Mistä elokuvasta et oikeastaan tykkää ollenkaan, vaikka ns. "pitäisi" tykätä?
Tarkoitan, että kaikki muut pitää ja kehuu. Minulla nämä inhokit ovat kaikki Mamma Mia- elokuvat. Yritin kerran katsoa, mutta en jaksanut viittä minuuttia sitä tekopirteää luritusta. Seuraavasta saan varmaan paljon miinuspisteitä, mutta Forrest Gump. En ymmärrä, mikä siinä elokuvassa on niin valtavan hienoa. Itse en tykännyt ollenkaan.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Lethal Weapon. Ja DieHardit
Jokainen jatko-osa aina edellistä kehnompi. Ykkösosat parhaat, eikä nekään kovin hääppöisiä. Ne samat elementit, mitkä jatko-osissakin.
Minä pidän oikeussalidraamoista. Sen sijaan kaikki scifi ja supersankarielokuvat skippaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän oikeussalidraamoista. Sen sijaan kaikki scifi ja supersankarielokuvat skippaan aina.
No varmasti skippaa, jos oikeussalidraamat on se juttu, joita katsotaan.
Kauhuleffoista katselen vain parhaat, joita ei liian montaa hyvää ole tehty. En tykkää siitä, että ensin on odotukset jollain tietyllä tasolla ja sitten leffa ei tarjoa siitä kunnolla edes kolmasosaa, jolloin leffa lässähtää. Tämä toki pätee jokaiseen gengreen. Esim. tieteisleffa Europa report oli mulle floppien floppi. Vuosia sitten aloin katsoa mielenkiinnosta ja se alkoi etenemään niin tylsästi, että nukahdin kesken leffan. Yritin sitten uudestaan katsoa, että näkisi kokonaan, niin taas sama. Unten maille vei heti. Maailman tehokkain unilääke, että sitä kannattaa ruveta katsomaan ilta kasilta, jos on univaikeuksia ja aamuisin aikainen herätys. Tällä saa riittävän pitkät yöunet. Semmoinen tuutulaulu koko leffa, ettei varmana pysy pitkään hereillä, kun sen pistää pyörimään. Turha raina oli myös samoihin aikoihin ilmestynyt Sandra Bullockin avaruusleffa. Mikä sen nimi nyt sitten olikin, kun ei enää kuollakseenkaan muista. Kertoo paljon leffasta ja sen kiinnostavuudesta, kun leffan nimikin pääsee unohtumaan.
Myös tähtien sota 1977 ja olimme oikeassa iässä mutta tuolloin pidettiin lähinnä lasten elokuvana.
Jotkin Turhapurot tänä päivänä kun härski Hartikainen on jo lähinnä ärsyttävä.
Kaikki kummisetä elokuvat. Yritin katsoa, en voinut. Hirveät tuubaa.
Samoin Kellopeliappelsiini... Ei hitto
Mies ja alaston ase-leffat. Vanhat vitsit eivät naurata. Kömpelösti nimettykin: Mies ja alaston ase, Mies ja alaston ase 2 1/2, Mies ja alaston ase 33 1/3. Kolmas on se kaikista surkein. Onneksi eivät tehneet neljättä. Sen nimi olisi ollut Mies ja alaston ase 444 1/4.
Miksi näitäkin pitää näyttää yhä uusintoina jo ties kuinka monetta kertaa? Huumori niissä on sellaista hyvin pökkelöä. Aina pitää naamioitua joksikin, kun pahista seurataan. Sitten ollaan jossain lavalla laulamassa sen oikean laulajan vaatteissa. Amerikkalaisten pöljyyttä.
Pretty woman ja muut versiot samasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
La La Land, en tiedä miksi mutta yritys katsoa se on jäänyt aina ihan alkumetreille.
Mulla sama. Sama Poor Thingissä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkin Turhapurot tänä päivänä kun härski Hartikainen on jo lähinnä ärsyttävä.
KAIKKI Turhapurot. Härski Hartikainen, Sörsselssöni, Uuno, Tuura, kaikki ärsyttää. Hirveän huono kuvanlaatukin niissä leffoissa. Ääliömäistä niissä on sekin, kun paikalle ilmestyy naisia, niin Uuno käy äkkiä "siistiytymässä". Tulee sitten takaisin tukka taaksepäin liimattuna, mustat aurinkolasit päässä, idioottimainen hymy kasvoilla ja ne ryysyt päällä. Oikein semmoinen linnunpelätti ja sitten alkaa jutella naisille oikein lipevästi, ja naiset on ihan myytyjä ja Uuno on tehnyt heihin vaikutuksen. Niin ihastuneita Uunoon, jalkovälit märkinä.🙄
Vastaan vähän ohi aiheen, mutta se sarja The queen of fucking everything. Yleensä huonoistakin elokuvista ja sarjoista nään ne jutut, miksi toiset tykkää niistä, mutta tässä en nähnyt kertakaikkiaan mitään. Harvoin myöskään sarja on niin huono, etteikö sitä pystyisi katsomaan, mutta tätä en pystynyt katsomaan kuin ekan jakson ja tokasta vähän. Huutoa ja väkinäistä näyttelyä ja outoja kohtauksia, joista en tiedä olisiko niissä pitänyt nauraa vai mitä (esim. se vessakohtaus). Ymmärrykseni ei riitä käsittämään, miten tämä on niin kehuttu sarja.
Lethal Weapon. Ja DieHardit