Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut jaksaa tehdä töitä joista jää käteen saman verran kuin tukia?

Vierailija
16.08.2024 |

Mistä se motivaatio? Mikä pointti? 

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä työansiolla kartuttaa eläkettä vanhuuteen.

Nyt siis lähestyt ikuista asiaasi näin päin!

Vierailija
82/89 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko ilmiantaa tämän valeketjun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on päivänselvää, että jokainen kykenevä ihminen elättää itse itsensä, eikä pyydä keneltäkään ilmaista elantoa.

On hyväksyttävä pienipalkkainen työ, ellei muuta löydy.

Vierailija
84/89 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu!

Vierailija
85/89 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa jää aina enemmän jos edes jotain pätkää tekee. Joskus kuukauden työstä kaksisataa mutta mulle se on ihan hyvä motiivi kun sitä vakipaikkaa ei näköjään koskaan tule saamaan.

Vierailija
86/89 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ainakin se kartuttaa työkokemusta, jota tarvitsen palkan korottamiseen/paremman työn hakemiseen. Uskon että työsuhteessa kyseisellä alalla voin edetä, toisin kuin työttömänä.

Sama. Opiskelen työn ohessa, jotta pääsisin parempaan palkkaan kiinni. Vielä kun työnantajatkin hoksaisi,  että 40+ työntekijät ovat kovasti motivoituneita työntekijöitä, joilla riittää virtaa. Ja työvuosia! Lapset on jo isoja tai lentäneet pesästä, joten sitäkään rumbaa ei enää ole. 

Vierailija
87/89 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hullulle kuin se kuullostaskin, menen töihin saadakseni lomaa kotinurkista. Vapaa-ajan harrastuksiin ei ole varaa, tehden siitä yhtä piinaa. Meillä on töissä mukava tiimi, jossa ei silppuduunaria pidetä yhtään alempiarvoisena, vaan sopimusmuodosta huolimatta tasa-arvoisena ja osaavana kollegana. Sellaiselle työpaikalle menee mielellään, vaikka se ei lompakossa millään lailla näy. Toisaalta tiedostan, että useissa muissa työpaikoissa silppuduunaria kohdellaan kuin roskaa, eikä se silti nykyistä parempana tuntipalkkana näkyisi. Monilla kokoaikaisilla alfaihmisillä on jokin kumma pakko-oire päästä alistamaan huonommalla sopimuksella työskentelevä, tai ehkä pelkäävät, että silppuduunari osoittautuu osaavammaksi kuin he itse? Ikävä ilmiö joka tapauksessa, jota onneksi ei omalla työpaikallani ilmene.

Vierailija
88/89 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ainakin se kartuttaa työkokemusta, jota tarvitsen palkan korottamiseen/paremman työn hakemiseen. Uskon että työsuhteessa kyseisellä alalla voin edetä, toisin kuin työttömänä.

Sama. Opiskelen työn ohessa, jotta pääsisin parempaan palkkaan kiinni. Vielä kun työnantajatkin hoksaisi,  että 40+ työntekijät ovat kovasti motivoituneita työntekijöitä, joilla riittää virtaa. Ja työvuosia! Lapset on jo isoja tai lentäneet pesästä, joten sitäkään rumbaa ei enää ole. 

Parhaimmilla työntekijöillä ei ole lapsia eikä mitään perheeseen tai sukuun liittyviä velvotteita.

Vierailija
89/89 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertyy eläke. On työterveyshuolto. Hauskaa vuorovaikutustakin on. Sehän ei toki ole ap-autistin vahvuus vaan heikkous.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan