Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
"Eilen illalla paikalle tulivat vartija, talonmies ja ex-mieheni, Helena kertoo Instagramin tarinat -osiossa.
Seiska on nähnyt videon, jossa huvilaan asettunut Helena avaa oven ja mykistynyt Mikko tuijottaa hiljaisena vartija seuranaan.
Hetkeen kumpikaan ei sano mitään, mutta viimein Helena rikkoo hiljaisuuden.
No, mitä asiaa, Helena viimein kysyy ex-mieheltään ovenraosta."
"Helena korostaa sitä, että hänellä on oikeus olla kiinteistöllä lastensa kanssa ilman häiriötä.
Siksi joudun tekemään tiettyjä toimenpiteitä, joista en itsekään tykkää, Helena myöntää ja lupaa kertoa seuraajilleen myöhemmin yksityiskohtaisemmin sunnuntai-illan tapahtumista."
Tietyt toimenpiteet tarkoittaa murtautumista tod.näk.
Onko joku nähnyt kyseisen videon Helenan instassa (tai siinä instanavigation-jutussa)? Minä en muista nähneeni, vaikka olen mielestäni katsonut kaikki videot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helena malta lopettaa. Pääsi seiskaan taas 🤣😅😆
Julkisuusaddiktio. Katsokaa mua, oon tärkeä enkö ookkin. Hintana aika monen ihmisen elämän pilaaminen, mukaan lukien omat lapset.
Niin, mikähän tärkeä julkkis Helena mielestään on? NHL-pelaajan exä, joka ei ole elämässään saanut aikaiseksi mitään. En ole aiemmin tiennyt koko Helenasta, ennenkuin aloitti Tuksu-elämän. Tuuttaa törkyä someen ja on vieläpä ylpeä siitä. Lopputulos tulee olemaan samanlainen alamäki kuin Tuksulla.
Ennustajaeukko taas tarotkortteineen linjoilla.
Eipä Mikko aavistanut kun pian viisi vuotta sitten muutti pois yhteisestä kodista että vielä tässä vaiheessa Helena roikkuu hänessä kiinni ja tunkeutuu Kakskertaan asumaan. Helenan käytös on läheisriippuvaista, kaikki tekemiset on olleet eron jälkeen reaktiota Mikkoon ja sama jatkuu podcastin ja kirjan muodossa. Helenalla oli tilaisuus alkaa elämään itsenäistä elämää sen miljoonan turvin mutta valitsi toisin ja siksi ovat nyt keskellä pitkittynyttä piinaa.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalipuolen täytyy hommata Helenalle koti.
Ei saa sitä kautta. Pitää näyttää tiliotteet. Eihän Helena saanut Suomessakaan oikeusapua, silloin syynä kakskerran omistajuus. Näin kertoi.
Just joo, ei saa mennä katsomaan, mikä on tilanne, jos hälytys pärähtää ilta kympiltä! Koko yöksikö ne olisi pitänyt jättää huutamaan? Helena kai kertoi, ettei hänellä ole koodeja.
Toisekseen, kyllä kai jokainen normaali tuon ikäisen vanhempi olettaa, että aamulla kouluun menevät lapset olisivat tuohon aikaan jo nukkumassa, joten jostain muusta hässäkässä voisi olla kyse kuin exän jo tavalliseksi käyneestä kiusaamisesta.
Mitä peukkujen katoamiseen tulee, jos sellaista tapahtuu, veikkaanpa, että nuo jokaöiset tsekkausajot täällä poistavat samasta IP-osoitteesta tulleet moninkertaiset peukutukset jättäen vain yhden jäljelle. Ikävää H-faneille.
En ole Mode, vaikka sellaiseksikin mua on väitetty. Kysykää Sanomilta, onko noin vai joku muu juttu, jos asia askarruttaa. Mä nyt vaan satun olemaan tietotekniikkainssi koulutukseltani, joten tuota veikkaan syyksi, jos noin on.
Seiska on nähnyt sen Helenan videon. Helenalla kestää kun se askarteleepaskartelee ja leikkaa ja liimaa kohuvideon. Varsinainen dramaturgi. 😏
Tytärtä ei näkynyt eilisillä videoilla kun pojat touhusivat keittiössä, ollut isällään. Ei Helena muuten kertoisi kuinka tapasi tytön ennen koulun alkua.
Vierailija kirjoitti:
Just joo, ei saa mennä katsomaan, mikä on tilanne, jos hälytys pärähtää ilta kympiltä! Koko yöksikö ne olisi pitänyt jättää huutamaan? Helena kai kertoi, ettei hänellä ole koodeja.
Toisekseen, kyllä kai jokainen normaali tuon ikäisen vanhempi olettaa, että aamulla kouluun menevät lapset olisivat tuohon aikaan jo nukkumassa, joten jostain muusta hässäkässä voisi olla kyse kuin exän jo tavalliseksi käyneestä kiusaamisesta.
Mitä peukkujen katoamiseen tulee, jos sellaista tapahtuu, veikkaanpa, että nuo jokaöiset tsekkausajot täällä poistavat samasta IP-osoitteesta tulleet moninkertaiset peukutukset jättäen vain yhden jäljelle. Ikävää H-faneille.
En ole Mode, vaikka sellaiseksikin mua on väitetty. Kysykää Sanomilta, onko noin vai joku muu juttu, jos asia askarruttaa. Mä nyt vaan satun olemaan tietotekniikkainssi koulutukseltani, joten tuota veikkaan syyksi, jos noin on.
Kumma, että näitä tsekkausajoja ei tehdä joka ketjuun, eikä joka päivä. Ip:hän myös vaihtuu joka nuolessa, yhdestä osoitteesta voi antaa vain yhden peukun. Nyt ei mode sun selitys oikein vakuuta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavannut tyttärensä ennen koulun alkua aamulla kahvilassa eli ei onnistunut pitämään huolta kaikkien lasten kuskaamisista omalla lastenhoitovuorollaan. Tytär on siis isällään vaikka pitäisi olla Helenalla. On jo vuosi siitä kun lapset muuttivat Suomeen mutta Helena vaan ei saa asioitaan järjestettyä siihen jamaan että kykenisi kantamaan vastuun yhteishuoltajuudesta omalta osaltaan. Helena on Mikolle kuin neljäs lapsi ja todella hankala sellainen.
Kerrotko vielä, miten tulit päätelmiisi? Mielenkiintoinen analyysi sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tehnyt ihan testimielessä multipeukkuja ja huomannut, että hävisivät yön aikana.
Mutta kiva kun siellä Pertsa myöntää multipeukuttavan omille viesteilleen.👍👍
Vierailija kirjoitti:
Aika huono tietämys sulla noin tietotekniikkainssiksi. Valmistuitko porvoon yliopistosta? Miten selität senkin, että M-fanien moninkertaiset nuolet eivät hävinneen vaan ainoastaan muiden?
Kyllä Amerikan täti on varmasti raskas myös sukulaisille. Järjestät sille autot ja viikonlopun majapaikat, vaikka ehkä sitä rahaa on jemmassa. Mulla on tuollaisesta pyörremyrsky sukulaisesta kokemusta. Vaati vaatimasta päästyään ennenkuin laitoin sille stopin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne hommaa kuin umpinarkeille ja juopoille, mielisairaalan asukeille yms. Kyllähän sen tiedät kun niiltä apua saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä Mikko aavistanut kun pian viisi vuotta sitten muutti pois yhteisestä kodista että vielä tässä vaiheessa Helena roikkuu hänessä kiinni ja tunkeutuu Kakskertaan asumaan. Helenan käytös on läheisriippuvaista, kaikki tekemiset on olleet eron jälkeen reaktiota Mikkoon ja sama jatkuu podcastin ja kirjan muodossa. Helenalla oli tilaisuus alkaa elämään itsenäistä elämää sen miljoonan turvin mutta valitsi toisin ja siksi ovat nyt keskellä pitkittynyttä piinaa.
Eihän se mikossa "roiku", vaan lapsissaan. Halloota halloo.
Jos MK olisi kunnon mies, jättäisi äidin rauhaan kun on lastensa kanssa. Jostain syystä ei jätä. Että kumpikohan roikkuukaan kummassa.
Mikon huvila.
Mikko on ihan liikaa joustanut. Helena ei vaan saa vuokrattua paikkaa missä tapaa lapset.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Kuule normi-ihmisillä on tämä yksi laite jolta palstaillaan ja oeukuteyaan, peukuttaa voi vain kerran. Me kaikki ei olla kaltaisiasi tietokoneneroja ja omisteta kymmeniä eri tilejä joista voisi peukuttaa useamman kerran, sinä ilmeisedti harrastat juuri tuollasta peliä, kun sellainen tuli edes mieleen.
Ei ole kyllä normaalia tai mikään tietotekninen juttu, että poistellaan kokonaan nuolet vain toisilta mielipiteiltä ja toiset jätetään, ja vielä monien kommenttien kohdalla, kyllä poistojen takana on ihminen, kun osaa nollata vain ne nuolet, joissa on tietty mielipide, eikä summanmutikassa.
H jos huomaat turkulaisten katsova sinua kummeksuen, niin ei se tarkoita, että täällä pyörisi joku "Koivumafia", vaan me ihan normaalit ihmiset emme tunkeutuisi kenenkään toisen huvilalle ilman lupaa,.jos vielä lukotkin vaihdettu. Käytöksesi on törkeää ja myös lapsia loukkaavaa. Hanki itsellesi oma paikka, omilla rahoilla!
En kirjaa suinkaan pidä, ihan käytän perusaistejani asioiden havannoimiseen. Taitaa olla vieras käsite MK:ta fanittavalle taulapäälle.