Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kiukuttaako tänään?
Hitusen, mutta muistutan itseäni, että loppujen lopuksi päätös on minun vallassaoleva. Ellen ole tyytyväinen lopputulemana niin teen muutoksen seuraavaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen uskollinen kaivatulle, ja kaivattu on uskollinen puolisolleen. Kukahan on hiukan tyhmä? 🥳
Kannattaa valkata järkevämmin sinkkukaivattu. 😉
Tuli laitettua betsit väärään kohteeseen. Melko kaksinaamaista ja harhaanjohtamista. Oon kyllä pettynyt.
K
Vierailija kirjoitti:
Olen uskollinen kaivatulle, ja kaivattu on uskollinen puolisolleen. Kukahan on hiukan tyhmä? 🥳
No minä olen uskollinen kaivatulle joka on vapaa ja tietää tunteistani. Tää nyt vasta onkin ihan sulaa hulluutta.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, rakas.
Pusu, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valkata järkevämmin sinkkukaivattu. 😉
No jos pelkäksi kaivatuksi jää niin mitä väliä onko varattu vai vapaa? Eri
Haluttais rakastella raskaan työpv jälkeen. Oispa kumppani tässä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, rakas.
Pusu, ei muuta.
Pitkä tunnusteleva pusu?
Hellä halaus ihanalle ihastukselleni. Koko päivän ollut melkoinen ikävä sua 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Tuli laitettua betsit väärään kohteeseen. Melko kaksinaamaista ja harhaanjohtamista. Oon kyllä pettynyt.
K
Mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Haluttais rakastella raskaan työpv jälkeen. Oispa kumppani tässä näin.
Ota puhelinsex
Vierailija kirjoitti:
K
Naiset pettää aina.
Sä et vieläkään hahmota milloin mä vitsailen ja milloin oon tosissani. Stressaavaa kun pitää koko ajan varoa.
Olit taas tänään niin lähellä, mutta niin kaukana...
Gallup. Mitkä ovat 3 tärkeintä sanaa, jotka voit tänään lausua?
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mitkä ovat 3 tärkeintä sanaa, jotka voit tänään lausua?
En. Vihaa. Sinua. 🤍
Lähetän terveisiä lempinimeltään(?) L-kirjaimella alkavalle naiselle! Kaunis, mukavan oloinen, ehkä ja luultavasti myös oikeasti mukava. Jokin koukku hänellä minun mieleeni.
Joo. On kiukuttanut jo jonkin aikaa. Olen niin väsynyt, että voisin nukkua vuoden putkeen, siitä kumpuaa kiukkukin.