

Menisi töihin tuokin reppana :DDDDD

-winner-

Vierailija
19327/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Både och.

Vierailija
19328/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Olen eri, mutta Månsiahan kuuluu äänestää ihan vaan aikaisemman tunnettuuden takia, ihan kuten Loreenia tai UMK:n osalta Erikaa.

Vierailija
19329/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku minä päivänä kaikkien maiden osallistujat on selvillä?

Ranska julkaisee oman biisin vasta 15.3 että olisko sillon tai vähän sen jälkeen? Muilla näkyy olevan karsinnat aiemmin. 

Vierailija
19330/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuja seuraa enemmän nuorempi porukka ja sellaiset hieman hömpät jotka katsoo esim.Salkkareita. Itse kuulun heihin. Uskon että Erika menee sinne finaaliin kirkkaasti. Goldien kappale ei olisi välttämättä edes päässyt sinne. Hieno biisi mutta se on musiikki alan ihmisten mieleen enemmän ja Erikan biisi uppoaa tavallisiin kansalaisiin ehkä paremmin.

Erikan biisi uppoaa nuoriin ja vähemmistöihin, jonnet ei muista että nuo Erikan temput on nähty jo tuhanteen kertaan. Me vähän vanhemmat muistetaan Madonnasta ja Kikasta lähtien ja siksi hänen tyylinsä on lähinnä tylsä ja niiiin nähty jo vuosikymmeniä aikaisemmin.

Itse olen vähemmistön edustaja enkä ole nuori. Kuuntelin nuoruudessani Madonnaa. Kyllä meitä vanhempiakin vähemmistön edustajia Erikaa kuuntelee. 

Sehän täällä on jo todettukin, että vetoaa nimenomaan vähemmistöihin. Miksi ihmeessä?

Vierailija
19331/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan voitolle jo 7%! hyvä erika!

Olisi hauska tietää, mistä Erikan puolesta vetoa lyövät ovat peräisin. Luulen, että suurin osa on miehiä ja aika moni tulee Suomesta.

Minä veikkaan vanhoja suomalaisia miehiä ja naisia.

Vierailija
19332/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä tosi toksista porukkaa tällä palstalla. Itse kannatin viime vuonna windowsmania ja olin iloinen kun voitti UMKn, mutta ei tullut mieleenkään alkaa haukkumaan sen jälkeen Saraa tai Saraa äänestäneitä. Tosi säälittävää touhua. Olisitte nyt onnellisia siitä Erikanne voitosta. 

No ei täällä Erikaa kannattaneet häntä hauku, pölkky.

Ei niin. Sitä tarkotettiin että Erikan kannattajat haukkuu goldielocksia ja hänen äänestäjiä.

Vierailija
19333/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmankos ei Goldie mennyt jatkoon kun äänestit jotain ihan toista :( Muista nyt jatkossa tarkkaan katsoa äänestätkö Mänsiä, Mönsiä, Monsia vai Månsia :DDDD

-winner-

Vierailija
19334/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maltan Kant on tällä hetkellä mun lempparibiisi niistä mitä tähän mennessä valittu. Jatkuvasti soi se kertsi päässä ja näen kohta unta niistä jumppapalloista mitä oli mukana lavalla. :D Hauska esitys vaikka vaatii vielä muutoksia. Toivottavasti jumppapallot on kuitenkin mukana myös Baselissa.

Musta se ei ollut livenä ainakaan vielä kovin onnistunut. Toivottavasti se saadaan kuntoon. Teleäänissä tulee olemaan varmaan aika korkealla 

Vierailija
19335/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgiasta tulee vähän mieleen Luktelk (viime vuoden liettua)

Vierailija
19336/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spottarin VarjoUMK listalta löytyy UMK:hon hakeneita biisejä, joita ei valittu UMK asti

https://open.spotify.com/playlist/0NxTUVDA0KxXNtTnj6PxcL?si=ePRLx34xRoiwaGFdwRTEpA&pi=FHVO13-FRGiGN

Muutamia potentiaalisia tuolt ois voinu nostaa OML tilalle esim tuon Victoria - Kyynelkanavat. Olis nyt edes jonku nostanu vielä ni oltas saatu lisäjännitystä UMK

Ihana biisi toi Kyynelkanavat! 

Vierailija
19337/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Olen eri, mutta Månsiahan kuuluu äänestää ihan vaan aikaisemman tunnettuuden takia, ihan kuten Loreenia tai UMK:n osalta Erikaa.

Mä veikkailin Månsin yhteistyötä Damianon kaa ja niiden duo Månskin esittäisi rokkikitarariffiversiona Saara Aallolta muutaman sointukuvion verran kuulostavan biisin Månsters. Ei taida kuitenkaan toteutua? :/

-winner-

Vierailija
19338/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vähemmistön edustaja enkä ole nuori. Kuuntelin nuoruudessani Madonnaa. Kyllä meitä vanhempiakin vähemmistön edustajia Erikaa ku

Sehän täällä on jo todettukin, että vetoaa nimenomaan vähemmistöihin. Miksi ihmeessä?

Ainakin Erika itse tyrkytti sitä että hän on seksuaalivähemmistöjen asialla. Minä kuulun seksuaalivähemmistöön, mutta en kyllä kannattanut Erikaa, että ei ainakaan kaikkiin vedonnut. 

Vierailija
19339/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös mies 54 ja vähemmistön edustaja. Koko kaveriporukkani äänesti Erikaa ja kannustetaan voittoon asti! Mahtava viisukevät tulossa! Ich komme!

Vierailija
19340/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belgiasta tulee vähän mieleen Luktelk (viime vuoden liettua)

Luktelk ja Code oli mun lempparit viime vuonna. Tuo Belgian esitys oli valitettavasti mulle liian välkkyvä ja en voinut kattoa sitä kokonaan, kun joskus tulee pää kipeäksi tuommosesta. Spotifyssa kyllä ihan hyvä biisi. 

Ketju on lukittu.