Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavaa kuinka miehet valittaa naisten vaatimuksista

Vierailija
18.08.2024 |

Ja samalla sivuuttavat meidät, joilla ei mitään ihmeellisiä pituus-, status- ja rahavaatimuksia ole. 

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu muisten kyllä kun eräällä uskovaisella naiselal oli kovin pitkä ja liberaali vaatimuslista miehestä. Ja nykyään mussen kanssa. Mahtaa olla kivaa.

Vierailija
2/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä valittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla Suomessa te kolme asutte?

Vierailija
4/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienenä, sporttisena blondina meinaa alkaa melkein naurattamaan se uhriutumisen määrä, jos menee sanomaan, että olisi kiva, jos miehellä olisi hiukset. Ihan kuin he itse olisivat olleet minun perässäni ihanan luonteeni takia. 

Minulle käy kalju mies ihan hyvin myös. Ei ole tuollaistakaan vaatimusta.

Ap

Vierailija
5/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sivuutetaan? En ole ikinä antanut naiselle pakkeja.

M36

Vierailija
6/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten suurin vaatimus on se että mies kestää henkistä väkivaltaa sanomatta vastaan. Oikeastaan ei edes kiinnosta. Voin vain todeta että onneksi en ole ollut suomalaisten naisten kanssa romanttisessa mielessä vuosiin. Suomeen tulee sen verran laadukkaita maahan_muuttajanaisia, että voi valita sellaisen, että itselläkin on hyvä mieli.

Vierailija
7/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sivuutetaan? En ole ikinä antanut naiselle pakkeja.

M36

Et ole myöskään aloittanut keskustelua Tinderissä tai lähestynyt baarissa tms.

Ap

En käy baareissa enkä käytä Tinderiä. Yliopistolla kyllä tulee juteltua.

M36

Vierailija
8/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienenä, sporttisena blondina meinaa alkaa melkein naurattamaan se uhriutumisen määrä, jos menee sanomaan, että olisi kiva, jos miehellä olisi hiukset. Ihan kuin he itse olisivat olleet minun perässäni ihanan luonteeni takia. 

Joo. Mutta muista sitten itsekin pitää hiukset vahvoina ja pitkinä vanhanakin. Jos hiukset harvenee niin saat potkun persuuksille, sovittu.

Vierailija
9/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita naisten vaatimuksista, mutten myöskään noteeraa niitä. Jos en kelpaa naisille itsenäni, niin sitten en. Tietenkin huolehdin kuitenkin perusasioista kuten hygieniasta, ulkonäöstä ja käytöstavoista. Pärjään hyvin yksin ja olen menestynyt elämässäni. Voisi olla kiva löytää kumppani rinnalle, muttei se määritä elämääni tai en epätoivoisesti sellaista etsi.

Vierailija
10/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä vaatia, mutta naiset yleensä vaatii juuri sitä mihin ei voi itse vaikuttaa. Pituus, hiukset... minua taas naurattaa että normaali painoista naista ei saa vaatia, vaan siitä vedetään herne palkoineen nenään. Ja kyllä, urheilen itse ja olen hyvässä kunnossa, ennen kuin tästäkin joku tulee vinkumaan.

Vierailija
11/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä vaatia, mutta naiset yleensä vaatii juuri sitä mihin ei voi itse vaikuttaa. Pituus, hiukset... minua taas naurattaa että normaali painoista naista ei saa vaatia, vaan siitä vedetään herne palkoineen nenään. Ja kyllä, urheilen itse ja olen hyvässä kunnossa, ennen kuin tästäkin joku tulee vinkumaan.

Tämähän se. Mieheltä vaaditaan pituutta, täydellistä hiusrajaa, isoa kullia, miehekästä luustoa, kunnianhimoa... Syntymässä arvottuja asioita. 

Mies vaatii, että nainen olisi kiinnostunut terveydestään, "et sä voi vaatii tollasta! Sika! pitää kelvata sellaisenaan!" 

Vierailija
12/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies on sporttinen ja hyvässä kunnossa, voi hänestä puuttua se jokin mitä nainen tarvitsee. 

Mitä ajat takaa? Kyse oli että jos itse on hyvässä kunnossa niin luulisi olevan suotavaa että voi naiseltakin vaatia normaalia painoa.

Vierailija
13/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa kuinka naisia kiukuttaa miesten kriteerit naisille. M28

Vierailija
14/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä valittanut.

Enkä minä. Kysyin neljältä kaveriltakin eikä kukaan heistä ole valittanut tuosta aiheesta. Onkohan tämä taas palstalaisten oman pään sisällä olevaa harhaa jota muut samanlaiset pitävät totuutena.

Vierailija
15/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Mieheltä vaaditaan pituutta, täydellistä hiusrajaa, isoa kullia, miehekästä luustoa, kunnianhimoa... Syntymässä arvottuja asioita. 

Mies vaatii, että nainen olisi kiinnostunut terveydestään, "et sä voi vaatii tollasta! Sika! pitää kel

Ainoa, mitä suurin osa miehistä ja naisista lopulta vaatii, on se, että herättääkö toinen ihastusta/kiinnostusta. Ei pelkällä terveydestä kiinnostumisella, kunnianhimolla tai miehekkäällä luustolla pötkitä pareja kahveja pidemmälle jos yhteistä säveltä ei löydy

Vierailija
16/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mutta muista sitten itsekin pitää hiukset vahvoina ja pitkinä vanhanakin. Jos hiukset harvenee niin saat potkun persuuksille, sovittu.

Niin tätä juuri tarkoitin. Yksikin mieltymys naisella pariutumisen suhteen, niin sitten vastapainoksi pitäisi olla itse täydellinen vielä vanhuksenakin, tai ei saa olla mitään vaatimuksia. 

Että mitä? Paljastin vain teidän kaksoisstandartit. Suurin osa miehistä kaljuuntuu jossain vaiheessa vanhetessa niin onnea matkaan. Tottakai jos vaadit jotain niin pitäähän sinunkin olla vaatimuksen arvoinen. Jos joku kouvolatukka puttepossu rupeaa vaatimaan urheilevaa hiuksellista miestä niin realiteetit kuntoon.

Vierailija
17/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko se niin, että rumat naiset ei ole naisia ollenkaan?

Näinhän se meni.

Miehille usein vain kaunis ja nuori nainen on nainen. Viisikymppinen mies jauhaa, kuinka ikäerolla ei ole väliä metsästäessään parikymmentä vuotta nuorempia naisia, mutta tekee oksennuseleitä, jos neuvotaan suuntaamaan katse vaihteeksi parikymmentä vuotta vanhempiin naisiin, kun nuoria naisia ei tartu haaviin.

Joo, kieltämättä tulee oksennusrefleksi, jos pitäisi ajatella romanttista suhdetta 72v naisen kanssa. Oma äitikin on vasta 70v. Onko se paha, jos oma kiinnostus on naisiin ikähaarukassa 44-56.

Vierailija
18/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaatii, että nainen olisi kiinnostunut terveydestään, "et sä voi vaatii tollasta! Sika! pitää kel

Ainoa, mitä suurin osa miehistä ja naisista lopulta vaatii, on se, että herättääkö toinen ihastusta/kiinnostusta. Ei pelkällä terveydestä kiinnostumisella, kunnianhimolla tai miehekkäällä luustolla pötkitä pareja kahveja pidemmälle jos yhteistä säveltä ei löydy

Palsta on kieroutunut läpileikkaus katkerista miehistä ja naisista, joilla ei ole oikeaa käsitystä maailmasta. Täällä on harhainen yhteisö joka kannustaa ja hyväksyy ajattelematta nais-/miesvihamielisen maailmankuvan.

Vierailija
19/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kunhan on hyvä meininki ja synkkaa.

Vierailija
20/126 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Naurattaa lukea tällaista kun miesten vaatimus nro 1 on nuoruus. Siihen ei yksikään nainen pysty vaikuttamaan eikä sitä pysty yksikään nainen säilyttämään, joten käytännössä pitkä parisuhde on naiselle mahdottomuus.

Missä mainitsin nuoruus? Jos sinun mielestä voit olla normaalipainoinen vain nuorena niin minulla on sinulle uutisia. Toisekseen hommaa lukulasit kun näyttää tuo näkö tekevän tepposet