Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
1381/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalipuolen täytyy hommata Helenalle koti. 

Ei ne hommaa kuin umpinarkeille ja juopoille, mielisairaalan asukeille yms. Kyllähän sen tiedät kun niiltä apua saat.

Mulla on omistusasunto, en saa tukia. 

Vierailija
1382/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja joo. Ei mulla ole minkäänlaista tiliä tänne. Edellisessä ketjussa näin näitä superpeukutuksia ja tsekkasin miten se toimii ja ketjuun selitin.

Mä luulen, että on muutama H-fani, jotka tuota harrastaa. M-faneilla en ole sellaista tapaa havainnut. Näin nörttinä mua kiinnostaa tuollaiset asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertsa! Oot itse kertonut täällä jossain ketjussa aiemmin miten se multipeukutus onnistuu. Tiedäthän nyt sen.

Vierailija
1384/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin tätä ketjua yöllä, ja oudosti oli kaikki nuolitukset poistuneet exvaimon puolesta, mitä kommenteissa vielä eilen oli. 

Modeko niitä poisteli? Tosi outoa. Mikko Koivua fanittavat nuolet ei ole häipyneet mihinkään, niitä oli lisätty.

Näin on käynyt ennenkin palstalla, ketjuissa joissa fanaattisesti ihaillaan jotain miestä. En oo harhainen, oon omin silmin todennut että aamulla nuolituksista puuttuu kokonaan toista mieltä olevien nuolitukset. 😂 MITÄ IHMETTÄ tällä palstalla oikein tapahtuu. 

WTF? Täytyypä seurailla. Aika alas sanoman sensuuri jo vajonnut. P-Koreasta tai Venäjältä otettu mallia? 

Lahjottuja modeja, tuomareita, poliiseja ympäri ämpäri. Niinku. And aal that!

Vierailija
1385/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako Helena nyt sitten huvilan ylläpitoon liittyviä kuluja siltä ajalta kun siellä oleilee kun kerran mieltää itsensä omistajaksi? Ei se niin mene että hänellä on vain oikeuksia eikä velvollisuuksia.

Vierailija
1386/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja joo. Ei mulla ole minkäänlaista tiliä tänne. Edellisessä ketjussa näin näitä superpeukutuksia ja tsekkasin miten se toimii ja ketjuun selitin.

Mä luulen, että on muutama H-fani, jotka tuota harrastaa. M-faneilla en ole sellaista tapaa havainnut. Näin nörttinä mua kiinnostaa tuollaiset asiat.

Kerro ihmeessä mullekin, miten voi "superpeukuttaa".

Tileillä tarkoitin laitteita, oli ajatusvirhe. 

Vierailija
1387/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita ajoja taidetaan tehdä ihan kaikkiin ketjuihin. Olen aika yökyöpeli ja alkuyöstä näkyy pääsivulla ketjujoukkoja, joissa muka viimeinen kommentti on klo 01:15 ja heti perään toinen joukko, jossa se viimeinen kommentti klo 01:30 jne.

Siihen aikaan ei voi kommentoida, joten tsekkiajot tehdään yöllä. Vai oisko jotain muita selityksiä tarjolla?

Vierailija
1388/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on ihan liikaa joustanut. Helena ei vaan saa vuokrattua paikkaa missä tapaa lapset. 

Miksi vuokraisi? Asukoon nyt niin pitkään Kakskerrassa kuin se on mahdollista. Ja hankkii sinä aikana uuden asunnon.

Kun ei ole tarkoitus muuttaa Turkuun, never. Minnesota 1st home. Talvella sit airbnb. Eikös syksyllä joku lahjoittanut sellaisen Helenan käyttöön sille vierailulle? Oliko peräti rivitalokämppä. Kai nyt Suomen sorretuimmalle ex-vaimolle sellainen taas ilmaiseen käyttöön löytyy talven tapaamiskerralla.

Vierailija
1389/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on ihan liikaa joustanut. Helena ei vaan saa vuokrattua paikkaa missä tapaa lapset. 

Miksi vuokraisi? Asukoon nyt niin pitkään Kakskerrassa kuin se on mahdollista. Ja hankkii sinä aikana uuden asunnon.

Kiva kun olet samaa mieltä, että häätö kakskerrasta on tulossa.

Vierailija
1390/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pertsa, älä leiki tyhmää. 

Vierailija
1391/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaako nää nyt kaikki häiden jälkeen Minnesotaan? Miten siellä edes suomalainen voi mennä naimisiin virallisesti?

En ota tähän keissiin nyt kantaa muuten, mutta yleisellä tasolla: Jos naimisiin menevä pari on eri kansallisuuksia, niin kai heidän on silti jossakin voitava mennä naimisiin? 

-Itse ns. kolmannessa maassa naimisiin mennyt, ja kyllä, on sitten rekisteröity ko. vihkiminen myös Suomessa.

Vierailija
1392/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tietoinen Kolmenkerran kämpästä ja siitä mitä siellä tapahtuu?

Vierailija
1393/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuresti ihmettelen näitä kommentteja että Mikon pitäisi lasten takia antaa tuosta vain huvila exän käyttöön silloin kun tämä suvaitsee laskeutua tänne Peräpohjolaan ykköskodistaan. Lapsien takia ei tarvitse olla huolissaan. He kyllä pärjäävät pari päivää vähän vähäisemmässäkin luksuksessa. H sensijaan käyttää hyväkseen Mikon hellämielisyyttä maailman tappiin saakka. H on niin kyvytön kuin halutonkin hommaamaan minkäänlaista asuntoa Helsingistä eikä varsinkaan Turusta. 

Vierailija
1394/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte ettei Helena ole pannut kaikkea liikkuvaa?

Vierailija
1395/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se iiigorhuutelija, joka vaihtoi nyt iiigorin pertsaan? Ilmeisesti sinä osaat multipeukuttaa, kun oma kommenttisi sai minuutissa 15 ylänuolta.

Kaikki ei ole ammattitrolleja, kuten sinä, joten jaapa nyt meille muillekin nörttiytesi salat?

Minusta on kyllä tosi masentavaa, että manipuloit täällä nuolituksia ja jankutat iugorpertsojasi pöivästä toiseen. Palsta olisi parempi paikka ilman sinua. 

Vierailija
1396/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita ajoja taidetaan tehdä ihan kaikkiin ketjuihin. Olen aika yökyöpeli ja alkuyöstä näkyy pääsivulla ketjujoukkoja, joissa muka viimeinen kommentti on klo 01:15 ja heti perään toinen joukko, jossa se viimeinen kommentti klo 01:30 jne.

Siihen aikaan ei voi kommentoida, joten tsekkiajot tehdään yöllä. Vai oisko jotain muita selityksiä tarjolla?

Saman olen nähnyt, mutta eikö ole erikoista, että koskee vain pientä osaa ketjuista? Eikä muina päivinä ole ilmeisesti nuolia poistunut, joten tuo selitys ei ole järkevä. 

Mennyt kyllä ihan p-koreaksi sanoman touhu :D

Vierailija
1397/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on sanottu useaan kertaan että exvaimokin omistaa siitä huvilasta osan, niin omistaako vai ei omista?. Ja miksi exvaimon vihaajat olettaa että exvaimo osallistuisi kakskerran kuluihin, jos häntä estetään toistuvasti pääsemästä sinne, jopa lukot vaihtamalla, tai häiritään ja pelotellaan, kun on siellä lapsineen.

Aika ristiriitainen ja outo on MK:n puolustajien ajatusmaailma. Ei ota selvää erkkikään, mikä teille kelpaisi.

Ha ylipäätä se fanaattinen itselle tuntemattoman miljonäärimiehen puolustaminen täällä, ei käy mun järkeen yhtään. Mies on pettäjä, ties mitä muuta, ainakin hel vetin pelottava, ja te vaan puolustatte. Uskomatonta.

Oli exvaimosta mitä mieltä hyvänsä, niin ei tuo ukko selvästi mikään hyvä mies ole. 

Tämä. 

Seinähullua ja erittäin noloa naisilta puolustella niin intohimoisesti ökymiestä

Pidä nyt h**vetti tauko ja anna ihmisten keskustella. Ketju pysyi asiallisena niin kauan kuin sinä tulit taas meuhkaamaan.  Ihmettelet miksi ihmiset ovat kiinnostuneista tästä jutusta ja itse räyhäät taas täällä koko päivän.  

T. Eri Kiipper

Vierailija
1398/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se iiigorhuutelija, joka vaihtoi nyt iiigorin pertsaan? Ilmeisesti sinä osaat multipeukuttaa, kun oma kommenttisi sai minuutissa 15 ylänuolta.

Kaikki ei ole ammattitrolleja, kuten sinä, joten jaapa nyt meille muillekin nörttiytesi salat?

Minusta on

Sossun elätti tietää jotain enemmän kuin Pertsa? Nyt Pertsaa harmittaa.

Tsekkaa aamulla paljon peukuista jäljellä.

Vierailija
1399/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata puuttua kun nää lakiasiat on niin monimut

Tai sitten et vaan ymmärrä. 

Tuomarit ovat tekemisissä prosessuaalisen totuuden eli sen totuuden kanssa, joka muodostuu vain ja ainoastaan oikeudenkäynnissä esitettyjen seikkojen kautta. Oikeudenkäynneissä tuomioistuin todistusharkintansa lopputuloksena päätyy prosessuaaliseen totuuteen eli sellaiseen lopputulokseen, joka on oikeudenkäynnissä esitettyjen todisteiden ja seikkojen valossa totta. Joskus tuomarille saattaa työnsä päätteeksi jäädä vaikutelma siitä, että oikeudenkäynnissä selvitetyksi tulleet seikat eli prosessuaalinen totuus ei välttämättä vastaa sitä, mitä todellisuudessa on tapahtunut.

Vierailija
1400/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on

Kyllä, tämä kyseinen henkilö on juurikin iigorpersupertsahuutelija. Voi laittaa nuolia miten haluaa ja poistaa muiden laittamat. Ylläpidolle helppoa. Nuppivikaisia narsisteja ei vaan kannattaisi palkata, tekevät hallaa koko firmalle.

Ketju on lukittu.