Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On järkyttävän surullista, että monen naisen hartain toive on löytää oma unelmien prinssi

Vierailija
12.09.2026 |

Meitä on aivopesty ihan pienestä saakka uskomaan, että olisi mahdollista löytää se ihana ja romanttinen mies, joita elokuvissa ja tv-sarjoissa esitellään. Todellisuudessa tuollaista ei tapahdu koskaan ja juuri siksi on kammottavaa, että rakkauden löytyminen on monen naisen ykkös- tai jopa ainoa tavoite! Miettikää nyt, koko elämä käytetään siihen, että yrittää löytää jotain sellaista mitä ei tässä maailmassa ole olemassakaan.

Kommentit (56)

1/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin, vaikken oo ikinä yrittäny/kaivannu! 😃 

Vierailija
2/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Unelmien prinssi olisi hukuttanut sut lahjoihin ja kukkiin, ja kertonut heti ensitapaamisella, että sinä olet hänen unelmiensa prinsessa. Unelmien prinssi ei olisi laittanut sinua odottamaan treffejä kuukausikaupalla eikä edes laittanut sinua ehdottamaan niitä. Ei todellakaan ole mikään romanttisten elokuvien kuvio tuo sun tapaus.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdollista ja täysin normaalia ja täysin luonnollista.

4/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmien prinssi olisi hukuttanut sut lahjoihin ja kukkiin, ja kertonut heti ensitapaamisella, että sinä olet hänen unelmiensa prinsessa. Unelmien prinssi ei olisi laittanut sinua odottamaan treffejä kuukausikaupalla eikä edes laittanut sinua ehdottamaan niitä. Ei todellakaan ole mikään romanttisten elokuvien kuvio tuo sun tapaus.

Ap

En halua olla mikään prinsessa, mä oon hullu, jopa hänen puhelimessaan! 😁 Ja hän on mun unelmien prinssi, jos ei olis, ei kiinnostaisi odottaa 😄

Vierailija
5/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-mies on katsonut liikaa tiktokia ja disneyn vanhempaa tuotantoa, harlekiinikirjatkin luettu moneen kertaan.

Vierailija
6/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei ole muuta arvoa kuin tyydyttää miehen tarpeet ja tehdä kotitöitä.

Vierailija
7/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä olet ap vapaa ottamaan vaikka sitä painajaistesi "prinssiä", siitä vaan. Niitähän riittää.

Vierailija
8/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap-mies on katsonut liikaa tiktokia ja disneyn vanhempaa tuotantoa, harlekiinikirjatkin luettu moneen kertaan.

Olen nainen enkä ole katsonut minuuttiakaan tiktokia tai lukenut harlekiini-kirjoja. Juuri noista Disney-leffoista kaikki on myös mun kohdalla alkanut ja samaa roskaa on tuutattu ihan ihan aikuisten elokuvissa ja tv-sarjoissakin. 

Ap

Vierailija
9/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä itket naisettomuuttasi.

Vierailija
10/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden että tämä olisi naisten suurin unelma, he tekevät kyllä elämässään aika paljon ihan kaikkea muuta :D Luulisi että suurimman unelmansa eteen nähtäisiin vähän enemmän vaivaa... Ehkäpä kyseessä on siis vaan sanahelinädefenssi, että joo kyllä minä miehestä unelmoin, usko pois. Muuten vaan käytän aikani ihan kaikkeen muuhun kuin prinssin löytämiseen :D

Vierailija
11/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan romantillista!

Vierailija
12/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmistä ei saa koskaan kohdella pelkkänä välinearvona, vaan jokaisella ihmisellä on ehdoton itseisarvo.

Vierailija
13/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen löytänyt unelmieni prinssin. En edes osannut unelmoida noin ihanasta miehestä, jonka sain.

Minulle hän on just täydellinen, mutta jollekin toiselle ei ehkä olisi.

Vierailija
14/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä ole katsonut minuuttiakaan tiktokia tai lukenut harlekiini-kirjoja. Juuri noista Disney-leffoista kaikki on myös mun kohdalla alkanut ja samaa roskaa on tuutattu ihan ihan aikuisten elokuvissa ja tv-sarjoissakin. 

Ap

Katolisissa pojissa on tällaisia ihania enkeleitä, niinkuin satujen prinssit. Mutta he pariutuvat ihanien katolisten enkelityttöjen kanssa. Jokainen pariutuu tasollaan

Vierailija
15/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen nähden että tämä olisi naisten suurin unelma, he tekevät kyllä elämässään aika paljon ihan kaikkea muuta :D Luulisi että suurimman unelmansa eteen nähtäisiin vähän enemmän vaivaa... Ehkäpä kyseessä on siis vaan sanahelinädefenssi, että joo kyllä minä miehestä unelmoin, usko pois. Muuten vaan käytän aikani ihan kaikkeen muuhun kuin prinssin löytämiseen :D

Jos listaat sun unelmat ja tavoitteet tärkeysjärjestykseen, niin miltä listaus näyttää?

Ap

Vierailija
16/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap ei ole selvästi katsonut yhtään romanttista leffaa. Tuollainen imelyyshän tappaisi koko juonen ihan ensimetreillä. 

Vierailija
17/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs järkyttävää siinä on?

Vierailija
18/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin jo 22 vuotta sitten (vaikka se ei ollutkaan hartain toiveeni). Edelleenkin ottajia olisi. Voivottelevat, että olisitpa sinkku.

Ihan hyviä 40+ -ikäisiä miehiä on vapaana paljon. Ihmettelen, mikseivät vapaat naiset kelpaa. Onko sitten ylipainoa tai huono talous niillä naisilla syynä, en tiedä.

Vierailija
19/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen löytänyt unelmieni prinssin. En edes osannut unelmoida noin ihanasta miehestä, jonka sain.

Minulle hän on just täydellinen, mutta jollekin toiselle ei ehkä olisi.

Minä myös tai siis mies löysi minut.

Vierailija
20/56 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos listaat sun unelmat ja tavoitteet tärkeysjärjestykseen, niin miltä listaus näyttää?

Ap

Siellä on 3. sijalla perhe, mutta en ole määrittänyt että sen tulisi koostua aviomiehestä. Aviomiehen tulee olla tasollani ja samalla taajuudella kanssani. Minulle on ihan ok elää rakastaen vain sukulaisianikin ja huolehtien heistä -> aviomiehen tulisi olla yhtä lailla rakastava ja huolehtiva, eikä sellaisia ole tungeksinut elämään. Miehillä on oma taistelunsa seksuaalisten addiktioiden ja ahneuden, itsekkyyden, vallanhimon, ateismin, kapitalismin, naisvihan kanssa. Kun mies ja nainen kohtaavat kristillisessä avioliitossa, he ovat alamaisia toisilleen. Odottelen, että miehet kasvavat tälle tasolle. Siinä voi mennä kauankin, sillä aikaa teen muita asioita ja toteutan jumalan käskyjä avioliiton ulkopuolella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi