Mistä elokuvasta et oikeastaan tykkää ollenkaan, vaikka ns. "pitäisi" tykätä?
Tarkoitan, että kaikki muut pitää ja kehuu. Minulla nämä inhokit ovat kaikki Mamma Mia- elokuvat. Yritin kerran katsoa, mutta en jaksanut viittä minuuttia sitä tekopirteää luritusta. Seuraavasta saan varmaan paljon miinuspisteitä, mutta Forrest Gump. En ymmärrä, mikä siinä elokuvassa on niin valtavan hienoa. Itse en tykännyt ollenkaan.
Kommentit (252)
Aki Kaurismäen toljotusnäyttelyssä en näe hienoutta, vaikka se kuuluu olevan erityisen hienoa. Liettualainen latvianopeni kehui hihkuen.
Turhapurot
Kaurismäet
Kaikki scifit
Romanttiset aikuisten sadut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taru sormusten herrasta! Aivan järkyttävää p@$kaa! Jos ei tommonen tonttufantasia iske, niin ihan sama ketä siinä on näyttelemässä ja vaikka pistää 100 milliä lisää rahaa.
Lisätään vielä, että aivan hemmetin pitkävetinen. Katellaan kun kaksi sankaria kävelee vartin verran ja mitään ei oikeastaan tapahdu tällä välin
Rakastan jokaista sekunttia. Ei kaikesta tarvitse tykätä, mutta vahvasti aina mietin, onko haukkuja antanut oikeasti mahdollisuutta elokuvalle. Mullakin nopea analyysi kummisedistä on että ovat yliarvostettua p skaa, mutta oikeasti en ole katsonut puoltatuntia pidemmälle.
Kaurismäet. Kaikki yliväkivaltaiset räiskintäleffat.
Kaikki uudet amerikkalaiset elokuvat ja sarjat.
En voi sietää DEI-sontaa, ja nyt olen rasisti ilmeisesti. :) M28
Barbie oli hehkutukseen nähden todella tylsä. En missään nimessä katso uudelleen.
Fellinin La Strada - sori kauheesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki uudet amerikkalaiset elokuvat ja sarjat.
En voi sietää DEI-sontaa, ja nyt olen rasisti ilmeisesti. :) M28
Kaikki uudet suomalaiset elokuvat on ihan täyttä scheissee, Iina Kuustonen ja Alina Tomnikov yhdessä leffassa, missä Tomnikov lillui valkoisessa uimapuvussa vesikuutiossa, ja sitten se alkoi valua verta. Tämä ei ole edes mitään inhorealismia vaan pelkästää ällöä. Ja alennuinkin maksamaan siitä lipusta. Joku mummola kuulosti lupaavalta, mainostettiin Elina Knihtilän avulla, kun hän on niin kauhean hauska, lausui kaksi lausetta koko aikana. Leffan teko maksanut pari sataa, niin aika halvalla meitä viedään. Nyt en mene enää yhteenkään suomi-filmiin.
Mullakin Forrest Gump. Se ei ollut elokuva josta en tykännyt mutta en myöskään erityisemmin tykännytkään. Semmonen perus ok-leffa, ihan katsottava mutten uudestaan jaksaisi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Forrest Gumpissa valtavan hienoa on Tom Hanksin roolisuoritus. Siksi se on hieno elokuva.
Hanks on ihan mielettömän ärsyttävä, oli mikä tahansa elokuva...
Hanks on äärettömän hyvä näyttelijä. Mieti nyt, mitä rooleja. Captain Phillips, Cast away, Terminal, Forrest Gump, Green mile...
Se ei osaa esittää kuin autistia.
Miksi sä sitä autistia hoet kokoajan, oletko oppinut uuden sanan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Suomi juntti elokuvat ja sarjat
Jep luokkakokous, napapiirin sankarit ja putous. Hohoijaa. Eikä passaa unohtaa salkkareita.
Niin tässä piti nimeta leffat, joista kuuluisi tykätä, mutta et tykkää. Salkkarit ja Putousko on leffoja vai? Ja Luokkakokous Leffastako kuuluisi tykätä? Taas yksi juntti suomalainen haluaa vain lytätä kaiken mahdollisen suomalaisen..
Vierailija kirjoitti:
Kummisetä. Miksi minun pitäisi katsoa joidenkin italialaisten roistojen elämää ja ylistää sitä? Italiassa mafia on aiheuttanut valtavasti ongelmia ja väkivaltaa. Miksi myös juuri nämä elokuvat ovat jotain ylitsepääsemättömän hienoja?
Ei naiset normaalisti edes katso mafia kuvia niin ei ihme. Ei vaan ole sinun genre. Vähän sama kun minun pitäisi tykätä sisustusohjelmista, ei vois vähempää kiinnostaa mutta näyttää naisten suosiossa olevan.
Kaikki musikaalit. Ihan oksettavia. Mamma Mia mm.
Risto räppääjät ja muut suomalaiset aivan kauheat lastenelokuvat. Ne on järkyttäviä.
Star Wars - koko saaga, Blade Runner ja kotimaiset elokuvat. Yök.
Kaikki keffat jotka perustuu siihen, että Stallone vetää jotakuta turpaan.
Mikään fantasia ei uppoa. THS ei kiinnosta yhtään, eikä bondit.
Jo mainittu LaLaLand. Katsoin vähän aikaa ja totesin että mitä hittoa tästä vouhkataan. Notting Hill samaan sarjaan. Niin tekoimelää jenkkiroskaa että ei kestänyt katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummisetä. Miksi minun pitäisi katsoa joidenkin italialaisten roistojen elämää ja ylistää sitä? Italiassa mafia on aiheuttanut valtavasti ongelmia ja väkivaltaa. Miksi myös juuri nämä elokuvat ovat jotain ylitsepääsemättömän hienoja?
Ei naiset normaalisti edes katso mafia kuvia niin ei ihme. Ei vaan ole sinun genre. Vähän sama kun minun pitäisi tykätä sisustusohjelmista, ei vois vähempää kiinnostaa mutta näyttää naisten suosiossa olevan.
Mitä sekoilet. Mä oon nainen joka tykkää Kummisedästä enemmän kun niistä sisustusohjelmista. Älä yleistä.
- Kaikki Aki Kaurismäen elokuvat toistavat samaa kaavaa kuvaten elämän ankeutta.
- Turhan yksitotiset toimintafilmit, joiden pääroolissa on tavallisesti Jean-Claude Van Damme, Steven Segal, Sylvester Stallone tai joku muu vastaava sankari, jotka eivät todellakaan loista juonen ja dialogin osalta.
Marilynin leffat täyttä sontaa, mutta moni ihailikin vaan sen ulkonäköä. Taisi olla liki kaksmetrinen korsto, kamera hämää