Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
P+J=
💘
Valmis, ja haluan. Asunnot kalliita. T. Nti.
Mammat. Oletteko olleet kurissa ja herran nuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivähaaveilen jälleen sinusta, meistä. Vähänkin kun on joutoaikaa, niin ajatukseni kääntyvät puoleesi.
Onko sinulla jo puoliso? Pidä ajatuksesi vain hänessä niin et loukkaa muita.
Aika tiukkaa on meininki jos puoliso ei saisi edes päivähaaveissaan ajatella ketään muuta. Vähän kypsyyttä, ja tervettä itseluottamusta toivon teille aikuiset ihmiset!
Mun puoliso ainakin saa ajatella ja haaveilla, ihastuakin, eiväthän nuo asiat edes ole mitenkään tahdonvaraisia. Kaikki tunteet on sallittuja mullekin, kiitos viisaan puolison. Eletään täyttä elämää sen kaikissa väreissään!
Minun puolisoni ei kestäisi tuollaista.
Eiköhän jokainen pari itse tiedä millainen suhde heille sopii, että ovat onnellisia.Älkää nyt jokainen tulko kertomaan millainen on teille paras.En ymmärrä tätä ikuista asioiden yleistämistä.
sivusta
Tänään vaaleankeltaista ja vaaleanturkoosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kaivatun kanssa, mua haittaisi, jos kaivatulla olisi muita ihastuksia. Nyt hänellä on puoliso. 🥳
Eikö se haittaa sua?
Mitäpä minä asialle voin? Rakastakoon, ketä rakastaa.
No jep, ikään kuin asiaan kyseltäis jonkun kaipaajan mielipiteitä 😅 vitsi täällä on osalla todellisuudentaju karannu kauas. Eri
Vierailija kirjoitti:
En uskalla pyytää sinua treffeille.
Ujo poika.
Lupaan en mä sua syö.
Oot niin söpö kun sua jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Kiukuttaako tänään?
Vähän kiukuttaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko ottaa yhteyttä, koska pallo sinullaå
Tikusta asiaa huomenna?
Jesss!! 👍
Tai huomenna?
Huominen käy. - ekan vastauksen kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukuttaako tänään?
Vähän kiukuttaa kyllä.
Ei. Harvemmin kiukuttaa. Miksi pitäisi? Jos joku asia ei ole niinkuin haluan, korjaan sen siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ujo poika.
J?
Olen uskollinen kaivatulle, ja kaivattu on uskollinen puolisolleen. Kukahan on hiukan tyhmä? 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo poika.
J?
Voi ollakin, mutta en minä.
Kyllä kiukuttaa. Oon maksanut vuodesta 2018 hotspot shieldistä +70€ vuodessa, käyttämättä sitä. Satuin huomaamaan, että oli laskua mennyt kortilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen uskollinen kaivatulle, ja kaivattu on uskollinen puolisolleen. Kukahan on hiukan tyhmä? 🥳
Varmaan sinä, ellet sitten ole se kaivattu. Tai sittenkin olet tyhmä jos tässä ketjussa pyörit.
Vierailija kirjoitti:
Lähekkäin sohvalla...
Se oli upea hetki, uusitaan...?
Pitäspitäspitäs...... Ei vaan jaksapystykerkee.
Vierailija kirjoitti:
Kiukuttaako tänään?
mua ei kiukuta koskaan. eivarsinkaan tänään saadessani niin ihanat rakkauden lupaukset yhteisestä loppuelämästä.mutta enhän,minä nuolaise ennenkuin tipahtaa
Mitäpä minä asialle voin? Rakastakoon, ketä rakastaa.