Mistä elokuvasta et oikeastaan tykkää ollenkaan, vaikka ns. "pitäisi" tykätä?
Tarkoitan, että kaikki muut pitää ja kehuu. Minulla nämä inhokit ovat kaikki Mamma Mia- elokuvat. Yritin kerran katsoa, mutta en jaksanut viittä minuuttia sitä tekopirteää luritusta. Seuraavasta saan varmaan paljon miinuspisteitä, mutta Forrest Gump. En ymmärrä, mikä siinä elokuvassa on niin valtavan hienoa. Itse en tykännyt ollenkaan.
Kommentit (252)
Tanssii susien kanssa, Tähtien sodat ( olen katsonut vain kaksi ensimmäistä ja nekin silloin 1970-luvulla) mm. nämä.
Vierailija kirjoitti:
- Kaikki Aki Kaurismäen elokuvat toistavat samaa kaavaa kuvaten elämän ankeutta.
- Turhan yksitotiset toimintafilmit, joiden pääroolissa on tavallisesti Jean-Claude Van Damme, Steven Segal, Sylvester Stallone tai joku muu vastaava sankari, jotka eivät todellakaan loista juonen ja dialogin osalta.
Aki Kaurismäki on tehnyt käytännössä saman elokuvan ainakin viidesti. Kyllä osassa niistä jotakin imua kuitenkin on.
Riippuu varmaan siitäkin, milloin vastaaja on syntynyt. Esim. ne turhapurot oli ennen in (ei todellakaan enää), kaikki suomi filmit oli in (nostalgia eli jään joskus jopa tuijaa) ym. Pitää ottaa huomion esim. se että miten tekniikka on muuttunut ja montako kanavaa esim. joskus oli tarjolla ym. Ja kaikki on katsojan silmissä aivan samalla tavalla, kuin ruoka ym. kriitikot lyttää jonkin tuotteen ei tarkoita sitä etteikö kukan muu tykkäisi:))
Neljät häät ja yhdet hautajaiset, menikö nimi oikein? Hugh Grant esittää aina jotakin nössöä, jolla aina se sama hölmistynyt ilme. Elokuva on kliseinen ja tekohauska. Myöskin pääosanesittäjät ovat aika epämiellyttäviä ihmisiä.
Love actually. Mainostetaan jonain yli-ihanana jouluelokuvana, mutta on täynnä pas.kaa. Täysin normaalipainoista kaunista naista haukutaan joka välissä tajuttomaksi läskiksi, perheenisä pettää vaimoaan jonkun seksipommin sihteerin kanssa,. Sitten p.ornoelokuvan kuvukset, jossa stimuloidaan itse aktia ja näytetään paljon. Joku tylsä rumilus, jonka mielestä amerikkalaiset naiset ovat helppoja ja haluavat häntä heti kun hän astuu lentokoneesta ulos. Eli sellainen joulutunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Love actually. Mainostetaan jonain yli-ihanana jouluelokuvana, mutta on täynnä pas.kaa. Täysin normaalipainoista kaunista naista haukutaan joka välissä tajuttomaksi läskiksi, perheenisä pettää vaimoaan jonkun seksipommin sihteerin kanssa,. Sitten p.ornoelokuvan kuvukset, jossa stimuloidaan itse aktia ja näytetään paljon. Joku tylsä rumilus, jonka mielestä amerikkalaiset naiset ovat helppoja ja haluavat häntä heti kun hän astuu lentokoneesta ulos. Eli sellainen joulutunnelma.
Aamen. Emma Thompson raukka. Tuo leffa ei todellakaan arvostanut keski-ikäisiä naisia. Ja se yksi nainen ei todellakaan ollut millään linsseillä katsottuna lihava.
Ja tuo p*ska oli olevinaan romanttista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun katson Tom Cruisen leffaa ajattelen että taas valuu rahaa siihen saatanan kulttiin. Oli Pariisin olympialaisista rimanalitus ottaa se päättäjäisiin.
Onko skientologia pissinyt sun muroihin vai mistä moinen viha? Kannattaa päästä siitä yli, Tom Cruise on trendannut taas jo muutaman vuoden ja vain kalkkikset haukkuu häntä enää:D
Ja aloituksen kysymykseen: Kummisetä - elokuvat. Ihan tylsiä ja turhia
Kaikki Fast and Furious elokuvat. Ihan jäätävää sontaa
Päinvastoin, enää kalkkikset fanittaa Cruisea. Ihan mennyttä koko tyyppi surkeine leffoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Tuntemattomat sotilaat.
Propagandaelokuvia sodista mitä ei koskaan oikeasti voitettu
Voitettu? Tuntematon sotilas tuo esiin sen, että sota on hävitty. Pitäisi katsoa elokuva, ennen kuin arvostelee sitä. Katso edes loppu, kun tuntuu, että sanottavaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tiedostavat uusintaversiot. Aivan kaikki intersektionalismin pilaamat wokeleffat.
Se, että tämä on saanut paljon enemmän yläpeukkuja kuin muut viestit, vaikka on pelkkää hörhöhöpinää, on hyvä todiste persujen trollitehtaan läsnäolosta.
Niiltä ei välty edes leffaketjussa.
Kaiken lisäksi toi "kommentti" on täysin käsittämätöntä höpinää. Eihän tuosta saa edes selvää, mitä yrittää sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan siitäkin, milloin vastaaja on syntynyt. Esim. ne turhapurot oli ennen in (ei todellakaan enää), kaikki suomi filmit oli in (nostalgia eli jään joskus jopa tuijaa) ym. Pitää ottaa huomion esim. se että miten tekniikka on muuttunut ja montako kanavaa esim. joskus oli tarjolla ym. Ja kaikki on katsojan silmissä aivan samalla tavalla, kuin ruoka ym. kriitikot lyttää jonkin tuotteen ei tarkoita sitä etteikö kukan muu tykkäisi:))
Turhapurot oli "in" vielä 90-luvulla. Eli ei niin kovin kauan sitten. 2000-luvulla syntyneelle 90-lukua ei varmaan ollut edes olemassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tiedostavat uusintaversiot. Aivan kaikki intersektionalismin pilaamat wokeleffat.
Se, että tämä on saanut paljon enemmän yläpeukkuja kuin muut viestit, vaikka on pelkkää hörhöhöpinää, on hyvä todiste persujen trollitehtaan läsnäolosta.
Niiltä ei välty edes leffaketjussa.
Kaiken lisäksi toi "kommentti" on täysin käsittämätöntä höpinää. Eihän tuosta saa edes selvää, mitä yrittää sanoa.
Viattomat vasurit vihatonta puhetta harrastaa.
Boyhood. Kävin aikanaan leffassa katsomassa kun siitä niin tohkattiin. Ystäväni selittivät salista päästyämme melkein hengästyneinä miten upea elokuva oli.
Tylsin pätkä mitä olen koskaan nähnyt. Sain tehdä töitä etten nukahtanut kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki leffat, joissa on Tom Cruise, Nicolas Cage tai Cameron Diaz. Näillä on niin pahat maneerit, että näytteleminen on sitä samaa, oli rooli mikä tahansa.
Mielenkiintoista. Olen miettinyt, että mikä tekee näyttelijästä hyvän. Olen huomannut, että monet näyttelijät ikäänkuin ovat samanlaisia roolista toiseen. Mutta johtuuko se rooleista vai näyttelijän kyvyistä tai niiden puutteesta? Ovat kuitenkin ihan uskottavia rooleissaan, mutta jotenkin samanlaisia, jos nyt joku ymmärtää, mitä yritän selittää. Kerran näin Tracey Ullmanin esittävän parodiaa Judy Denchistä. Jo elkeistä huomasi, ketä parodioi - maskeerausta ei välttämättä olisi tarvittu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, missä lauletaan, tai vielä pahempaa, danssataan yht'äkkiä kimpassa vaikka keskellä katua. Siis musikaalit...
Mäkään en ole mikään musikaalien ystävä. Onneksi olen yllättynyt positiivisesti muutaman kerran: Sunshine On-Leath (dvd), Wicked, Mamma Mia! ja Mary Poppins (Westend).
Vierailija kirjoitti:
Barbie oli hehkutukseen nähden todella tylsä. En missään nimessä katso uudelleen.
Veikkaan, että olet mies.
Mamma mia. Hohhoijaa. Ja nainen olen.
Tätinaiset uskomattominta paskaa.