Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
21361/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonni, insta laulaa. Kirottu talkkari on tullut nurmikkoa ajamaan, Helenan oli kuulemma juuri pitänyt mennä se itse ajamaan. Jep jep..

Eli myöntää että on korkea aika se leikata, olipa hyvä kun talkkari tuli pelastamaan

Vierailija
21362/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko Helena beautyn ig --sivun mainoksen eilisessä instassa? Kävin katsomassa eli nyt voi tilata lähettämällä Direct Messagen.  Oli storyssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21363/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonniin

https://www.is.fi/viihde/art-2000009763316.html

Oikeudessa käsiteltiin myös sitä, miten Koivujen eron saama julkisuus vaikuttaisi lapsiin heidän ollessaan Suomessa. Tässä oikeus huomioi, että myös vanhempien omilla toimilla voi olla vaikutusta asian saamaan julkisuuteen. Helena Koivu itse oli puinut eroon liittyviä asioita toistuvasti omalla Instagram-tilillään, ja some-julkaisuista oli uutisoitu mediassa. Oikeus huomioi myös, että uutiset ovat lasten saatavilla yhtä lailla myös Yhdysvalloissa.

Vierailija
21364/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, insta laulaa. Kirottu talkkari on tullut nurmikkoa ajamaan, Helenan oli kuulemma juuri pitänyt mennä se itse ajamaan. Jep jep..

Joko poliisit on soitettu paikalle?

Toivottavasti, on niin pelottavaa talkkarilla olla tuolla yksin. 

Ja aika kovalla vauhdillakin kurvailee tuolla ajettavalla leikkurillaan. 😳

Vierailija
21365/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talkkari-parka on samassa jamassa kuin kuvitteellinen postinkantaja ja maitomies Pokka pitää-sarjassa.  Ei niin varovasti pysty lähestymäänkään, etteikö ovi lentäisi auki ja Lady of the House ryntäisi ripittämään jo pelkästä olemassaolosta.

Vierailija
21366/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla se Helena haluaa olla kakskerrassa koivujen huviloiden ja suvun keskellä. 

Mutta kun sinne huvilalle ei saa Koivut mennä silloin kun Helena on kotonaan. 

Entä kun Natalie on Mikon virallinen vaimo, voiko Natalie muuttaa kirjat Kakskertaan? 

Tuskin vaimo haluaa vakituisen osoitteensa perheen loma-asunnolle.

Vierailija
21367/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on Helenalla sitä apua. Käyköhän siivooja? 

Vierailija
21368/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko Helena beautyn ig --sivun mainoksen eilisessä instassa? Kävin katsomassa eli nyt voi tilata lähettämällä Direct Messagen.  Oli storyssa. 

Kuka sitä firmaa nyt pyörittää?

Vierailija
21369/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimitusehdot ei päde missään DM-kaupassa😂 Kun tilaa rekisteröidyn yrityksen webbikaupasta niin silloin pätee kuluttajansuojalaki, palautusoikeuden sekä rahojen palauttamisen mahdollisuus. Samalla yritys on velvollinen raportoimaan talouden luvut ja maksamaan verot.

Ettäkö Hellu maksaisi veroja jostain instan DM- kaupoista😂 Tai jos haluat palauttaa niin saatko rahat takaisin Hellulta😂

Voi pyhä yksinkertaisuus tätä touhua.

Vierailija
21370/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän Helly tuota ruohoa olis leikannut? En oikein näe häntä noissa puuhissa. Osaisiko edes käynnistää noita laitteita.

Vierailija
21371/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Helena velkaantunut pahasti?

Vierailija
21372/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä tuo ihmisen typeryys. No ei siinä muuten mitään, mutta on kolmen lapsen äiti!

Luulen valtaosan äideistä lähteneen lasten mukana tänne heitä tukemaan ja itsekin asettumaan. Rahaa olisi ja eikö olisi mahtavaa pystyä olemaan väleissä entisen puolison ja tulevan vaimonsa kanssa. Eikö se aina ole lapsille rikkautta, että he saavat tukea ja rakkautta myös vanhemman uudelta kumppanilta. Arvostan itse Natalieta kovasti, että painaa läpi tämän Helenan pas kamyrskyn ja on sitoutunut elämään Mikon ja lasten kanssa.

Kuvottavaa toimintaa Helenalta. Kaikki hommat piti mennä ja kusta. Ei heru kyllä dollareita, eikä sympatioita.

Vierailija
21373/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan varaton, minulta vietiin kaikki, valitti Helena vuosi sitten. Rahaa kerättiin täysin varattomalle, ystävänsä vierashuoneessa punkkaavalle Helenalle. Nyt on ajellut kymmenien tuhansien autolla, asustellut Jenkeissä ja lentänyt edestakaisin monta kertaa. Mistä ne rahat tulivat, tipahtivatko ne taivaasta? Rahojen alkuperää Helena ei kerro. 

Vierailija
21374/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suhtaudun näihin Helenan avautumisiin aina varauksella, sillä se on nähty ettei tuon ex rouvan suusta juurikaan totuutta tule. Mietin tuota ihmeellistä väitettä, että Mikko olisi luvannut muuttaa lasten kanssa takaisin Minnesotaan, jos Helena lopettaisi julkiset avautumisensa. En todellakaan usko, että Mikko on tuollaista ehdottanut. Mikolla ja lapsilla arki pyörii hyvin Turussa ja ei ole mitään järkeä riepotella lapsia Turusta yhtään minnekään ja Mikko sen hyvin ymmärtää.

Mä itse asiassa epäilen, että Helena on itse tehnyt tuollaisen ehdotuksen Mikolle, että hän lopettaa julkisen mustamaalaus kampanjansa jos saa lapset takaisin Minnesotaan. Mikko ei ole tähän suostunut ja siksi meno Helenalla vaan kiihtyy näissä julkisissa avautumisissa. Eikä loppua näy.

Vierailija
21375/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto. En pysty keskittymään, vaikka on vapaapäivä. Joku saakelin pienipalkkainen talkkari vetelee trimmerillä jotain talon nurkkia. Miksei tule illalla duuniin, kun minulla on menoja? Kauhea meteli. 

Vierailija
21376/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto. En pysty keskittymään, vaikka on vapaapäivä. Joku saakelin pienipalkkainen talkkari vetelee trimmerillä jotain talon nurkkia. Miksei tule illalla duuniin, kun minulla on menoja? Kauhea meteli. 

PS. On kyllä toisen taloyhtiön pihalla, mutta silti... 

Vierailija
21377/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahat loppuvat, katoavat ensin amerikkalaiset asianajajat ja ystävät. Hetken kuluttua katoavat muutkin, mutta lähinnä instasekoilujen vuoksi: kukaan järkevä ihminen ei halua tahtomattaan somejulkisuutta ja elämää, jossa saa pelätä joutumista keskelle jonkun yksityiselämän riitaa ja omien yksityisviestien ajautumista jonkin tappelijan julkiseen instaan.

Vierailija
21378/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko poliisit on soitettu paikalle?

Toivottavasti, on niin pelottavaa talkkarilla olla tuolla yksin. 

Ja aika kovalla vauhdillakin kurvailee tuolla ajettavalla leikkurillaan. 😳

Talkkari voisi kirjoittaa kirjan: kauhun kuukaudet "Hellun tontilla".

Vierailija
21379/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talkkari-parka on samassa jamassa kuin kuvitteellinen postinkantaja ja maitomies Pokka pitää-sarjassa.  Ei niin varovasti pysty lähestymäänkään, etteikö ovi lentäisi auki ja Lady of the House ryntäisi ripittämään jo pelkästä olemassaolosta.

Onko jo videota? 

Vierailija
21380/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Helena asunut Troyn kanssa tuolloin talon menetyksen jälkeen vaan tuttavien nurkissa? Onko ikinä kertonut? Olen uusi seuraaja.

Ketju on lukittu.