UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgiasta tulee vähän mieleen Luktelk (viime vuoden liettua)
Luktelk ja Code oli mun lempparit viime vuonna. Tuo Belgian esitys oli valitettavasti mulle liian välkkyvä ja en voinut kattoa sitä kokonaan, kun joskus tulee pää kipeäksi tuommosesta. Spotifyssa kyllä ihan hyvä biisi.
Se taustajumputus taas on Baby Lasagna matkimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgiasta tulee vähän mieleen Luktelk (viime vuoden liettua)
Luktelk ja Code oli mun lempparit viime vuonna. Tuo Belgian esitys oli valitettavasti mulle liian välkkyvä ja en voinut kattoa sitä kokonaan, kun joskus tulee pää kipeäksi tuommosesta. Spotifyssa kyllä ihan hyvä biisi.
No älä! en voinut katsoa koko esitystä, tosta saa migreenin tai epilepsian kuka tahansa. Mut joo samaa mieltä, biisi on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä en ymmärrä miksi pitää valita tuollainen aivan kamala. Ei mitään tyyliä e
Tsemppiä ja halit sulle, kyllä se siitä<3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä en ymmärrä miksi pitää valita tuollainen aivan kamala. Ei mitään tyyliä eikä karismaa, lihava, ääni surkea, kappale hirveä. Pilaa suomalaisten naisten maineen.
Olen sitä mieltä että Erika parantaa suomalaisen naisen mainetta! Näyttää että meillä naiset on seksuaalisesti vapaita nykynaisia!
Vierailija kirjoitti:
Nyt mennään eteenpäin, koittakaa jo sulattaa goldie ei voittanut.
Goldie, Viivi, Nelli, Neea ja costee nimenomaan voittivat sydämemme. Ajateltiin tuttavan kohta synnyttävän koiraperheen pennuille niistä nimiä, ettei aina niille tarvii sitä PUPPYYYYYYY! huutaa.
Kiitos UMK tästäkin ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä en ymmärrä miksi pitää valita tuollainen aivan kamala. Ei mitään tyyliä eikä karismaa, lihava, ääni surkea, kappale hirveä. Pilaa suomalaisten naisten maineen.
Olen sitä mieltä että Erika parantaa suomalaisen naisen mainetta! Näyttää että meillä naiset on seksuaalisesti vapaita nykynaisia!
Erika nimenomaan viestittää karkuunpäässyttä seksiorjaa, kahlekin vielä kaulassa ja miehen ostamat billulateksit päällä. Ihan reppana on.
Erikoista on minusta se, että kun olen nyt aamulla ja eilenkin lukenut useita eri keskusteluja, kommentteja ja ketjuja, niin kaikissa noin 70-80% on sitä mieltä ettei Erikaa olisi pitänyt valita... kuka siis äänesti? Eli ihan väkisinkin mietin, että toi oli sovittu juttu, ja sitä tietenkin tukee toi älytön hypetys ennen UMK:ta, Erika siellä ja täällä. Mulla ei ole häntä vastaan mitään, esim. Ruoska oli tosi viihdyttävä ja jotain sellaista olisin toivonut nytkin, mutta tää oli riman alitus, pahasti. Alastomuutta ja s3ksiä on nähty ja se on kulunut aihe, ja jotenkin tosi halpaa laittaa kertosäe viisumaan kielellä...
Lavashowt kaikissa tosi köyhät, esimerkiksi Nelli matulan biisiin olisi tosi hyvin voinut laittaa jotain teemoja siitä, kuinka ihmisillä mukamas koko ajan kiire jne. Ja Viivin luontoteema puuttui, sekin ihan tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Glodieta. Tästä eteenpäin ääneni tulee kuitenkin menemään Ruotsille.
Jätteyllättävää. Joko tiedät Månsin biisin vai oddsejako lasket?
-winner-
Både och.
Hei Chisu :D Båden båden :DDDDD
Ens vuonna sitten Roos+Berg itse kisaan ja biisillä Keke, jookos? :DDDDDD
-winner-
Sehän olisikin hauskaa, jos Chisu nyt itsekin innostuisi osallistumaan. Eikä millään ns. Euroviisubiisillä, joka Erikalle on väsätty, vaan jollain ihan tosissaan tehdyllä.
Mun puolesta Chisu saisi painu maan alle, ei jaksa katsella sitä enää yhtään.
katkera, katkerampi ja sitten on vielä erikseen se kaikkein katkerin Erika-vihaaja. Mikä teitä katkeria palsta-pirkkoja oikein hiertää? Saatiin menevä ja näyttävä viisukipale Baseliin. Olkaamme tyytyväisiä, tää maa ei tarvitse enempää jotain Pertti Kurikan Nimipäiviä Suomea edustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai onko meillä suomalaisilla naisilla ollut jotenkin huono maine?
Vierailija kirjoitti:
katkera, katkerampi ja sitten on vielä erikseen se kaikkein katkerin Erika-vihaaja. Mikä teitä katkeria palsta-pirkkoja oikein hiertää? Saatiin menevä ja näyttävä viisukipale Baseliin. Olkaamme tyytyväisiä, tää maa ei tarvitse enempää jotain Pertti Kurikan Nimipäiviä Suomea edustamaan.
Mitä se Pertti sulle on tehnyt? Miksi olet niille katkera?
Vierailija kirjoitti:
Meitä saa hiertää Erika ihan just niin paljon kuin sinua Pertti Kurikan Nimipäivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ois ollut fresh ehkä joskus 70-luvulla... 🤦
En alkuun tykännyt mutta ehkä nyt jo menee paremmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spottarin VarjoUMK listalta löytyy UMK:hon hakeneita biisejä, joita ei valittu UMK asti
https://open.spotify.com/playlist/0NxTUVDA0KxXNtTnj6PxcL?si=ePRLx34xRoiwaGFdwRTEpA&pi=FHVO13-FRGiGNMuutamia potentiaalisia tuolt ois voinu nostaa OML tilalle esim tuon Victoria - Kyynelkanavat. Olis nyt edes jonku nostanu vielä ni oltas saatu lisäjännitystä UMK
Ihana biisi toi Kyynelkanavat!
Ihan hyvä biisi, ei ehkä Euroviisumatskua kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoh hooo!
Vierailija kirjoitti:
Miten mulle tulee tästä kommentista Kansanradio mieleeni? Siellä aina joku paatoksella vetää tuohon tyyliin.
On muuten tosi hauska ohjelma.
Erikan asun on suunnitellut kokenut tiimi.
Avatkaa myös silmät, asu ei lopulta ole edes erityisen paljastava. Uimapuku ja bikinit paljastavat paljon enemmän. Illuusio ja mielikuva tulee käytetystä materiaalista ja kaulakorusta, joka taisi olla Purrankin kaulassa, mutta pienempänä. Lavalla on lava-asu, esitys on näytelmää.
Kaikki asiaton [seksuaalinen] viestintä tulee ihmisiltä, jotka eivät erota showta ja esiintyjän omaa persoonaa toisistaan. Erikakin on tuonut muistaakseni esille, että viihtyy vapaa-aikana koiransa kanssa ja rauhassa.
Joillekin voisi tehdä hyvää käydä vaikka joskus keikalla tai teatterissa, oopperassa, niin alkaisi hahmottaa mistä on kyse. Oopperassa sairaana nähdä paljon provosoivampaa asua ja meikkiä.
Minulle oli ällöttävämpi se goldie trikoosukkapuvussa kuin Erika, joka ei ees ole alasti niinkuin jotkut väittää.
Nyt mennään eteenpäin, koittakaa jo sulattaa goldie ei voittanut.