Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä elokuvasta et oikeastaan tykkää ollenkaan, vaikka ns. "pitäisi" tykätä?

Vierailija
19.08.2024 |

Tarkoitan, että kaikki muut pitää ja kehuu. Minulla nämä inhokit ovat kaikki Mamma Mia- elokuvat. Yritin kerran katsoa, mutta en jaksanut viittä minuuttia sitä tekopirteää luritusta. Seuraavasta saan varmaan paljon miinuspisteitä, mutta Forrest Gump. En ymmärrä, mikä siinä elokuvassa on niin valtavan hienoa. Itse en tykännyt ollenkaan. 

Kommentit (252)

Vierailija
201/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki James Deanin pitkäveteiset filmit. 

Vierailija
202/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomat sotilaat. Oli versio mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko sanoa, että näistä "pitäisi" tykätä, mutta kaikki Marvel-leffat missä on mukana Wakanda.

En ole persu, enkä muutenkaan rasse, mutta on jotenkin vaivaannuttavaa katsoa fantasiaa, missä keskellä Afrikkaa on jokin superkehittynyt alue täynnä superkoulutettuja ja superfiksuja ihmisiä.

Sama kuin eskimot paljastuisi ylivertaisiksi kehitykseltään. On vaikka kuinka fantasiaa, niin aivojeni on helpompi käsitellä muutamaa superihmistä, kuin kokonaista heimoa.

Kun Black Panther oli niin suosittu, ajattelin että tuon on pakko olla hyvä leffa. Nope.

Vierailija
204/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole katsonut ainuttakaan James Bondia, en Taruja sormusten herroista, Starwarseja enkä Pottereita. Enkä katso.

Herättää välillä kummastusta muissa ihmisissä.

Vierailija
205/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole katsonut ainuttakaan James Bondia, en Taruja sormusten herroista, Starwarseja enkä Pottereita. Enkä katso.

Herättää välillä kummastusta muissa ihmisissä.

Eli et tiedä tykkäätkö niistä, kun olet päättänyt olla näkemättä. Luultavasti et tuolla asenteella tykkäisikään.

Vierailija
206/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Titanic jo mainuttu, älyttömän pitkäveteinen, en jaksanut katsoa loppuun saakka.

Vierailija
207/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pretty girl. Harry Potterit, Sormusten herrat, Star warssit.   Muuten , olen sitä mieltä, että aina ei tarvitse tykätä elokuvasta ja silti sen voi katsoa. Huono elokuvakin voi antaa jotain.

Vierailija
208/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulp Fiction

Taru sormusten herrasta

Amelie

Vierailija
209/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everything, everywhwre, all at once. Tai sinnepäin sen elokuvan nimi. Moni piti yhtenä elämänsä hienoimpana rainana, oscareitakin taisi tulla. Itse en pitänyt, tai olin jollain  toisella moodilla, kun sen katsoin. Outous ei iskenyt juuri silloin.

Vierailija
210/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Everything, everywhwre, all at once. Tai sinnepäin sen elokuvan nimi. Moni piti yhtenä elämänsä hienoimpana rainana, oscareitakin taisi tulla. Itse en pitänyt, tai olin jollain  toisella moodilla, kun sen katsoin. Outous ei iskenyt juuri silloin.

Joo. Elokuva, joka pitäisi olla juuri minun aluettani, eli scifiä oudolla huumorilla.

Mutta kun ei, niin ei. 

Vierailija
211/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohto.

Ei tee yhtään kunniaa alkuperäiselle kirjalle ja vielä vähemmän siedän kun tuli ilmi miten Duvallia rääkättiin kuvauksissa.

No ei tämä ainakaan mikään välkky(kään) ollut, kun vielä näytteli kauhuelokuvassa vaikka jo Hohdossa kävi huonosti.

"Duvall ehti vielä palata näyttelemisen pariin vuonna 2022 julkaistuun kauhuelokuvaan The Forrest Hill."

https://www.is.fi/viihde/art-2000010559007.html

Vierailija
212/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Wars, Star Trek, Taru sormusten herrasta.

Vierailija
213/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Barbie oli hehkutukseen nähden todella tylsä. En missään nimessä katso uudelleen.

Veikkaan, että olet mies.

Mä olen ainakin ihan nainen, enkä jaksanut katsella tuota Barbieta edes loppuun, olisiko ollut puoliväli johon lopetin. Aivan hirveää kuraa. -eri 

Vierailija
214/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohto ja puhun nyt elokuvasta,en minisarjasta joka oli paljon uskollisempi kirjalle.

Vierailija
215/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kill Bill. Olen kaksi kertaa koettanut katsoa sen mutta ei vain nappaa.

Vierailija
216/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirates of Caribian. Aivan järkyttävää pskaa. En ole ikinä selvinnyt elokuvaa loppuun

Vierailija
217/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppenheimer. Ei herättänyt mitään tunteita. Nolanin alamäki alkoi Tenetistä.

Vierailija
218/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä voiko sanoa, että näistä "pitäisi" tykätä, mutta kaikki Marvel-leffat missä on mukana Wakanda.

En ole persu, enkä muutenkaan rasse, mutta on jotenkin vaivaannuttavaa katsoa fantasiaa, missä keskellä Afrikkaa on jokin superkehittynyt alue täynnä superkoulutettuja ja superfiksuja ihmisiä.

Sama kuin eskimot paljastuisi ylivertaisiksi kehitykseltään. On vaikka kuinka fantasiaa, niin aivojeni on helpompi käsitellä muutamaa superihmistä, kuin kokonaista heimoa.

Kun Black Panther oli niin suosittu, ajattelin että tuon on pakko olla hyvä leffa. Nope.

Black Panther taitaa olla ainut leffa, jota en ole pystynyt katsomaan loppuun asti. Ihan järkyttävän huono.

Vierailija
219/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

La La Land, en tiedä miksi mutta yritys katsoa se on jäänyt aina ihan alkumetreille. 

Tämä. Koko tarina on mielestäni suorastaan ällöttävä. Mies päällepäsmärinä opettaa typerälle naikkoselle mistä Jazzissa on kyse kun ei nainen itse tajua hyvän päälle. Yököttävä elokuva.

Vierailija
220/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marvelin leffoissa kaikki avaruuden örkitkin puhuu moitteetonta englantia. Mutta superihmiset Afrikassa eivät opi puhumaan englantia ilman afrikkalaista aksenttia.

Aikamoista rasseilua.