Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Nonni, insta laulaa. Kirottu talkkari on tullut nurmikkoa ajamaan, Helenan oli kuulemma juuri pitänyt mennä se itse ajamaan. Jep jep..
Joko poliisit on soitettu paikalle?
Toivottavasti, on niin pelottavaa talkkarilla olla tuolla yksin.
Ja aika kovalla vauhdillakin kurvailee tuolla ajettavalla leikkurillaan. 😳
Helena alasti?
Vierailija kirjoitti:
Millähän Helly tuota ruohoa olis leikannut? En oikein näe häntä noissa puuhissa. Osaisiko edes käynnistää noita laitteita.
Hellun narratiivi on taas muuttunut. Eiliseen astihan talkkarin työn teko oli hänen kiusaamistaan, mutta kun hän jorinoidensa perusteella sai viestillä, ja varmasti myös poliisin puhuttelussa tietoonsa, että kiinteistön kunnossapitämiseksi on tietyt toimet tehtävä säännöllisesti, esim. katot ja rännit putsattava syksyllä, tai nurmikko leikattava viikoittain. Äkkiä alkoi jo eilen jutut muuntua siihen suuntaan, että kunhan hänelle ilmoitettaisiin asiasta etukäteen, ja hän voisi myös itse näitä kunnossapitotöitä tehdä - ongelmana on vain se, ettei hän pääse päätaloon. Ja kas, tänään Hellu olikin juuri alkamassa nurmikonleikkuuseen, mutta talkkari ehtikin ensin :D
Kuka näitä sen juttuja uskoo?! No, toki tänään jaetaan taas tukijoukkojen talkkarin ja Mikon haukkumisviestejä. Kun ei anneta Hellun itse leikata nurmikkoa.
Jos olisin tuo talkkari, niin en todellakaan uskaltaisi mennä tuonne Kakskerran tontille ilman että olis joku muu mukana. Helena saattaa keksiä mitä vaan valheita. Helena voi väittää vaikkapa että talonmies on pahoinpidellyt, haukkunut tai tehnyt vaikkapa seksuaalista häirintää. Helena on niin kova valehtelemaan että mikään ei enää yllättäisi. Ja pahasti mt-ongelmainen, uskoo todennäköisesti jo itse omat valheensa.
Vierailija kirjoitti:
Nonni, insta laulaa. Kirottu talkkari on tullut nurmikkoa ajamaan, Helenan oli kuulemma juuri pitänyt mennä se itse ajamaan. Jep jep..
🤣Pitääköhän kaivaa popparit esiin.
HK jankuttaa videoilla, että mikä näitä ihmisiä (Mikko jne.) vaivaa, ja ihan sairasta kun pitäisi olla onnellisia varsinkin nyt kun naimisiin menossa ja kaikki. Katso peiliin Helena, vastaus löytyy sieltä. Sinä vaivaat. Neuvot myös näitä ihmisiä hakeutumaan hoitoon. Samasta peilistä löytyy myös se oikeasti hoidon tarpeessa oleva. Noille ihmisille, joiden ympärillä elämäsi ja ajatuksesi jatkuvasti pyörivät, et ole prioriteetti nro 1.
Jos oikeasti ajattelee lapsia , niin kuinka pitkään he jaksavat tuollaista ? He ovat tässä kahden aikuisen välissä. Mikko varmasti hoitaa lapset. Se on vaan se , että lasten kuullen ei saisi koskaan haukkua sitä ex. Vaikka kuinka kiehuu nupissa. Miksei kukaan tuttu / sukulainen laita Hellua ojennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuo talkkari, niin en todellakaan uskaltaisi mennä tuonne Kakskerran tontille ilman että olis joku muu mukana. Helena saattaa keksiä mitä vaan valheita. Helena voi väittää vaikkapa että talonmies on pahoinpidellyt, haukkunut tai tehnyt vaikkapa seksuaalista häirintää. Helena on niin kova valehtelemaan että mikään ei enää yllättäisi. Ja pahasti mt-ongelmainen, uskoo todennäköisesti jo itse omat valheensa.
Tämän takia Mikko ei halua koskaan olla kahdestaan Helenan kanssa samalla tontilla. Helena väittäisi heti että Mikko on ehdotellut tai lähennellyt häntä. Valehtelisi taas minkä ehtisi. Patologinen paskanpuhuja ja narsisti tämä eukko.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Helena asunut Troyn kanssa tuolloin talon menetyksen jälkeen vaan tuttavien nurkissa? Onko ikinä kertonut? Olen uusi seuraaja.
Osoitteeksi oikeuteen Helena ilmoitti P.O. Box 12345, Edina. Siksi ei hänelle heti saatu toimitettua Kakskerta-paprua.
Vierailija kirjoitti:
Jospa talkkarille on hankittu haalarikamera, ettei aina tarvitse olla toista henkilöä mukana? Työsuojelullisestihan tähän tilanteeseen on pakko jollain tavalla puuttua, koska tämä Lady of the House terrorisoi ja häiritsee aina työn tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talkkari-parka on samassa jamassa kuin kuvitteellinen postinkantaja ja maitomies Pokka pitää-sarjassa. Ei niin varovasti pysty lähestymäänkään, etteikö ovi lentäisi auki ja Lady of the House ryntäisi ripittämään jo pelkästä olemassaolosta.
Onko jo videota?
Helenalle on lähetetty nyt ilmoitus: tässä kiinteistössä suoritetaan kiinteistöön kuuluvia huoltotehtäviä 20.9.24-19.9.2025 välisenä aikana arkipäivisin klo 8-16. Valitamme töistä mahdollisesti aiheiutuvaa häiriötä.
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ottaa niin päähän tuon talonmiehen puolesta. Tekee vain työtään ja yksi häiriköi minkä ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän Helly tuota ruohoa olis leikannut? En oikein näe häntä noissa puuhissa. Osaisiko edes käynnistää noita laitteita.
Hellun narratiivi on taas muuttunut. Eiliseen astihan talkkarin työn teko oli hänen kiusaamistaan, mutta kun hän jorinoidensa perusteella sai viestillä, ja varmasti myös poliisin puhuttelussa tietoonsa, että kiinteistön kunnossapitämiseksi on tietyt toimet tehtävä säännöllisesti, esim. katot ja rännit putsattava syksyllä, tai nurmikko leikattava viikoittain. Äkkiä alkoi jo eilen jutut muuntua siihen suuntaan, että kunhan hänelle ilmoitettaisiin asiasta etukäteen, ja hän voisi myös itse näitä kunnossapitotöitä tehdä - ongelmana on vain se, ettei hän pääse päätaloon. Ja kas, tänään Hellu olikin juuri alkamassa nurmikonleikkuuseen, mutta talkkari ehtikin ensin :D
Kuka näitä sen juttuja uskoo?! No, toki tänään jaetaan taas tuki
Tuskin se ruohonleikkuri siellä päätalossa sisällä on. Kyllä noin isolla rakennuskompleksilla on oma huoltorakennus. Se on sitten eri asia, jos sekin on lukkojen takana. Eikä ruohonleikkuria saa ikkunasta ulos?
Mutta en minäkään näe Hellua ruohoa leikkaamassa. Siinä vois mennä vaikka tekokynsi. Tai miten Hellu edes osaisi käyttää koneita? Jos olisi aiemmin käyttänyt, varmaan nillitystä, kun ruohonkin joutuu leikkaamaa itse.
On varmaan pian Suomen kuuluisimpia talkkareita.
Talkkarille voimia. Oot tosi symppis.
Aja se kotka kumoon, jos se lähestyy. 😇🤭
Vierailija kirjoitti:
Voi raukkaa.
Helena väittää että olisi itse ajanut nurmikon että saisi osallistua tonttia ja kiinteistöjä koskeviin velvollisuuksiin. Valehteli tämänkin. Pari päivää sitten valitti instassa että kun katolta tippui roskaa alas, että hänenkö ne on tarkoitus siivota. Sillon ei puhunut sanaakaan että "minäpä alan keräämään tontilleni pudonneet roskat, vaan odotti että palkattu työntekijä tulee siivoamaan ne. Kauhea loinen ja hyväksikäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia Mikko ei halua koskaan olla kahdestaan Helenan kanssa samalla tontilla. Helena väittäisi heti että Mikko on ehdotellut tai lähennellyt häntä. Valehtelisi taas minkä ehtisi. Patologinen paskanpuhuja ja narsisti tämä eukko.
Koskaan ei pidä mennä yksin! Ja onhan se jo tiedossa. Johan niitä poliisiakin oli kaksi, kattoputsareita kaksi ja mitä porukkaa siellä nyt on käynyt ja kuvattu. Talkkariparka vaan on yksin. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko Helena beautyn ig --sivun mainoksen eilisessä instassa? Kävin katsomassa eli nyt voi tilata lähettämällä Direct Messagen. Oli storyssa.
Kuka sitä firmaa nyt pyörittää?
Siinä oo mitään pyöritettävää. Liikevaihto tunnetusti jonkun satasen ehkä kuukaudessa, Suomessa tuskin sitäkään, joten kirjanpito kuukausittain tyhjästä ja se on siinä.
Sille joka kirjoitti haalarikamerasta.
Ehdottomasti.👍
Kaikille jotka virkansa puolesta tuolla joutuvat käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talkkari-parka on samassa jamassa kuin kuvitteellinen postinkantaja ja maitomies Pokka pitää-sarjassa. Ei niin varovasti pysty lähestymäänkään, etteikö ovi lentäisi auki ja Lady of the House ryntäisi ripittämään jo pelkästä olemassaolosta.
Onko jo videota?
Helenalle on lähetetty nyt ilmoitus: tässä kiinteistössä suoritetaan kiinteistöön kuuluvia huoltotehtäviä 20.9.24-19.9.2025 välisenä aikana arkipäivisin klo 8-16. Valitamme töistä mahdollisesti aiheiutuvaa häiriötä.
Noin pitkä aika tuleekohan maanrakennuskoneet tekemään pihaa. Puita pois moottorisahalla muuta remppaa. Rakennetaanko lisärakennus. Mitähän se Mikko keksii?