Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse aivan kypsä tähän Helenaa pitää ymmärtää -narratiiviin.
Helena saa tehdä just sitä mitä Helena haluaa ja kaikkien muiden pitää aina ottaa Helena omissa päätöksissään huomioon. Helenalla on ollut kova elämä, kun sen mies ei ole koskaan ollut kotona ja on pakottanut Helenan synnyttämään kolme lasta pienellä ikäerolla ja Helena on kokenut taloudellista väkivaltaa ja Helenalla on oikeuksia, koska Helena on nainen ja Helena on synnyttänyt kolme lasta ihan itse ja Helena ajattelee vaan koko ajan lapsia, mutku Mikko on sika ja koko ajan kiusaa. Pikku-Helena on uhri.
En tunne pätkän vertaa sympatiaa Helenaa kohtaan. En yhtään. Mun sympatiat ja empatiat menee ihan muille.
Eletään hei kaikki niinku Helena! Ole sinäkin oman elämäsi Helena ja lopeta vastuunkanto! Aika monta sellaista täällä näyttää olevankin.
Ei kyse ole helenan ymmärtämisestä, vaan lasten parhaan ymmärtämisestä. Sunlainen lapsivihamielinen häiriintynyt ihminen ei vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Ei helena malta lopettaa. Pääsi seiskaan taas 🤣😅😆
Julkisuusaddiktio. Katsokaa mua, oon tärkeä enkö ookkin. Hintana aika monen ihmisen elämän pilaaminen, mukaan lukien omat lapset.
Helenalla on aina sellainen ilkeä virne naamalla kun kertoo näitä puolitotuuksiaan.
Lapset ja lapset pälä pälä, ei kerro miten asia oikeesti on. Sehän sano siinä poliisin pihassa että täytyi tehdä vähän "järjestelyitä" eilen, ja taas se ilkeä virne. Kyllä se hymy vielä hyytyy. Helena!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se Mikko ei anna lasten ja äidin viettää rauhassa aikaa siellä huvilalla, jonne exvaimolla oikeus mennä, ja riehuu siellä ja on vaihtanut lukotkin???!! Mitä ihmettä. Sairasta touhuahan toi on, jos näin on. Ja täällä haukutaan äitiä?! Halloota halloo, valoja päälle nyt.
Jos Helena olis penniäkään maksanut huvilasta niin voisi ollakin oikeus mennä sinne. Jännä kun niin paljon hänellä aina asiaa instavuodatuksissa, eikä koskaan kerro missä on ne tositteet satojen tuhansien eurojen lainanlyhennyksistä, joilla on lunastanut omistusoikeuden huviloihin. Jännä tosiaan miten tää on unohtunut raportoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ihmetyttää se, että Helenan mukaan he omistaa kiinteistön puoliksi. Ilmeisesti kuitenkaan Mikolla ei ole oikeutta olla siellä. Ainakaan Helenan mielestä. Mikko ei saa vaihtaa lukkoja, mutta mitäs se Helena oli hetki sitten tekemässä? Itse kertoi, että lukkoseppä oli hommattu, mutta Mikko tuli väliin.
Helena ei taida tajuta, että jos joutuu istumaan jenkeissä sen 14 päivää, niin siinä taitaa kaatua haaveet jenkeissä asumiseen.
Tuo Seiskan Ylimutka on kyllä naurettava. Jokaisesta Helenan insta-avautumisesta pitää kirjottaa juttu. Sitä odotellessa, kun oikeus antaa lopulliset päätöksensä ja jos / kun ne ei ole Helenan mieleiset...Miten niin mikolla ei olisi oikeutta olla? Mikkohan voi olla siellä kun lapset hänen kanssaan ja helena silloin kun on itse niid
Hah-hah-hah-hah-jaa! He-hee! Hah-hah-haa!
Mikko, huvilan omistajana saa ajatella että hänellä on oikeus. Helena, ex-vaimona, huvilasta ja sen lainoista luopuneena, voi etsiä toisen paikan, missä viettää lasten kanssa laatuaikaa.
Loppuu kohta noi Helenan vierailut, mitäköhän Helena keksii seuraavaksi perseiltäväksi? Menee vinkumaan Mikon ja Natalien kodin oven taaksen, että lähtekään nyt h-ettiin täältä, kun mä tuun viettämään lasten kanssa laatuaikaa? En kyllä yhtään ihmettelisi, niin härski tuo nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin tätä ketjua yöllä, ja oudosti oli kaikki nuolitukset poistuneet exvaimon puolesta, mitä kommenteissa vielä eilen oli.
Modeko niitä poisteli? Tosi outoa. Mikko Koivua fanittavat nuolet ei ole häipyneet mihinkään, niitä oli lisätty.
Näin on käynyt ennenkin palstalla, ketjuissa joissa fanaattisesti ihaillaan jotain miestä. En oo harhainen, oon omin silmin todennut että aamulla nuolituksista puuttuu kokonaan toista mieltä olevien nuolitukset. 😂 MITÄ IHMETTÄ tällä palstalla oikein tapahtuu.
Kuinka sekaisin täytyy olla, että pitää kirjaa ylä- ja alapeukutuksista?
Vierailija kirjoitti:
MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINUN OIKEUDET MINUN RAHAT HV!!!! T. Mikko
Hyvä Mikko! Pidä vaan ansaitsemastasi omaisuudesta kiinni! Hellu sai jo miljoonan ja on tullut maksamaan tähän mennessä toisen mokoman. Oli meinaan kalliit viisi vuotta.
Terv tavallinen kaduntallaaja
Lapset saatu kouluun niin nyt on aikaa Hellulla palstailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin tätä ketjua yöllä, ja oudosti oli kaikki nuolitukset poistuneet exvaimon puolesta, mitä kommenteissa vielä eilen oli.
Modeko niitä poisteli? Tosi outoa. Mikko Koivua fanittavat nuolet ei ole häipyneet mihinkään, niitä oli lisätty.
Näin on käynyt ennenkin palstalla, ketjuissa joissa fanaattisesti ihaillaan jotain miestä. En oo harhainen, oon omin silmin todennut että aamulla nuolituksista puuttuu kokonaan toista mieltä olevien nuolitukset. 😂 MITÄ IHMETTÄ tällä palstalla oikein tapahtuu.
Kuinka sekaisin täytyy olla, että pitää kirjaa ylä- ja alapeukutuksista?
Kuinka sekaisin täytyy olla, että poistaa peukut vääristä mielipiteistä? Oletko sukua puuttinille tai kimille?
"Eilen illalla paikalle tulivat vartija, talonmies ja ex-mieheni, Helena kertoo Instagramin tarinat -osiossa.
Seiska on nähnyt videon, jossa huvilaan asettunut Helena avaa oven ja mykistynyt Mikko tuijottaa hiljaisena vartija seuranaan.
Hetkeen kumpikaan ei sano mitään, mutta viimein Helena rikkoo hiljaisuuden.
No, mitä asiaa, Helena viimein kysyy ex-mieheltään ovenraosta."
"Helena korostaa sitä, että hänellä on oikeus olla kiinteistöllä lastensa kanssa ilman häiriötä.
Siksi joudun tekemään tiettyjä toimenpiteitä, joista en itsekään tykkää, Helena myöntää ja lupaa kertoa seuraajilleen myöhemmin yksityiskohtaisemmin sunnuntai-illan tapahtumista."
Tietyt toimenpiteet tarkoittaa murtautumista tod.näk.
Tavannut tyttärensä ennen koulun alkua aamulla kahvilassa eli ei onnistunut pitämään huolta kaikkien lasten kuskaamisista omalla lastenhoitovuorollaan. Tytär on siis isällään vaikka pitäisi olla Helenalla. On jo vuosi siitä kun lapset muuttivat Suomeen mutta Helena vaan ei saa asioitaan järjestettyä siihen jamaan että kykenisi kantamaan vastuun yhteishuoltajuudesta omalta osaltaan. Helena on Mikolle kuin neljäs lapsi ja todella hankala sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helena malta lopettaa. Pääsi seiskaan taas 🤣😅😆
Julkisuusaddiktio. Katsokaa mua, oon tärkeä enkö ookkin. Hintana aika monen ihmisen elämän pilaaminen, mukaan lukien omat lapset.
Niin, mikähän tärkeä julkkis Helena mielestään on? NHL-pelaajan exä, joka ei ole elämässään saanut aikaiseksi mitään. En ole aiemmin tiennyt koko Helenasta, ennenkuin aloitti Tuksu-elämän. Tuuttaa törkyä someen ja on vieläpä ylpeä siitä. Lopputulos tulee olemaan samanlainen alamäki kuin Tuksulla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se Mikko ei anna lasten ja äidin viettää rauhassa aikaa siellä huvilalla, jonne exvaimolla oikeus mennä, ja riehuu siellä ja on vaihtanut lukotkin???!! Mitä ihmettä. Sairasta touhuahan toi on, jos näin on. Ja täällä haukutaan äitiä?! Halloota halloo, valoja päälle nyt.
Hälärit soineet, yrittikö Helena päätaloon. On se tapaus.
Eikö Helena käy Virossa tapaamassa vanhempiaan kun on sentään naapurimaassa?
Vierailija kirjoitti:
"Eilen illalla paikalle tulivat vartija, talonmies ja ex-mieheni, Helena kertoo Instagramin tarinat -osiossa.
Seiska on nähnyt videon, jossa huvilaan asettunut Helena avaa oven ja mykistynyt Mikko tuijottaa hiljaisena vartija seuranaan.
Hetkeen kumpikaan ei sano mitään, mutta viimein Helena rikkoo hiljaisuuden.
No, mitä asiaa, Helena viimein kysyy ex-mieheltään ovenraosta."
"Helena korostaa sitä, että hänellä on oikeus olla kiinteistöllä lastensa kanssa ilman häiriötä.
Siksi joudun tekemään tiettyjä toimenpiteitä, joista en itsekään tykkää, Helena myöntää ja lupaa kertoa seuraajilleen myöhemmin yksityiskohtaisemmin sunnuntai-illan tapahtumista."
Tietyt toimenpiteet tarkoittaa murtautumista tod.näk.
Ne toimenpiteet voi tarkoittaa myös rikosilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota Mikkoa, saanut itsensä solmuun naisten kanssa. Pitääkö nyt uuden kanssa aloittaa perhekuviot vielä alusta, eiköhän tämäkin toivo jälkikasvua. Jos nyt muutaman vuoden jaksaa niin häipyy aikanaan. Ja karuselli pyörii.
K Helenakin ollu 3 x naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, oikeestiko???! Onko helluhullu mode mennyt jo noin pitkälle narsismissaan ja oman narratiivinsa esiin tuonnissa? Poistanut nuolia? Tää on kyllä joku aika uusi juttu palstalla, en ole itse huomannut vaikka nuolia joskus seurailen.
Hahahaa, mode jäi taas kiinni. :D
Ihanaa, kuinka sanoman ylläpito osallistuu sairaaseen rikolliseen julkkisten vainoamiseen ja maalitukseen. Suosittelin kaikkia uhreja tekemään joukkokanteen niin saataisi sanoman porukka vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
"Eikö Mikko voi odottaa päätöstä asiassa? Ei sinne kakskertaan ole pakko mennä uhoamaan joka kerta kun hellu siellä lasten kanssa. Helenalla kun on ainakin vielä oikeus sinne mennä. Eikö tajua miten lapset kärsii riitaa nähdessään? Pelottava tilanne lapsille. "
Eihän hänellä ole oikeutta sinne mennä. Ei se oikeus ole päättänyt, että aiemmat oikeuden päätökset ei olisi päteviä. Jos hän omistaisi jotain, hänen tulisi mun mielestä osallistua myös kuluihin. Ymmärtääköhän itse tätä ollenkaan? Mikkohan voi oikeusteitse periä useamman vuoden lainanlyhennyksiä, kiinteistöveroja ym. kuluja.
Miksi osallistuisi kuluihin, jos häntä ei sinne päästetä ja oikein lukotkin vaihdatetaan sun muuta räyhäämistä.
Kyllä on lapsellinen ukko, ei voi muuta sanoa. Minäminäminäminä ja minun kakskerta, lapsista viis.
Tekeekö saman tempun uudelle muijalle.
Mikä muuten on ettei sille suomalainen nainen ole kelvannut (pikapanoja lukuunottamatta), onko suomalaista naista vaikeampi kontrolloida kuin näitä bimbokasvattamoissa kasvaneita?
Vierailija kirjoitti:
Tavannut tyttärensä ennen koulun alkua aamulla kahvilassa eli ei onnistunut pitämään huolta kaikkien lasten kuskaamisista omalla lastenhoitovuorollaan. Tytär on siis isällään vaikka pitäisi olla Helenalla. On jo vuosi siitä kun lapset muuttivat Suomeen mutta Helena vaan ei saa asioitaan järjestettyä siihen jamaan että kykenisi kantamaan vastuun yhteishuoltajuudesta omalta osaltaan. Helena on Mikolle kuin neljäs lapsi ja todella hankala sellainen.
Tai sitten yksinkertaisesti nuoremmilla ollut kasin aamu ja tytöllä kympin, ovat samalla kyydillä kaikki lähteneet ja kuluttivat vaan aikaa kaupungilla ennen tytön koulun alkua. Ei tarvitse siten eestaas ajella.
Niin, ja sitten kun Helena ja lapset ovat mökillä ja hälyt menee päälle eikä kukaan tule katsomaan, mikä hätänä, niin sitten itketään, että Mikko ei välitä lapsistaan ja blaablaablaa.
Kun Helena hommaa oman majapaikan, Mikko ei taatusti tule nurkkiin pyörimään. Hyvin yksinkertaista. Miksi Helena ei siis hommaa sellaista? Edes väliaikaismajoitusta. Koska sitten Mikko ei totta tosiaan tulisi katsomaan, mitä helv*ettiä siellä mökillä taas tapahtuu ja se olisi Helenalle maailmanloppu. Mikon pitää huomioida Helena. Helenan pitää olla Mikon elämän keskipiste vielä eron jälkeenkin. Onneksi Helena oli fiksu ja synnytti monta lasta, koska se takaa vielä monta vuotta tätä pelleilyä. Ehkäpä sitten, kun nuorin on 16, Mikko voi sanoa, että koittakaa pärjätä, mutta viimeistään 12v. päästä.
Ihanat vuodet tiedossa. Helenalle.