Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
10381/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa jo livet!!

Äläpä!!! vielä kolme piinallista viikkoa

Vierailija
10382/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että viivin biisi aukeaa ulkkiksille samoin. Sävellys on vähän pliisu.

Viivin biisissä on herkkyyttä ja aitoutta, joka koskettaa, vaikkei ymmärtäisi sanojakaan. Se myös kasvaa tosi hyvin eikä jää junnaamaan tylsästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10383/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä jotenkin kans aattelin, että goldien ääni on jotenkin muokattu, mutta kun katoin hänen festarivetoja niin hän tosissaan osaa laulaa noin :D tosi persoonallinen. Tykkään.

Muotilaulutyyli cursive singing, ei mitään uutta maailmalla.

Tähän biisiin se tyyli sopii täydellisesti. Yleensä en ole tykännyt tuon tyylisestä, mutta Goldielocks on aivan ihana.

Vierailija
10384/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä jotenkin kans aattelin, että goldien ääni on jotenkin muokattu, mutta kun katoin hänen festarivetoja niin hän tosissaan osaa laulaa noin :D tosi persoonallinen. Tykkään.

Epäilin miltä kuulostaa livenä, mutta ei mitään hätää sen osalta.

Vierailija
10385/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millä tavalla Loreen kohahdutti tai viime vuoden voittaja? Ei millään tavoin. Molemmat hukkui ns.tapettiin ja olivat vähän esillä mediassa tai keskusteluissa, Loreen jopa kieltäytyi haastatteluista ja vetäytyi bileitä myöten kaikesta, kuin pahainenkin diiva."

Siis Loreen kertoi etukäteen, ettei ollut syönyt kunnolla neljään kuukauteen, että olisi esityksessä mahdollisimman laiha. Hän vaikuttaa jonkunlaiselta täydellisyyden tavoittelijalta, joka korostaa aivan kummallisia asioita, kuten juuri tuota laihuutta. Varmaan oli niin lopen loppu esityksen jälkeen, ettei jaksanut, ja oli kiire päästä hotellille syömään pizzaa ja lepäämään.

Vierailija
10386/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että viivin biisi aukeaa ulkkiksille samoin. Sävellys on vähän pliisu.

Tekstitykset on keksitty.

Ei niitä käytetä suurimmassa osassa maista.

Aijaa. Ainakin nuo Youtubessa olevat reagointivideot on tekstitettyjä, ja ihan syystä, että pystyvät kommentoimaan biisien sisältöä. 

Vierailija
10387/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosi persoonallisen näköinen myös ja tyylinen. Kiinnostava nähdä miten livessä.

Minä taas ajattelen päinvastoin, että on täysin persoonaton ja tämmöisiä pophahmoja on ollut viimeiset 20 vuotta 13 tusinassa. Ihan samat vaatteet ja biisit ja imagot.

Onko tämä joku yleinen popstara-imago jota kaikki popstaraksi haluavat noudattaa, siltä tuntuu. Minusta jo vähän vanhentunut hahmo. 

Vierailija
10388/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mutta ei perus viisukatsoja tekstityksiä varmaan mistään kaiva ohjelmaa katsoessaan. 

Vierailija
10389/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viivin biisissä on herkkyyttä ja aitoutta, joka koskettaa, vaikkei ymmärtäisi sanojakaan. 

Mä en usko, että suomalainen pystyy kuuntelemaan näin miltä kuulostaa, ettei ymmärtäisi. Reagointivideoiden tekijätkin katsoo tekstityksen kanssa kun se kerran on saatavilla.

Vierailija
10390/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on varmaan sata sivua p*skaa kirjoitettu Erikasta jo. Ei voi kun ihmetellä.

Sitä saa mitä tilaa. Erika on valinnut ihan itse tiensä kohahduttajana ja mielipiteiden jakajana.

Eli siis juuri sitä, mitä Euroviisu-tähden tuleekin olla?

Miksi Euroviisuissa tarvisi kohahduttaa?

No siellä nimenomaan pitää kohahduttaa, erottua jotenkin. Mieti vaikka Lordia tai Käärijää. Jos sinne lähettää "taviksen", ei siitä tule mitään. Viimeksi 2019 on tavallisen näköinen tyyppi voittanut Euroviisut. Ja jos tuon perusteella miettii, niin tässä on kolme vahtoehtoa: Erika, Goldie tai OML. He ovat jollain tapaa erikoisia

Tuut vielä näkeen miten tää menee, oon ihan aikasta varma, että se Oml tai Erika on, viisuissa täytyy erottua massasta kuitenkin.

Vierailija
10391/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Millä tavalla Loreen kohahdutti tai viime vuoden voittaja? Ei millään tavoin. Molemmat hukkui ns.tapettiin ja olivat vähän esillä mediassa tai keskusteluissa, Loreen jopa kieltäytyi haastatteluista ja vetäytyi bileitä myöten kaikesta, kuin pahainenkin diiva."

Siis Loreen kertoi etukäteen, ettei ollut syönyt kunnolla neljään kuukauteen, että olisi esityksessä mahdollisimman laiha. Hän vaikuttaa jonkunlaiselta täydellisyyden tavoittelijalta, joka korostaa aivan kummallisia asioita, kuten juuri tuota laihuutta. Varmaan oli niin lopen loppu esityksen jälkeen, ettei jaksanut, ja oli kiire päästä hotellille syömään pizzaa ja lepäämään.

Loreen on myös introvertti, joka tarvitsee paljon omaa rauhaa, mikä valitettavasti usein tulkitaan ylimielisyydeksi koskien ylipäänsä introvertteja ihmisiä. 

Vierailija
10392/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosi persoonallisen näköinen myös ja tyylinen. Kiinnostava nähdä miten livessä.

Minä taas ajattelen päinvastoin, että on täysin persoonaton ja tämmöisiä pophahmoja on ollut viimeiset 20 vuotta 13 tusinassa. Ihan samat vaatteet ja biisit ja imagot.

Onko tämä joku yleinen popstara-imago jota kaikki popstaraksi haluavat noudattaa, siltä tuntuu. Minusta jo vähän vanhentunut hahmo. 

Anna muutama esimerkki saman tyylisestä? Ei minulle tule mieleen ketään. Hieno vähän androgyyni tyyli. 

Vierailija
10393/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Mutta suomirokkia-kertosäettä muistuttaa liikaa kertosäe. Eikö kukaan huomaa? 

Ihan kivaa nostetta pojalle. 

Mitään originellia ei oo koko kisassa. 

Nellin biisi on kiva, Novan iltapäivään tosin. Erika koittaa olla grounbreaking, mutta vulgaarina olo ei mene läpi Euroopassa. Joku arvostelija sano, et substanssi puuttuu. Totta, mä en tiedä mitä hän on artistinakaan. Se, että on reva levällään ei ole rohkeutta. New age- kama on trendikästä joo. Goldielocks on persoonaton kappaleellaan. Viivi on toki eteerinen ihana, laulu on vähän väsynyt. Poikajoukko koittaa kans olla erilainen, mutta illassa kyhätty biisi on nähty ja kuultu ja vailla substanssia. Neean biisi on 2007 kuten hänen stailaus ja melodia tusinakamaa. Kivaa toki, että uusia naamoja ja nostetaan uusia tekijöitä. 

Vierailija
10394/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kyllä kieltäytyi haastatteluista jo ennen koko semiä ja finaalia ja jäi pois kilpailijoiden yhteisistä ajanvietoista. Voitto tuskin oli kilosta kiinni, ja jos itseään pitää nälkiinnyttää niin kielii pahasti muistakin ongelmista. 

Vierailija
10395/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilin miltä kuulostaa livenä, mutta ei mitään hätää sen osalta.

Kyllähän lavallakin on autotuneja sun muuta äänen vääntelyä näitä autotuneartisteja varten. Mutta kuka sitä monotoniaa jaksaa kuunnella. Ja miksi tämmöisillä hahmoilla on aina joku ihonmyötäinen haarakiila-asu jossa olkatoppaukset tms. Kaikki toistensa kopioita. 

Vierailija
10396/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mutta ei perus viisukatsoja tekstityksiä varmaan mistään kaiva ohjelmaa katsoessaan. 

No mä olen perus viisukatsoja ja kyllä mä tekstityksillä videot katson ennen virallisia kisoja. Monella muullakin kielellä silti pärjätty vaikkei ymmärrystä olekaan. Kyllä se esiintyjä, esitys ja melodia on ne tärkeimmät.

Vierailija
10397/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppy on paska

Vierailija
10398/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tarvitse mistään kaivaa. Kyllä ne saa ruutuun ihan kaukosäätimestä yhtä nappia painamalla.

Vierailija
10399/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viivin biisissä on herkkyyttä ja aitoutta, joka koskettaa, vaikkei ymmärtäisi sanojakaan. 

Mä en usko, että suomalainen pystyy kuuntelemaan näin miltä kuulostaa, ettei ymmärtäisi. Reagointivideoiden tekijätkin katsoo tekstityksen kanssa kun se kerran on saatavilla.

Erika oli jotenkin tosi jäykkä tuossa uudessa videossa, jossa yrittivät arvata, kenen laulusta on kyse. Tämä ei ole mikään moite häntä kohtaan. Kiinnitti vain huomiota, kun muut vaikuttivat niin vapautuneilta ja rennoilta.

Vierailija
10400/21056 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen perus viisukatsoja ja kyllä mä tekstityksillä videot katson ennen virallisia kisoja. Monella muullakin kielellä silti pärjätty vaikkei ymmärrystä olekaan. Kyllä se esiintyjä, esitys ja melodia on ne tärkeimmät.

veikkaan, ettei 95% katso. Suurin osa ei varmaan vieläkään tiedä mitä måneskinin biisissä laulettiin

Ketju on lukittu.