Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavaa kuinka miehet valittaa naisten vaatimuksista

Vierailija
18.08.2024 |

Ja samalla sivuuttavat meidät, joilla ei mitään ihmeellisiä pituus-, status- ja rahavaatimuksia ole. 

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä paikkakunnalla Suomessa te kolme asutte?

Nurmeksessa.

Vierailija
62/126 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkä viavaudu vastaamaan, että sinä ainakin sait sen miesmallin ja miljonääriyrittäjän joka on myös täydellinen isä, ja mies piti siitä kun olit hankkinut kukemuksia panosuhteilemalla. Sellaisen miehen ovat saaneet kaikki muutkin palstanaiset :D

Hehee... no nyt kun otit puheeksi, niin noin kävi, siis ainakin melkein :-D

Mieheni on todella ulkonäöltään kuin miesmalli! Hänen kaksoisolentonsa on muuten eräissä kauluspaitamainoksissa. Ja yksi näyttelijäkin paljon samannäköinen. Onneksi omani on vaatimaton tyyppi, sanoo että liioittelen kun kehun ;-)

Yrittäjä hän ei ole, mutta yrityksen pomo. Miljonäärikin sijoituksineen (osaksi minun ohjeiden ansiosta) mutta niin olen kohta minäkin.

Ja, kaikkein tärkeintä: todella hyvä ja huolehtiva isä! 

Uskomuksesi aiemmista kokemuksistani kertovat kuitenkin enemmän itsestäsi

Totta kai niin kävi.

Onhan se nyt selvää, että näin tasokkaalle palstalle kirjoittelevat vain miesmallimiljonäärien vaimot ja ulkomaalaisten liikemiesten Monacossa asuvat edustusrouvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkä viavaudu vastaamaan, että sinä ainakin sait sen miesmallin ja miljonääriyrittäjän joka on myös täydellinen isä, ja mies piti siitä kun olit hankkinut kukemuksia panosuhteilemalla. Sellaisen miehen ovat saaneet kaikki muutkin palstanaiset :D

Hehee... no nyt kun otit puheeksi, niin noin kävi, siis ainakin melkein :-D

Mieheni on todella ulkonäöltään kuin miesmalli! Hänen kaksoisolentonsa on muuten eräissä kauluspaitamainoksissa. Ja yksi näyttelijäkin paljon samannäköinen. Onneksi omani on vaatimaton tyyppi, sanoo että liioittelen kun kehun ;-)

Yrittäjä hän ei ole, mutta yrityksen pomo. Miljonäärikin sijoituksineen (osaksi minun ohjeiden ansiosta) mutta niin olen kohta minäkin.

Ja, kaikkein tärkeintä: todella hyvä ja huolehtiva isä! 

Uskomuksesi aiemmista k

Tämä. Voisi kuvitella näiden tarinoiden olevan juuri sellaisten rintamamiestalossa asuvien matalasti koulutettujen kotirouvien fantasioita, kun komea mies on kuin Dressmannin kauluspaitamainoksesta ja ulkomailla asuminen on asia jota korostetaan.

Mutta se johtuu siitä, että me miehet olemme kateellisia siitä kun palstanaiset ovat ainakin saaneet ne komeat kalsarimallit jotka ovat myös täydellisiä isiä.

Vierailija
64/126 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. 

Se on kai joku yleisesti käytetty tekosyy, jolla sitä omaa sinkkuutta selitetään. 

Tai ihan vain projisointia. Miehillä on usein suurehkot vaatimukset naisten suhteen, joten kuvittelevat, että näin on toisinkin päin. 

Tavalliset, kivat naiset, joilla ei ole suuria vaatimuksia, ovat usein niitä miehille näkymättömiä. 

Höpö höpö. Netissä toki, mutta ihan tuolla oikeassa elämässä ihmisistä, niin naisista kuin miehistäkin, selkeä vähemmistö on yhtä ehdottomia kuin netissä esittävät. 

Vierailija
65/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienenä, sporttisena blondina meinaa alkaa melkein naurattamaan se uhriutumisen määrä, jos menee sanomaan, että olisi kiva, jos miehellä olisi hiukset. Ihan kuin he itse olisivat olleet minun perässäni ihanan luonteeni takia. 

Vaihdatko aina miehen, kun hän kaljuuntuu? Ymmärrän, koska itsekin vaihdan naisen aina, kun hän täyttää 30.

Vierailija
66/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies on sporttinen ja hyvässä kunnossa, voi hänestä puuttua se jokin mitä nainen tarvitsee. 

Naisen taas ei tarvitse olla muuta kuin sporttinen ja hyvässä kunnossa. Silloin naisesta ei puutu enää mitään. Siksi miehet vaativat naisia vähemmän.

M

Vierailija
67/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava ja seksiseuraa kyllä riittäisi, mutta seurustelu ei sitten kiinnostakaan. Ilmeisesti pitää olla nainen, jolla tehdään kaverit kateellisiksi.

Ja mulle on ihan fine, ettei kaikkia innosta pluskoko, ei tietenkään kaikki voi kiihoittua kaikista, mutta ei näitä miehiä näytä itseään se lihavuus haittaavan. 

Mies voi harrastaa seksiä kenen kanssa vaan, stondista ei kannata tulkita ihastumisen merkiksi. Ihastumisen aiheuttaa ensisijaisesti ulkonäkö, mutta kyllä luonteella voi vaikuttaa paljon. Puolet naisista on ylipainoisia, mutta suurin osa heistä seurustelee, joten ei se ihastuminen painosta ole niin kovasti kiinni. Ettet vaan itse pitäisi rimaa liian korkealla miehen ulkonäön suhteen ja sitten syytät niitä panobodareita edustustyttöystävän etsimisestä?

Vierailija
68/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useampikin ystävätär, joille kaljuus on hyvä asia. Jos olet 50+, reippaasti ylipainoinen ja kalju, niin tiedän naisen, joka haluaa sinut. 😀

Minun juttuni on pitkät, laihat, silmälaseja käyttävät miehet. 

Ja minun lyhyet, hoikahkot ja poikamaiset (ikä voii olla mikä vain). 

Vierailija
69/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies on sporttinen ja hyvässä kunnossa, voi hänestä puuttua se jokin mitä nainen tarvitsee. 

Naisen taas ei tarvitse olla muuta kuin sporttinen ja hyvässä kunnossa. Silloin naisesta ei puutu enää mitään. Siksi miehet vaativat naisia vähemmän.

M

Ehkä pullukkamiehellä ei ole naiselle muita vaatimuksia. Sporttisilla miehillä sen sijaan taitaa olla. Sen verran passiivisia ovat Tinderissä.

Vierailija
70/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatimuslista suhteutetaan aina esittäjäänsä. Jos vaatii paljon, pitää myös itse tuoda pöytään yhtä paljon.

Sama koskee kyllä myös miehiäkin, he vain eivät hyväksy tätä asetelmaa omalle kohdalleen.

Meneekö se yksi yhteen sitten?

Minä olen hoikka mies, joten minulla on oikeus vaatia hoikkaa naista ja muilla ei ole siihen sanomista, vai?

Jos haluan, että hän on korkeakoulutettu niin minunkin pitää olla?

Vierailija
71/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa vaatia naisesta mitään. Jos vaatii, tulee hylsy. Sitten taas mies, joka ei vaadi naisesta mitään, on nössö. Silloinkin tulee hylsy.

Mutta omapa on ongelmanne

Vierailija
72/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama kokemus on että miehet juoksevat perässä juuri vain ulkonäön takia edes tietämättä tai välittämättä millainen olen ihmisenä. Sitten valittavat kun heidänkin pitäisi tuoda parisuhteeseen jotain että sellaisen aloittamisessa tai jatkamisessa olisi mieltä. Ihan kuin eivät jotenkin hahmottaisi että kahden ihmisen välisessä toiminnassa molempien kuuluisi saada jotain, tai pikemminkin eivät hahmota että nainenkin on ihan ihminen ja olemassa ihan itseään varten, ei tuomassa miehelle elämään tarkoitusta.

Näin tekevät myös naiset, vaikka naisten mielestä täydellinen hiusraja, pituus ja lihakset ovatkin vain itsevarmuutta, eikä ulkonäköä.

"Omasta mielestä kivannäköinen" ei myöskään mitenkään viittaa hyvännäköiseen... Opin sen täältä. Itsekin etsin mielestäni kivannäköistä naista, en enää ole pinnallinen. 

Vierailija
73/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatimuslista suhteutetaan aina esittäjäänsä. Jos vaatii paljon, pitää myös itse tuoda pöytään yhtä paljon.

Ei se toimi noin. Ei naisilta saa koskaan vaatia samaa mitä nainen miehestä vaatii. Tai ainakaan koskaan naiset ei toimi samalla tavalla kun mieheltä vaatii

Vierailija
74/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn kelpaa melkeinpä nainen kuin nainen mutta parisuhteeseen ei sitten kelpaakkaan enää niin moni. Parisuhteessa katsotaan sitä miten nainen parantaa miehen elämää vai tuleeko pelkän vaatimuslistan kanssa että naisesta ei enää olekkaan mitään muuta kuin haittaa miehelle

Vierailija
75/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on varaa vaatia, niin silloin myös kannattaa ja pitää vaatia. Eli jos on itse korkeatasoinen, niin silloin on ihan ymmärrettävää että vaatii korkeaa tasoa myös potentiaalisilta kumppaneilta. 

Jos sen sijaan ihminen on itse matalatasoinen, niin vaatimalla kuuta taivaalta hän tekee vain itsensä naurunalaiseksi.

Ja ihan jokainen nainen arvoi itsensä korkemmalle mahdolliselle tasolle. Joka nainen on sen verran itserakas ja omahyväinen kun tuijottaa itseään peilistä päivät pitkät

Vierailija
76/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänkyyn kelpaa melkeinpä nainen kuin nainen mutta parisuhteeseen ei sitten kelpaakkaan enää niin moni. Parisuhteessa katsotaan sitä miten nainen parantaa miehen elämää vai tuleeko pelkän vaatimuslistan kanssa että naisesta ei enää olekkaan mitään muuta kuin haittaa miehelle

Ei kelpaa lihava nainen minun sänkykaverikseni. Hoikka 6-kymppinen kyllä, muttei lihava 3-kymppinen.

Vierailija
77/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on itse olleet aina erittäin kranttuja. Enkä puhu ulkonäöstä, vaan persoonasta. Naisen pitää olla huolto- ja hoitotyypi ja puhua koko ajan. Naiset, jotka puhuvat ja puhuvat ja puhuvat, ovat suosittuja. 

En kyllä tunne yhtäkään miestä, joka vaatisi mitään noista, etenkään jatkuvaa puhetta, mutta ok. Yleensähän se on nainen, joka valittaa, että mies on "tuppisuu", jos ei pysty yksin kannattelemaan keskustelua kahden tunnin ajan, kun toinen vastaa tyyliin "joo" tai "ei". 

Vierailija
78/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee edelleen sen 99% aloitteista ja naiset tekevät edelleen sen 99% aloitteiden hyökkäyksistä ja niistä valtaosan pelkästään ulkonäön ja ulkoasun perusteella. Se mitä palstan lumihiutalenaiset kokee, ei ole relevanttia kuin heille itselleen. Se, että on kerran tehnyt aloitteen ja saanut pakit ei muuta isoa kuvaa mihinkään. Se, että siitä kehtaa yleistää ja valittaa, kertoo vaan heidän paisuneesta egostaan.

Vierailija
79/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se toimi noin. Ei naisilta saa koskaan vaatia samaa mitä nainen miehestä vaatii. Tai ainakaan koskaan naiset ei toimi samalla tavalla kun mieheltä vaatii

Tuo kaksinaamaisuus naisissa eniten hiertääkin. Sekä se, että vuosi vuodelta suhtautuminen miehiin muuttuu koko ajan myrkyllisemmäksi. Jopa niin pitkälle, että vähänkään epävarmempi mies ei halua edes yrittää lähestyä. Käytännössä aina syy on sama. Joku nainen (ehkä useampikin) on omaksi huvikseen haukkunut hänet maan rakoon.

Vierailija
80/126 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama koskee kyllä myös miehiäkin, he vain eivät hyväksy tätä asetelmaa omalle kohdalleen.

Meneekö se yksi yhteen sitten?

Minä olen hoikka mies, joten minulla on oikeus vaatia hoikkaa naista ja muilla ei ole siihen sanomista, vai?

Jos haluan, että hän on korkeakoulutettu niin minunkin pitää olla?

Vaatiahan voi kukin ihan mitä vaan. Sitten on eri asia saako sen mitä vaatii. 

Astronautti voi vaatia kuun taivaalta ja saada sen, kun taas me muut joudumme odottamaan hamaan tappiin. 

Mutta jos astronautti lupaa viedä minut kuuhun, niin silloin hänen ei tarvitse välttämättä olla hoikka tai korkealle koulutettu, kunhan nyt on turvallinen kuski, eikä kaahaa 🚀