Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavaa kuinka miehet valittaa naisten vaatimuksista

Vierailija
18.08.2024 |

Ja samalla sivuuttavat meidät, joilla ei mitään ihmeellisiä pituus-, status- ja rahavaatimuksia ole. 

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella ei ole vaatimuksia niin nainen on luonteeltaan aivan hirveä ja odottaa että pääsee käyttämään miestä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen. Ja ihan tiedoksi tuo ei oikein mene kenellekkäön läpi että ei ole vaatimuksia kun ihan jokainen nainen joka näin sanoo julkisesti vaatii kuitenkin mieheltä/miehestä asioita.

Ei ole olemassakaan naista joka hyväksyisi miehen semmoisena kuin mies on ilman muutos vaatimuksia ja halua "kouluttaa" mies toimimaan niin kuin nainen haluaa

Ja tässä tulemmekin ongelman ytimeen. Naisilla (ainakin useimmilla) on valtava tarve alkaa muokkaamaan miestä johonkin omaan harhakuvitelmaansa sopivaksi. Jos mies ei muutu, hänet jätetään koska on mahdoton jääräpää tms. Jos mies suostuu, hänet jätetään, koska on vässykkä tms. Naiset siis eivät tiedä, mitä haluavat. Vierittävät vieläpä oman tietämättömyytensä miesten syyksi. No kohta se biologinen kello lakkaa itselläkin tikittämästä, eikä tarvitse enää asiasta välittää.

Vierailija
102/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se huvita miehiä jotka eivät "myy" hyvin parisuhdemarkkinoilla niille naisille joiden ulkonäkö, ura ja saavutukset eivät ole kovinkaan markkinasuotuisa mutta Vaatimuslista on puolet hesarin etusivusta.

Niin sinkkumiehet kuin -naiset ovat yleensä niin kyynistyneet huonoista kokemuksistaan parisuhdemarkkinoilla että käy järkeen että on turvallista olla pohjalla tutustumisiin se bestisten kanssa puitu "best of-vaatimuslista" on se jolla Unelma Kumppani löytyy.

Ihminen on aina kompromissi niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Sen jälkeen itsensä hyväksyminen auttaa moneen vaivaan joskin on syytä mainita tässä omien henkisten työkalujen kehittämisen suotuisaa vaikutusta jo omaan hyvinvointiinkin. Rahallisesti on vähemmistön etuoikeus muokata ulkonäköään markkinoiden trendien mukaiseen lookkiin suosionsa pönkittämiseksi.

Naisten on vain suoraviivaisempaa käydä kampaajalla, meikkaajalla, stylistillä, ottaa tälläytyneenä tuoreita kuvia somedeittiin ja kas, raamikasta lajiharrastaja-miestä alkaa tulla myyntityötä tekemään naiselle ellei ne lähikorttelien parineuronjarmot umpitylsine linereineen satu kohtaamaan omian romanttisia unelmia. 

Kummatkin sukupuolet ovat vaativia kun vaativat ominaisuuksia joita Luoja tai luonto antaa syntyessään, ja sen ominaisuuden vähyys aiheuttaa defaultti-skippaamisen, kuten pienet rinnat tai se paennut hiusraja. Joku Muu siis "tyytyy" pieni rintaiseen naiseen ja joku muu nainen tyytyy paenneen hiusrajan omaavan mieheen. Siispä mikä estää spede-lookin omaavaa miestä saamasta missiluokan naista jos mitään tasoportaikkoa ei ole estämässä mätsäämistä? 

Ööh, pääsisikö paenneen hiusrajan omaava sinkkumies "jatkoon" jos tekisi jollain lottovoitolla laajan hiustensiirron kun ei sen hetkistä hottisnaista kiinnosta. No tietenkin raha auttaa voittamaan lasiseiniä oli mies miten suohirviö tahansa.

Suurin osa perustavis-ulkonäön sinkkumiehistä ei pääse tutustumaan oman kropan kaltaisen fysiikan omaaviin  sinkkunaisiin koska  näiden vaatimuslistojen ulkopuolelle jää jo heti kättelyssä. Pitäisi olla pitempi, raamikkaampi, iso leukaisempi, hiuksekkaampi, parempi auto, isompi asunto ja enemmän kuin Beckham. Vaikeaahan se on deittimarkkinoilla pärjätä kun pitäisi omata ominaisuuksia joita ei ole syntyessään saanut.

Mies voi kyllä itsekurilla pitää painonsa kurissa ja syömisellä vaikuttaa kroppansa koostumukseenkin, mutta naamaa on hyvin vaikea vaihtaa jos haaveissa on kumppaniksi nainen jonka pituus/paino on samaa luokkaa kuin itsellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei huvita laukoa mitään homoläppää tai heittää rsistisia tai sovinistisia vitsejä. Mieluummin olen naisetta oma itseni kuin taannun yläkouluikäisen tasolle.

eri

Olen pahoillani huonoista kokemuksistasi, mutten todellakaan tunnista vastaavaa käytöstä naisilta! En parisuhteessa olevista mieskavereiltakaan, jos tarkoititkin heitä?

Ikäviä ihmisiä kannattaa välttää, mutta kaikki eivät ole samanlaisia, onneksi.

M45

Vierailija
104/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kriteerinä naiselle on, että pitää olla emäntäkoulu käytynä.

-Mies

Vierailija
105/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin veikkaan. Luulen että isoin ongelma ei ole kohtaantopuolella, vaan siinä että ihmisten vaatimukset kumppanille ovat nykyään niin korkeat, että vain pieni vähemmistö naisista tai miehistö kelpaa enää. Ja kun lähes kaikki tavoittelevat niitä samoja, "parhaita" ihmisiä, niin seurauksena on tämä nykyinen fiasko. 

Uskon että kun ihminen valitsee puolison n 30n iässä, hänellä luultavasti on jo seurustelusuhteita takanaan, ja kokemusta siitä mikä toimii ja mikä ei.

Alle 20 ja 20+ taas ei tunne itseään, saatikka tiedä mitä tarvitsee hyvään suhteeseen. Vaatimukset eivät ole kummoiset, kunhan on kivannäköinen ja on hauskaa yhdessä. Toisaalta on suurempi riski ettei suhde toimi pidemmän päälle, erotaan kun lapset on pieniä. 

Nettideittailussa taas on paljon porukkaa jotka ovat siellä vain pönkittääkseen itseluottamustaan. Esim nuori

Me exän kanssa olimme ensimmäiset oikeat seurustelukumppanit toisillemme, toinen vähän alle ja toinen vähän yli 20, kun tapasimme. Erosimme 31 vuoden jälkeen kun lapset olivat jo lähteneet pesästä.

Toinen lähti suoraan uuteen suhteeseen ja toinen Tinderiin, ei egoa pönkittääkseen vaan löytääkseen uuden seuralaisen. Jos ei tässä iässä tunne itseään ja tiedä mitä kumppaniltaan haluaa, niin sitten ei kyllä enää ehdi noita tietoja hankkiakaan.

Vierailija
106/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Itse olet varmaan sitten maamieskoulun käynyt? Viimeisimmät aidon emäntäkoulun käyneet lienevät jo yli viisikymppisiä, joten uskoisin, että monilla on jo isäntä kainalossa.

Vierailija
107/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me exän kanssa olimme ensimmäiset oikeat seurustelukumppanit toisillemme, toinen vähän alle ja toinen vähän yli 20, kun tapasimme. Erosimme 31 vuoden jälkeen kun lapset olivat jo lähteneet pesästä.

Toinen lähti suoraan uuteen suhteeseen ja toinen Tinderiin, ei egoa pönkittääkseen vaan löytääkseen uuden seuralaisen. Jos ei tässä iässä tunne itseään ja tiedä mitä kumppaniltaan haluaa, niin sitten ei kyllä enää ehdi noita tietoja hankkiakaan.

Yksittäistapauksia voi olla laidasta laitaan, se ei silti muuta sitä tosiasiaa että monet eivät toimi juuri näin.

Vierailija
108/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Onko niitä vielä? Siskoni kävi 60-luvulla. Ei kyllä tullut emäntää hänestä, vaan sairaanhoitaja, joten hukkaan meni sekin koulu. 

Vierailija
109/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kuinka joitain vuosikymmeniä sitten haluttu mies oli sellainen, jolla oli vakituinen työ, savuton ja ei käyttänyt alkoholia joko ollenkaan tai ei ainakaan paljon. Eikö ole aika surullista, että noilla tekijöillä ei ole enää oikeastaan minkäänlaista merkitystä?

Vierailija
110/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko se niin, että rumat naiset ei ole naisia ollenkaan?

Tämä. Rumaa naista ei nähdä naisena eikä edes ihmisenä...

Ruma mies vielä vähemmän. Ja kaljuus riittää rumuuteen hienosti.

Minä tiedän kyllä monta erittäin kuumaa kaljua miestä. Itseasiassa sekin, jonka perään kuolaan kaikkein eniten, on kalju. Kuka sai päähänsä, ettei naisille kelpaa kalju mies tai kalju olisi yhtäkuin ruma? 

Vierailija
111/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko kuinka joitain vuosikymmeniä sitten haluttu mies oli sellainen, jolla oli vakituinen työ, savuton ja ei käyttänyt alkoholia joko ollenkaan tai ei ainakaan paljon. Eikö ole aika surullista, että noilla tekijöillä ei ole enää oikeastaan minkäänlaista merkitystä?

Miten niin? Savuttomuudella ja alkottomuudella/sen vähäisellä käytöllä on edelleen merkitystä, paljonkin. Ja varmaan myös sillä, että käy töissä.

Vierailija
112/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies on sporttinen ja hyvässä kunnossa, voi hänestä puuttua se jokin mitä nainen tarvitsee. 

Naisen taas ei tarvitse olla muuta kuin sporttinen ja hyvässä kunnossa. Silloin naisesta ei puutu enää mitään. Siksi miehet vaativat naisia vähemmän.

M

Ei muuten pidä paikkaansa. Olen urheilullinen eikä minulla juuri ole ylimääräistä rasvaa. Treenaan ja urheilen säännöllisesti. Käyn kampaajalla, meikkaan ja syön terveellisesti. Mutta.. valitettavasti sain geenilotossa riesakseni rotevan ja harteikkaan mallisen luuston, leveät kasvot (luusto edelleen...), pienet huulet ja nakkisormet. Rintakehäni on iso ja lantioni laatikon mallinen ja korkea, jonka seurauksena minulla ei ole erottuvaa vyötäröä ja lantiota, vaikka kuinka yritän treenamalla eri tavoilla sitä itselleni taikoa. Niin kaikesta tästä työmäärästä huolimatta olen suurimalle osasta miehiä ilmaa, koska minulla ei ole niitä oikeanlaisia kurveja ja linnunluista luustoa. Pelkkä normaalipaino ja itsestään huolehtiminen ei todellakaan miehille riitä. 

Vierailija
113/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Savuttomuudella ja alkottomuudella/sen vähäisellä käytöllä on edelleen merkitystä, paljonkin. Ja varmaan myös sillä, että käy töissä.

Itselleni nämä ovat ihan perusvaatimuksia. Mieheni on töissä, ei ole koskaan polttanut, ja alkoholia käyttää hyvin kohtuullisesti. 

Deittaillessa jouduin aina sanomaan tupakoitsijoille ja nuuskaajille etten ole kiinnostunut. Samoin alkoholin suhteen olin tarkka. Lyhytaikaisen työttömyyden vielä kestäisin, koska sellaiselle ei aina voi itse mitään.

N38

Vierailija
114/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Itse olet varmaan sitten maamieskoulun käynyt? Viimeisimmät aidon emäntäkoulun käyneet lienevät jo yli viisikymppisiä, joten uskoisin, että monilla on jo isäntä kainalossa.

Yli 70siä. Isäntäkin ehtinyt monella jo autuaammille metsästysmaille, RIP.

Vierailija
115/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on itse olleet aina erittäin kranttuja. Enkä puhu ulkonäöstä, vaan persoonasta. Naisen pitää olla huolto- ja hoitotyypi ja puhua koko ajan. Naiset, jotka puhuvat ja puhuvat ja puhuvat, ovat suosittuja. 

En kyllä tunne yhtäkään miestä, joka vaatisi mitään noista, etenkään jatkuvaa puhetta, mutta ok. Yleensähän se on nainen, joka valittaa, että mies on "tuppisuu", jos ei pysty yksin kannattelemaan keskustelua kahden tunnin ajan, kun toinen vastaa tyyliin "joo" tai "ei". 

Minun kokemuksen mukaan taas nainen saa olla mitä vain jos on hyvännäköinen. Saa olla automekaanikko, rekkakuski, röyhtäillä ja juoda kaljaa, olla pitämättä lapsista tai ruoanlaitosta, kunhan ulkonäkö on naisellinen. Jos taas omaa enemmän maskuliinisia piirteitä, kaikki edellä mainittu on ankarasti kielletty ja aiheuttaa oksennusrefleksin. Ja nämä maskuliiniset naiset näyttävät myös mekossa lähinnä koomiselta.

Vierailija
116/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen taas ei tarvitse olla muuta kuin sporttinen ja hyvässä kunnossa. Silloin naisesta ei puutu enää mitään. Siksi miehet vaativat naisia vähemmän.

M

Ei muuten pidä paikkaansa. Olen urheilullinen eikä minulla juuri ole ylimääräistä rasvaa. Treenaan ja urheilen säännöllisesti. Käyn kampaajalla, meikkaan ja syön terveellisesti. Mutta.. valitettavasti sain geenilotossa riesakseni rotevan ja harteikkaan mallisen luuston, leveät kasvot (luusto edelleen...), pienet huulet ja nakkisormet. Rintakehäni on iso ja lantioni laatikon mallinen ja korkea, jonka seurauksena minulla ei ole erottuvaa vyötäröä ja lantiota, vaikka kuinka yritän treenamalla eri tavoilla sitä itselleni taikoa. Niin kaikesta tästä työmäärästä huolimatta olen suurimalle osasta miehiä ilmaa, koska minulla ei ole niitä oikeanlaisia kurveja ja linnunluista luustoa. Pelkkä normaalipaino ja itsestään huolehtiminen ei todellakaan miehille riitä. 

Täyttä totta! Kun käyn joskus viihteellä ystävättärieni (5 naista) kanssa, niin porukan hoikin jää aina miesten huomiotta. Kukaan ei tule juttelemaan tai hae häntä tanssiin. Hän on luonteeltaan aivan ihana, ystävällinen ja iloinen. Mutta hänellä ei ole ollut onnea fyysisien piirteidensä kanssa. Me muut taas olemme vähän ylipainoisia, 5-10 kg, mutta se ei estä miesten huomiota.

Painojuttu ei todellakaan ole ainoa jota miehet karsastaa, kyllä niitä vaatimuksia on muitakin.

Ja muuten, kun olin nuori 70-luvulla, niin painoihanne oli toinen, normaalipainoiset ja pienirintaiset olivat ihan hotteja miesten mielestä. 90-luvulla taas naisten täytyi olla langanlaihoja ja varustettuna ylisuurilla rinnoilla. Kyllä miehetkin ovat eri trendeille alttiita. 

N59

Vierailija
117/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ei muuten pidä paikkaansa. Olen urheilullinen eikä minulla juuri ole ylimääräistä rasvaa. Treenaan ja urheilen säännöllisesti. Käyn kampaajalla, meikkaan ja syön terveellisesti. Mutta.. valitettavasti sain geenilotossa riesakseni rotevan ja harteikkaan mallisen luuston, leveät kasvot (luusto edelleen...), pienet huulet ja nakkisormet. Rintakehäni on iso ja lantioni laatikon mallinen ja korkea, jonka seurauksena minulla ei ole erottuvaa vyötäröä ja lantiota, vaikka kuinka yritän treenamalla eri tavoilla sitä itselleni taikoa. Niin kaikesta tästä työmäärästä huolimatta olen suurimalle osasta miehiä ilmaa, koska minulla ei ole niitä oikeanlaisia kurveja ja linnunlu

Täyttä totta! Kun käyn joskus viihteellä ystävättärieni (5 naista) kanssa, niin porukan hoikin jää aina miesten huomiotta. Kukaan ei tule juttelemaan tai hae häntä tanssiin. Hän on luonteeltaan aivan ihana, ystävällinen ja iloinen. Mutta hänellä ei ole ollut onnea fyysisien piirteidensä kanssa. Me muut taas olemme vähän ylipainoisia, 5-10 kg, mutta se ei estä miesten huomiota.

Painojuttu ei todellakaan ole ainoa jota miehet karsastaa, kyllä niitä vaatimuksia on muitakin.

Ja muuten, kun olin nuori 70-luvulla, niin painoihanne oli toinen, normaalipainoiset ja pienirintaiset olivat ihan hotteja miesten mielestä. 90-luvulla taas naisten täytyi olla langanlaihoja ja varustettuna ylisuurilla rinnoilla. Kyllä miehetkin ovat eri trendeille alttiita. 

N59

Miehiin pääsääntöisesti vetoaa pitkät hiukset, lantio joka on vyötäröä leveämpi, pyöreät pakarat, hyvät rinnat, hyväkuntoinen iho ja kauniit kasvonpiirteet. Jollain 5-10 kg ylipainolla ei ole kovinkaan suurta merkitystä, jos nuo edellä mainitut asiat, tai edes osa niistä, on kunnossa. 

Vierailija
118/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Onko niitä vielä? Siskoni kävi 60-luvulla. Ei kyllä tullut emäntää hänestä, vaan sairaanhoitaja, joten hukkaan meni sekin koulu. 

Silloin piti olla 17v päästäkseen sh koulutukseen. Välivuosi piti kuluttaa jotenkin.

Vierailija
119/126 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka nuo "vaatimukset" täyttää saa useimmiten kaksi sanaa naiselta: "olet tylsä". Tuo siis ensitapaamisella.

Vierailija
120/126 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka nuo "vaatimukset" täyttää saa useimmiten kaksi sanaa naiselta: "olet tylsä". Tuo siis ensitapaamisella.

Ööh...? Miksi urheilevana ja raittiina naisena pitäisin samanlaisesta elämäntyylistä pitävää miestä tylsänä? Voitko selventää, miksi haluaisin viereeni ummehtuneelta tupakalta ja vanhalta viinalta haisevan ukon, joka ei selvästikään välitä itsestään pätkääkään?