UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ennen toiminut, mutta nyt oli ongelmia löytää äänestystä. Siihen ei tullut mitään linkkiä eteeni selatessa. Sitten kerran tuli äänestyssivu itsekseen ruudulle, mutta halusin varmuuden vuoksi katsoa tv-esitykset, vaikka näin livet jo kenraalissa, joten en heti äänestänyt. Sitten en taaskaan löytynyt linkkiä, sain jo kuvankaappauksenkin muualta, miltä näyttää, mutta en löytänyt. Sitten se äänestysnappula yhtäkkiä tulikin eteen ja äänestin. Ehkä mun yli kolme vuotta vanha puhelin ei toimi ideaalisti enää tuon äpin kanssa. Vähän
Minullakin oli vaikeuksia löytää sitä äänestystä sieltä, mutta lopulta onneksi löytyi
Okei, no lohdullista tavallaan, että jollakin muullakin tökki. Ohjeet oli vain, että varmist
Hmmm mä pääsin suoraan siitä UMK;n seuranta-artikkelista, siinä oli heti ylhäällä linkki äänestykseen. Ei mielestäni ollut hankala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ennen toiminut, mutta nyt oli ongelmia löytää äänestystä. Siihen ei tullut mitään linkkiä eteeni selatessa. Sitten kerran tuli äänestyssivu itsekseen ruudulle, mutta halusin varmuuden vuoksi katsoa tv-esitykset, vaikka näin livet jo kenraalissa, joten en heti äänestänyt. Sitten en taaskaan löytynyt linkkiä, sain jo kuvankaappauksenkin muualta, miltä näyttää, mutta en löytänyt. Sitten se äänestysnappula yhtäkkiä tulikin eteen ja äänestin. Ehkä mun yli kolme vuotta vanha puhelin ei toimi ideaalisti enää tuon äpin kanssa. Vähän
Minullakin oli vaikeuksia löytää sitä äänestystä sieltä, mutta lopulta onneksi löytyi
Okei, no lohdullista tavallaan, että jollakin muullakin tökki. Ohjeet oli vain, että varmista että olet ladannut äpin ja kirjautunut, mutta ei mitään polkua, että mistä sieltä pääsee äänestykseen.
Olisi tosiaan saanut olla joku polku siihen äänestykseen. Muutenkin äänestyksen saavutettavuus oli aika huono minusta. Tv-ruudussa pyöri vain se QR-koodi mitä kautta olisi nähnyt äänestysohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, no lohdullista tavallaan, että jollakin muullakin tökki. Ohjeet oli vain, että varmist
Niinpä, minäkin etsin jonkin aikaa ja sitten vaan jostain lävähti ruutuun. Ajoissa onneksi.
Goldiessa oli paljon potentiaalia ja lavashow, joka hänelle oli rakennettu oli mielenkiintoinen ja kekseliäs. Vähän harmittaa, ettei päästä näkemään tätä korttia, miten pitkälle Goldien kelkassa oltaisiin menty. Ihan varmasti olisi ainakin päässyt jatkoon semifinaaleissa.
Kylläpä sinua jurppii että Goldielo
Olen alkanut vihata koko Goldieloa. Ei ole minulle yhtään vähemmän vastenmielinen, ärsyttävä, kamala kuin Erika Vikman teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs arvioija, jonka ehdoton suosikki olisi ollut Viivi totesi Goldielocksista, että voisi soittaa BBC:lle ja tarjoutua UK ehdokkaaksi, koska kuulostaa juuri sellaiselta musiikilta, mitä siellä tällä hetkellä kuunnellaan.
Kuten täälläkin todettu, valitsihan Irlantikin norjalaisen artistin. Olisikohan siis mitenkään mahdollista? Olisi upeaa, jos saisimme vielä Goldienkin mukaan viisuihin.Levy-yhtiöiden pitää ajaa asiaa. Lisäksi tarvitsee keikkoja isoille lavoille festareille yms. Vaikka jääkiekko otteluun. Nyt oli kurja, ettei päässyt yleisölle laulamaan.
Jääkiekkojuntit ei välttämättä ole oikea kohderyhmä Goldielocksin biisille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks on tällä hetkellä Suomen 3. googlatuin asia. Hauskaa :D
En ihmettele. Minunkin piti ihan mielenkiinnosta katsoa kuka kyseessä. En voi käsittää miten ollut koskaan aiemmin kuullutkaan hänestä! Kunnon hiomaton timantti, toivottavasti hänen ura urkenee muilla keinoin! Kaikkea hyvää toivon hälle💛
Näin juuri, upea ja raikas yllätys Umk:ssa. Harmittaa hirveästi että hän sairastui juuri finaaliin eikä päässyt terveenä esiintymään. Biisikin oli ihan hiton hyvä ja kansainvälinen.
"Kansainvälinen" ja "raikas". Olet nyt hokenut samoja sanoja monta viikkoa tällä. Keksi jo
En ole poistanut yhtään viestiä, en tiedä harrastatko itse sellaista mutta mulla ei kuulu tapohin. En kyllä varmasti ole ainut joka on kyllästynyt päivästä toiseen samoilla sanoilla spämmättäviin viesteihin. Mutta jatkakaa ihmeessä, vapaus vallitsee.
Olisi tosiaan saanut olla joku polku siihen äänestykseen. Muutenkin äänestyksen saavutettavuus oli aika huono minusta. Tv-ruudussa pyöri vain se QR-koodi mitä kautta olisi nähnyt äänestysohjeet.
Siellä oli suora linkki äänestykseen, kun meni UMK:ta seuraavaan artikkeeliin siellä äpissä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sinua jurppii että Goldielo
Olen alkanut vihata koko Goldieloa. Ei ole minulle yhtään vähemmän vastenmielinen, ärsyttävä, kamala kuin Erika Vikman teille.
Ai jaa, se on voi voi sinulle. Minä taas aloin tykätä Erikan esityksestä kun näin liven :)
T. Goldielocksin kannattaja
Euroviisuja seuraa enemmän nuorempi porukka ja sellaiset hieman hömpät jotka katsoo esim.Salkkareita. Itse kuulun heihin. Uskon että Erika menee sinne finaaliin kirkkaasti. Goldien kappale ei olisi välttämättä edes päässyt sinne. Hieno biisi mutta se on musiikki alan ihmisten mieleen enemmän ja Erikan biisi uppoaa tavallisiin kansalaisiin ehkä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
127 pistettä ihan selkeä ero minusta, niissä tuomariäänissä ei paljoa eroa ollutkaan siinä kohtaa jo melkein tiesi Erika menee ohi.
Melkein? Eli ei ollutkaan niin selvää pässinlihaa. Jouduit järsimään kynsiäsi loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti stailaajat ymmärtävät, että Erikassa on paljon sellaista, mikä kannattaa mieluummin piilottaa kuin pitää esillä. Esim. nuo käsivarret! Ei voi mitään, vaikka miten oltaisiin bodypositiivisia, liian löysät käsivarret näyttävät pahalta! Mutta jos Erika saataisiin pitämään vaikka pitkiä tekonahkahansikkaita, näky olisi eroottinen ja kriisipaikat peitetty. Erikan näytöksessä erotiikka on kaikki kaikessa ja sitä ei saa pilata näyttämällä ihoa ihan väärästä paikasta. Erikalla on hyvä reipas asenne, mutta se yksinään ei riitä. Nyt tarvitaan tyylitajua tiimiltä! Toivottavasti tiimistä löytyy joku hyvä miespuolinen gay, heillä on terveen drag asenne niin erotiikkaan kuin asuihin.
Enpä olisi ossannut muotoilla itsellekin silmään pistänyttä asiaa tämän paremmin. Tosin jos kiirettä pitää, niin ehtii myös trimmata löysät pois salilla.
Kansainväliset vedonlyöntitilastot tällä hetkellä:
1. Ruotsi
2. Israel
3. Suomi
4. Ranska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm mä pääsin suoraan siitä UMK;n seuranta-artikkelista, siinä oli heti ylhäällä linkki äänestykseen. Ei mielestäni ollut hankala.
Jep, hyvä sulle, mutta minulla ei tuonut mikään linkki sitä omalle puhelimelle, vaikka kuinka veivasin monta kertaa ohjeiden kautta yms. ja kävin tarkistamassa päivityksetkin pariin kertaan. Se, jolta kyselin, oli myös saanut linkin esiin suoraan vain äpin avaamalla ja laittoi kuvankaappauksenkin. itselläni kesti ehkä viisi-kymmenen minuuttia, ennenkuin se sitten yhtäkkiä ilmaantui. Viisi kertaa aikaisemmin äänestänyt sovelluksella ja ei ole ollut näitä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Suomi jo kolmas oddseissa, wuhuu
Voitko sä avata ihan oman ketjun näille vedonlyöntitilastoille?
Vierailija kirjoitti:
Euroviisuja seuraa enemmän nuorempi porukka ja sellaiset hieman hömpät jotka katsoo esim.Salkkareita. Itse kuulun heihin. Uskon että Erika menee sinne finaaliin kirkkaasti. Goldien kappale ei olisi välttämättä edes päässyt sinne. Hieno biisi mutta se on musiikki alan ihmisten mieleen enemmän ja Erikan biisi uppoaa tavallisiin kansalaisiin ehkä paremmin.
Niin, tuntuu että tämä ei ole enää koko kansan juttu vaan nuorille suunnattu. Itse olen vielä nuori, mutta miten esimerkiksi vanhemmat ihmiset osasivat äänestää, kun ohjeet olivat QR-koodin takana ja äpissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampere 2026
Ei nyt sentään liioitella. Finaalipaikka on melko varma ja kohtalainen sijoitus, jopa top 10, voi olla mahdollinen. Voiton vie kuitenkin joku muu.
Toistaiseksi julkaistuista ainakin Belgia, todennäköisesti myös Ukraina menee ohi. Viides-kuudes voi olla, jos taso on yleisesti matala, miltä ainakin tällä hetkellä vaikuttaa.
Belgia on aika tylsä. Erikan show on parempi. Ainakin nythän Erika on ykkösenä oddsessa niistä jotka on julkaissut biisinsä.
Belgian esiintyjässä on silti jollain tapaa euroviisukansaan vetoava tyyli. Ja Erikan show myös vie häneltä ääniä, kun moni pitää mauttomana. Tähän mennessä julkaistut on kyllä aika heikkoja,
Suomen kannalta toivon todella, että taso nousee ja tämä myötiskappale karsiutuu sen johdosta jo karsinnoissa ja unohdetaan mahdollisimman pian vähin äänin.
Vierailija kirjoitti:
Goldie haki heti sairaslomaa, kun pikkuisen kurkusta otti, oliskohan vaan live ruvennut jännittämään.
Mitä sä vielä itket? Sun suosikki voitti joten iloitse siitä ja lakkaa panettelemasta muita osallistujia.
Vierailija kirjoitti:
Goldiessa oli paljon potentiaalia ja lavashow, joka hänelle oli rakennettu oli mielenkiintoinen ja kekseliäs. Vähän harmittaa, ettei päästä näkemään tätä korttia, miten pitkälle Goldien kelkassa oltaisiin menty. Ihan varmasti olisi ainakin päässyt jatkoon semifinaaleissa.
Minäkin olisin halunnut nähdä tämän kortin. Ensinnäkin hänen livensä terveenä ja sitten Euroviisuissa. Olisi saanut hyvin juryääniä ja myös yleisö tykkäsi. Olisi voinut menestyä hyvin, kun kerrankin olisi lähetetty biisi mistä jurytkin tykkäsi.
Trisha on surullisenkuuluissa omassa somemaailmassaan, ja on todella moniongelmainen henkilö. Tehnyt ällöttäviä asioita menneisyydessään ja nykyäänkin on parhaimmillaankin provosoiva, pahimillaan lastaan rahan tekemiseen käyttävä itsekäs "äiti". En näe että Erikassa on henkilönä mitään samaa, vain ulkonäöstä voi sanoa että on pyöreäkasvoinen ja uhkea blondi.