Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavaa kuinka miehet valittaa naisten vaatimuksista

Vierailija
18.08.2024 |

Ja samalla sivuuttavat meidät, joilla ei mitään ihmeellisiä pituus-, status- ja rahavaatimuksia ole. 

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko se niin, että rumat naiset ei ole naisia ollenkaan?

No sinäkö pidät rumia miehiä hyvinkin mielenkiintoisina kumppaniehdokkaina?

Vierailija
22/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienenä, sporttisena blondina meinaa alkaa melkein naurattamaan se uhriutumisen määrä, jos menee sanomaan, että olisi kiva, jos miehellä olisi hiukset. Ihan kuin he itse olisivat olleet minun perässäni ihanan luonteeni takia. 

Joo. Mutta muista sitten itsekin pitää hiukset vahvoina ja pitkinä vanhanakin. Jos hiukset harvenee niin saat potkun persuuksille, sovittu.

Niin tätä juuri tarkoitin. Yksikin mieltymys naisella pariutumisen suhteen, niin sitten vastapainoksi pitäisi olla itse täydellinen vielä vanhuksenakin, tai ei saa olla mitään vaatimuksia. 

Että mitä? Paljastin vain teidän kaksoisstandartit. Suurin osa miehistä kaljuuntuu jossain vaiheessa vanhetessa niin onnea ma

Kukaan mies ei ole tietämätön siitä, että naiselle täydellinen hiusraja on tärkein seksuaalisen viehättymisen kriteeri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen: Ja myöskin tapahtuu toisinpäin. Olemme samanlaisia.

Vierailija
24/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienenä, sporttisena blondina meinaa alkaa melkein naurattamaan se uhriutumisen määrä, jos menee sanomaan, että olisi kiva, jos miehellä olisi hiukset. Ihan kuin he itse olisivat olleet minun perässäni ihanan luonteeni takia. 

Saathan sinä vaatia, mutta naiset yleensä vaatii juuri sitä mihin ei voi itse vaikuttaa. Pituus, hiukset... minua taas naurattaa että normaali painoista naista ei saa vaatia, vaan siitä vedetään herne palkoineen nenään. Ja kyllä, urheilen itse ja olen hyvässä kunnossa, ennen kuin tästäkin joku tulee vinkumaan.

Miksi sivuutat ne naiset, joilla ei ole tuollaisia vaatimuksia? 

Minä en ainakaan halua naista, joka tyytyy, kun muuta ei saa.

Vierailija
25/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä vaatia, mutta naiset yleensä vaatii juuri sitä mihin ei voi itse vaikuttaa. Pituus, hiukset... minua taas naurattaa että normaali painoista naista ei saa vaatia, vaan siitä vedetään herne palkoineen nenään. Ja kyllä, urheilen itse ja olen hyvässä kunnossa, ennen kuin tästäkin joku tulee vinkumaan.

Miksi sivuutat ne naiset, joilla ei ole tuollaisia vaatimuksia? 

Kuka on sanonut että olen sivuuttanut? Olen jo löytänyt hyvän kumppanin, eikä valintaan vaikuttanut paino millään lailla. Halusin vaan tuoda esille asian naurettavuuden.

Vierailija
26/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama kokemus on että miehet juoksevat perässä juuri vain ulkonäön takia edes tietämättä tai välittämättä millainen olen ihmisenä. Sitten valittavat kun heidänkin pitäisi tuoda parisuhteeseen jotain että sellaisen aloittamisessa tai jatkamisessa olisi mieltä. Ihan kuin eivät jotenkin hahmottaisi että kahden ihmisen välisessä toiminnassa molempien kuuluisi saada jotain, tai pikemminkin eivät hahmota että nainenkin on ihan ihminen ja olemassa ihan itseään varten, ei tuomassa miehelle elämään tarkoitusta.

Olipa katkera vuodatus.

Vierailija
27/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama kokemus on että miehet juoksevat perässä juuri vain ulkonäön takia edes tietämättä tai välittämättä millainen olen ihmisenä. Sitten valittavat kun heidänkin pitäisi tuoda parisuhteeseen jotain että sellaisen aloittamisessa tai jatkamisessa olisi mieltä. Ihan kuin eivät jotenkin hahmottaisi että kahden ihmisen välisessä toiminnassa molempien kuuluisi saada jotain, tai pikemminkin eivät hahmota että nainenkin on ihan ihminen ja olemassa ihan itseään varten, ei tuomassa miehelle elämään tarkoitusta.

Näin tekevät myös naiset, vaikka naisten mielestä täydellinen hiusraja, pituus ja lihakset ovatkin vain itsevarmuutta, eikä ulkonäköä.

Vierailija
28/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia naisia ärsyttää. :]

Vierailija
29/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Rumaa naista ei nähdä naisena eikä edes ihmisenä...

Ruma mies vielä vähemmän. Ja kaljuus riittää rumuuteen hienosti.

Vierailija
30/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mutta muista sitten itsekin pitää hiukset vahvoina ja pitkinä vanhanakin. Jos hiukset harvenee niin saat potkun persuuksille, sovittu.

Niin tätä juuri tarkoitin. Yksikin mieltymys naisella pariutumisen suhteen, niin sitten vastapainoksi pitäisi olla itse täydellinen vielä vanhuksenakin, tai ei saa olla mitään vaatimuksia. 

Että mitä? Paljastin vain teidän kaksoisstandartit. Suurin osa miehistä k

Kai tiedät, että moni nainen pitää kaljuja miehiä seksikkäinä? 

Vierailija
31/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useampikin ystävätär, joille kaljuus on hyvä asia. Jos olet 50+, reippaasti ylipainoinen ja kalju, niin tiedän naisen, joka haluaa sinut. 😀

Vierailija
32/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useampikin ystävätär, joille kaljuus on hyvä asia. Jos olet 50+, reippaasti ylipainoinen ja kalju, niin tiedän naisen, joka haluaa sinut. 😀

Minun juttuni on pitkät, laihat, silmälaseja käyttävät miehet. 

Vierailija
33/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla oikeassa. Nämä naiset sivuutetaan jo tällä palstallakin. 

Vierailija
34/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitä? Paljastin va

En tiennyt. En ole koskaan kuullut naisten kuolaavan joukolla kaljuja miehiä. Näillä miehillä on aina hiukset päässä, ja tummat.

Vierailija
35/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia, läskejä ja katkeria naisia kiukuttaa nyt kyllä oikein kovasti. :D

Vierailija
36/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset, kivat naiset, joilla ei ole suuria vaatimuksia, ovat usein niitä miehille näkymättömiä. 

Siis tämä on ihan sama molempiin suuntiin, ne normaalit luotettavat miehet saavat aina jonkun "en rupea työpaikkasuhteeseen" vastauksen tai muuta.

Sitten naiset ottavat niitä randomeja ja huijareita baareista ja tinderistä ja ihmettelevät, miksi nää on outoja ja epäluotettavia.

Vierailija
37/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset, kivat naiset, joilla ei ole suuria vaatimuksia, ovat usein niitä miehille näkymättömiä. 

Siis tämä on ihan sama molempiin suuntiin, ne normaalit luotettavat miehet saavat aina jonkun "en rupea työpaikkasuhteeseen" vastauksen tai muuta.

Sitten naiset ottavat niitä randomeja ja huijareita baareista ja tinderistä ja ihmettelevät, miksi nää on outoja ja epäluotettavia.

Milläs nämä kaksi ryhmää löytäisi toisensa? 

Vierailija
38/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä valittanut.

Sama. Laskin riman omalle tasolle ja heti löytyi nainen. Ei tämä ole rakettitiedettä. M49.

Olen kyllä laskenut useaan tasokkaampaan naiseen! T: M65+

Vierailija
39/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtaustilassa ihmisen täysi kognitiivinen kapasiteetti on käytettävissä. Mikään ei haittaa muistia, tarkkaavaisuutta, havaintokykyä. Virtaustilan käyttöjärjestelmä optimoi taidon, tekemisen, oivaltamisen, aikaansaamisen, osaamisen ja oppimisen tuloa käyttöön, kun taas taistele tai pakene -tilan käyttöjärjestel optimoi selviytymistä.

Vierailija
40/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on eroa tyytyykö johonkin "ok" tasoon vai tyytyykö mihin tahansa.