Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Jos en enää tule sinne,niin siihen on vain yksi syy. Olen liian ihastunut sinuun. Olen ollut jo liian kauan. Sinä et ole vain koskaan vapaa. Nyt varsinkaan ei ole enää mitään toivoa. Pikkuhiljaa siirryn muualle. Miehelle, kenelle olisin halunnut antaa vaikka vain yhden halauksen ja kertoa mitä tunnen. Halaus ja pusu sitten vain tätä kautta. Ole onnellinen.
Olisi kiva olla diagnosoitavana. Mitähän kaikkea ihmisten mielet kehittelevätkään. Palstalla olen kyllä saanutkin jo aika paljon tulkintoja.
Tunnisteellinen: emme ole enää olleet yhteydessä. Sun valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään vilahduksen sinusta. Sinä et nähnyt minua. Edellisestä näkemisestä oli useampi kuukausi aikaa. Sydän ehti rauhoittua välissä mutta nyt se taas kiihtyi.
Missä näit?
Työpaikalla. Meillä ei ole muuta yhteyttä.
Missä siellä? Ei olla samas työpaikas.
Vierailija kirjoitti:
Laita tunnisteellinen. Ok?
Mikset itse laita? Elä kuten opetat.
Haluaisin oppia sinusta. Ymmärtäisin kyllä, jos puhuisit.
Puhelinpalvelu pelaa. Lankapuhelimella voi nykyisin lähettää myös valokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteellinen: emme ole enää olleet yhteydessä. Sun valinta.
Kielsi sinua olemasta yhteydessä? Eikö se silloin ole selvää. Jos ei ole kieltänyt, valinta on ihan yhtä paljon sinun.
Vierailija kirjoitti:
Eräs yhteinen tuttumme on vuosien varrella käyttäytynyt erittäin törkeästi ja loukkaavasti minua kohtaan. Kannattaa varoa, ettei itsekin muutu yhtä kapeamieliseksi ilkeilijäksi ellet sellainen jo ole. Koska seura tekee kaltaisekseen.
Mikä sinut sai muuttumaan?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut?
En. Paria viestiä miettinyt olivatko kaivatulta.
En laita tunnisteellisia koska hän on passiivinen. Tämä sivusta.
Muuttumaan et sä mua saa. Suuttumaan vain harvoin jos silloinkaan.
Mitä mielessä? Ei välttämättä yhtään mitään. Kunhan pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin oppia sinusta. Ymmärtäisin kyllä, jos puhuisit.
En halua enää puhua. Nytkään en ole yli viikkoon puhunut kenellekään mitään. Joskus olen viikkoja puhumatta, kun olen vain kotona. Sitten huomaa ettei osaa enää oikein sanojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut?
En. Paria viestiä miettinyt olivatko kaivatulta.
Nyt on ollut useampi viikko, etten ole kauheasti kirjoitellut. Johtuu monesta seikasta. Vähitellen ymmärtänyt alkaa irrottautua, työkiireitä ja reissailuja, ketjussa jankataan, enkä siksi jaksa paljoa olla täällä jne. Eri, ei helposti suuttuva, mutta liian järkevä roikkumaan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Muuttumaan et sä mua saa. Suuttumaan vain harvoin jos silloinkaan.
Jokaisen kannattaakin pohtia itse muutostarpeensa, joita sinussakin on. Sivu
Kuka edes kannattaa ihmisyyttä joka ei kehity. En sanoisi koskaan etten muutu, koska se on elämäni päämäärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tunnisteellinen. Ok?
Mikset itse laita? Elä kuten opetat.
Taas sama laulu. Et vain löydä niitä täältä, koska näyttävät ihan muulta. Tässä kuitenkin iloksesi: olit iltapäivällä neukkarissa puhelimessa, kun palautin lainaamani kirjan sinne. Nojailit ikkunalautaan ja katselit ulos.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet sydämessäni ja ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Voi olla, että sammuvat tunteet syttyisivät jälleen. Tai sitten ei.