Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä elokuvasta et oikeastaan tykkää ollenkaan, vaikka ns. "pitäisi" tykätä?

Vierailija
19.08.2024 |

Tarkoitan, että kaikki muut pitää ja kehuu. Minulla nämä inhokit ovat kaikki Mamma Mia- elokuvat. Yritin kerran katsoa, mutta en jaksanut viittä minuuttia sitä tekopirteää luritusta. Seuraavasta saan varmaan paljon miinuspisteitä, mutta Forrest Gump. En ymmärrä, mikä siinä elokuvassa on niin valtavan hienoa. Itse en tykännyt ollenkaan. 

Kommentit (252)

Vierailija
221/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole katsonut ainuttakaan James Bondia, en Taruja sormusten herroista, Starwarseja enkä Pottereita. Enkä katso.

Herättää välillä kummastusta muissa ihmisissä.

Eli et tiedä tykkäätkö niistä, kun olet päättänyt olla näkemättä. Luultavasti et tuolla asenteella tykkäisikään.

En yleensäkään pidä lapsellisista elokuvista. Siksi tuskin näistäkään pitäisin. En näe järkeä miksi pitäisi katsoa jotain mikä ei lainkaan kiinnosta.

Vierailija
222/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole katsonut ainuttakaan James Bondia, en Taruja sormusten herroista, Starwarseja enkä Pottereita. Enkä katso.

Eli et tiedä tykkäätkö niistä, kun olet päättänyt olla näkemättä. Luultavasti et tuolla asenteella tykkäisikään.

En yleensäkään pidä lapsellisista elokuvista. Siksi tuskin näistäkään pitäisin. En näe järkeä miksi pitäisi katsoa jotain mikä ei lainkaan kiinnosta.

Ihan ymmärrettävää. Mutta kirjoitit ketjuun, missä puhutaan leffoista joista ei tykännyt. Kirjoitit leffoista joita et ole nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää. Mutta kirjoitit ketjuun, missä puhutaan leffoista joista ei tykännyt. Kirjoitit leffoista joita et ole nähnyt.

No kyllähän näistä (typeriä) pätkiä on näkynyt vuosien varrella milloin missäkin. Ei mun tyyliä. Ja yleensä ovat leffoja, joista monikin pitää. Eli ihan ketjuun sopiva vastaus.

Vierailija
224/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin olisi naurettavaa haukkua joku elokuvasarja, joille ole nähnyt edes yhtä niistä elokuvista. Sehän on kuin aukko yleissivistyksessä, jollei osaa sanoa mitään jonkun lajityypin edustajasta. Jos joltain kysyy millaisista elokuvista tai musiikista joku pitää, niin ei niiden tarvitse olla juuri samanlaisia mistä itse pitää, mutta voi niistä silti fiksusti keskustella. Lisäksi suurin em. filmeistä on tullut jossain vaiheessa ilmaiseksi televisiosta. Televisiossa on se hyvä puoli että elokuvan katselun voi lopettaa vaikkapa 15 minuutin tai 30 minuutin kuluttua, jos tuntuu että juoni, roolihahmot, kielenkäyttö, toiminta, huumori tai joku muu tekijä tökkii pahasti.

Minua itseäni ihmetyttää enemmän miksi nykyisin tehdään niin paljon supersankarifilmejä, joissa on vielä sekaisin kaiken maailman supervoimilla varustettuja hahmoja. Esimerkiksi Hämähäkkimiehestä eli Spidermanista tehtiin yksi trilogia 2002-2007, toinen trilogia 2017-2021 ja siinä välillä vielä duologi 2012-2014. Tosin nuo supersankarifilmit taitavat olla muutenkin tunnetuilla näyttelijöille rahakkaita hommia.

Vierailija
225/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eyes Wide Shut ja Schindlerin lista. Kumpaakaan en ole jaksanut katsoa loppuun.

Vierailija
226/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 1 sivulla, mutta Bondit on kieltämättä aika mitäänsanomattomia, ei ne mitään Oscar kamaa ole saati muutenkaan ole merkittäviä, vaikka ovatkin tunnettu "ilmiö". Star warsit on toinen, varmaan joskus aikanaan se joku ykkönen ollut ihan ok katsottava mutta ei muutoin mitään kiinnostusta (tosin sen näin lapsena / nuorena) ehkä pitäisi antaa uusi mahdollisuus mutta tylsä oli silloin. En muutenkaan katso vain jotain mitä joku jenkkien massayleisö palvoo, vaan aika paljon kaikenlaista eri maista. Osaan silti arvostaa jotain hyvää kun sitä näen. 

Vierailija
227/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä olen nähnyt Taru sormusten herrasta ja se oli sinänsä ihan viihdyttävä ja hyvä kieltämättä, vaikka ei omaan makuun normisti olekaan. Taru Sormusten herrasta on kyllä vähän eri luokkaa kuin Bondit tms.

Vierailija
228/252 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä olen nähnyt Taru sormusten herrasta ja se oli sinänsä ihan viihdyttävä ja hyvä kieltämättä, vaikka ei omaan makuun normisti olekaan. Taru Sormusten herrasta on kyllä vähän eri luokkaa kuin Bondit tms.

Tiedän että ovat eri luokkaa, mutta Bondit ne vasta lapsellisia onkin.

Vierailija
229/252 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaleffat, länkkärit, fantasiat kuten sormuksen herrat ja vastaavat tekeleet. Jotenkin ei vaan jaksa.

Vierailija
230/252 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru sormusten herrasta -leffat. Ei siis uppoa mitenkään!

Kaurismäen elokuvat

Vierailija
231/252 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki RIchard Linkaterin leffat, joissa pääosissa Ethan Hawke ja Julie Delpy: "Rakkautta ennen aamua", "Rakkautta ennen auringonlaskua", "Rakkautta ennen keskiyötä". Kaikki näistä saaneet hyvät arvosanat IMDb:ssä, mutta jokainen on täynnä pelkkää jonninjoutavaa jaarittelua ja tekotaidetta. Turhimpia elokuvia koskaan.

Vierailija
232/252 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki supersankari elokuvat, niistä ilmeisesti tykätään.

Vierailija
233/252 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki Tarantinon elokuvat. Varsinkin Kill Bill oli omituinen. Oikeasti nukahdin(?!) kesken. En saanut kyllä yhtään kiinni mikä tuossa oli muka niin hyvää.

Vierailija
234/252 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Wars ei ole kiinnostanut minua senkään vertaa, että olisin edes aloittanut katsomaan. Samaan kastiin menee suuresti hehkutetut Aki Kaurismäen elokuvat. 

Vierailija
235/252 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno Turhopurot

JA

Kummelit

Vierailija
236/252 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babylon. Miltei 4 tuntia silkkaa schaibaa tähtinäyttelijöistä ja megabudjetista huolimatta. 2000-luvun pahin pettymys mitä olen nähnyt. Menin vielä hömöyksissäni blurayna hankkimaan.

Vierailija
237/252 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Babylon. Miltei 4 tuntia silkkaa schaibaa tähtinäyttelijöistä ja megabudjetista huolimatta. 2000-luvun pahin pettymys mitä olen nähnyt. Menin vielä hömöyksissäni blurayna hankkimaan.

Se alun elefantin paskomiskohtaus kertookin melko tyhjentävästi mitä katsoja saa leffasta.

Vierailija
238/252 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eyes Wide Shut ja Schindlerin lista. Kumpaakaan en ole jaksanut katsoa loppuun.

🤦🏼

Vierailija
239/252 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju. Vauvapalstailijoiden umpipaska elokuvamaku yllättää kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
240/252 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeussalidraamat. Kuka hitto ne on keksinyt. Rotupillitys elokuvat niinkuin missisippi burning. Yleensäkin sellaiset joissa on hahmot karikatyyrimäisiä.