Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
18941/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, onko nyt oikeasti aika sanoa lopullinen heippa? Kumpi satuttaa enemmän, irtipäästäminen vai roikkuminen jossakin menneessä, jota ei edes koskaan ollut? Siinäpä pohdittavaa minulle. Ja hänelle. Nn

Vierailija
18942/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, onko nyt oikeasti aika sanoa lopullinen heippa? Kumpi satuttaa enemmän, irtipäästäminen vai roikkuminen jossakin menneessä, jota ei edes koskaan ollut? Siinäpä pohdittavaa minulle. Ja hänelle. Nn

Sama tilanne. Eilen olin niin väsyneessä tilassa (ei liity kaipaukseen), että mietin lopullista heippaa. Äsken kuljin kaivatun kodin ohi ja iski ikävä. Ei tähän taida auttaa omalla kohdalla kuin maisemanvaihto. Miksi tämän pitää olla näin vaikeata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18943/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltäs se muutto tuntuu?

Ristiriitaiselta. Toisaalta toiveikkaalta, koska ehkä tämä on muutos jota olen toivonut. Toisaalta nieleskelen pettymystä sillä yritinkö turhaan vuosia asettua aloilleni, ja rakentaa elämää paikkaan josta oli tarkoitus lähteä? Olisinko välttynyt kaikilta turhilta pettymyksiltä ihmissuhteissa ja työn osalta, jos olisin lähtenyt jo aiemmin? Tavallaan palaan alkuun, jota yritin paeta ja kaikki on mitä on yrittänyt on ollut turhaa. Etsinyt vuosia syytä itsestäni ja kaikki ollut vain kiinni pois muuttamisesta.

Uusi alku. Aina voit laittaa viestiä mulle, muista se. M

Vierailija
18944/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua, Pi. 

Onko hän nainen, mies, joku muu?

Nainen. 

Oletko itsekin nainen? Sivusta

Vierailija
18945/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tänä vuonna lähimmillään sinusta kymmenen sentin päässä. Sinä et sitä tainnut silloin huomata. Ei liene isokaan homma lyhentää tuota matkaa kymmenellä sentillä vai kuinka?

Hoituu pelkällä erektiolla. Mutta enpä ole huomannut tällaista lähekkäisyyttä. Vihjaatko tarkemmin paikasta tai ajasta?

Talvella ja siellä, missä ylipäänsä nähdään. Puikahdin takaa ohitse, kun hän oli palauttamassa astioita.

Vierailija
18946/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua, Pi. 

Onko hän nainen, mies, joku muu?

Nainen. 

Oletko itsekin nainen? Sivusta

Oon. 

Vierailija
18947/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivähaaveilen jälleen sinusta, meistä. Vähänkin kun on joutoaikaa, niin ajatukseni kääntyvät puoleesi.

Onko sinulla jo puoliso? Pidä ajatuksesi vain hänessä niin et loukkaa muita.

Vierailija
18948/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mieli enää elää. Väsyttää tehdä kaikki aina uudestaan ja uudestaan.... Ihan kuin ois joku robotti vailla tarkoitusta.

Olet Risuleuka-Pikkuvaalea? Ei ihme, että väsyttää ja tunnet itsesi robotiksi! Pitäiskö sun yrittää keksiä jotain uutta?

Hah. Nyt meni kyllä niin väärin kuin voi mennä. Terve vaan sullekin.

Jaa, no terse terse kumminkin!

Vierailija
18949/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tänä vuonna lähimmillään sinusta kymmenen sentin päässä. Sinä et sitä tainnut silloin huomata. Ei liene isokaan homma lyhentää tuota matkaa kymmenellä sentillä vai kuinka?

Milloin? Pääsiäisen aikoihin tulit eräässä tilaisuudessa viereeni ja kuiskasit minulle jotain, vai oliko jokin ihan erilainen tilanne?

Vierailija
18950/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

missä tapahtui? 

Vierailija
18951/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivähaaveilen jälleen sinusta, meistä. Vähänkin kun on joutoaikaa, niin ajatukseni kääntyvät puoleesi.

Aika tiukkaa on meininki jos puoliso ei saisi edes päivähaaveissaan ajatella ketään muuta. Vähän kypsyyttä, ja tervettä itseluottamusta toivon teille aikuiset ihmiset!

Mun puoliso ainakin saa ajatella ja haaveilla, ihastuakin, eiväthän nuo asiat edes ole mitenkään tahdonvaraisia. Kaikki tunteet on sallittuja mullekin, kiitos viisaan puolison. Eletään täyttä elämää sen kaikissa väreissään!

Hienoa että kerrot miten tulee elää ja ajatella. Kiitos tästä upeasta neuvosta.

Vierailija
18952/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin? Pääsiäisen aikoihin tulit eräässä tilaisuudessa viereeni ja kuiskasit minulle jotain, vai oliko jokin ihan erilainen tilanne?

Ei ollut tuosta kyse.

Vierailija
18953/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tiukkaa on meininki jos puoliso ei saisi edes päivähaaveissaan ajatella ketään muuta. Vähän kypsyyttä, ja tervettä itseluottamusta toivon teille aikuiset ihmiset!

Mun puoliso ainakin saa ajatella ja haaveilla, ihastuakin, eiväthän nuo asiat edes ole mitenkään tahdonvaraisia. Kaikki tunteet on sallittuja mullekin, kiitos viisaan puolison. Eletään täyttä elämää sen kaikissa väreissään!

Minun puolisoni ei kestäisi tuollaista.

Vierailija
18954/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kaivatun kanssa, mua haittaisi, jos kaivatulla olisi muita ihastuksia. Nyt hänellä on puoliso. 🥳

Vierailija
18955/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, vaikka puolisolla olisi muita ihastuksia.

Vierailija
18956/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla pyytää sinua treffeille.

Ujo poika.

Vierailija
18957/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujo poika.

Kysy vaan ks ks kss

Vierailija
18958/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: oletko koskaan saanut maistaa omaa lääkettäsi?

Vierailija
18959/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: oletko koskaan saanut maistaa omaa lääkettäsi?

En, pyrin olemaan reilu, oikeudenmukainen ja ystävällinen kaikille.

Vierailija
18960/55805 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujo poika.

Kysy vaan ks ks kss

Taitaa tulla vaan 🐈

Ketju on lukittu.