Keitä julkkiksia muistat Aku Ankka-lehdistä? Ja millä nimillä he Aku Ankassa seikkailivat?
Itse muistan:
Sara Chafak = Saara Suihkulähde
Hans Välimäki = Hannes Välikäki
Ville Valo & Him = Kalle Kajo & Hän
Lisää?
Kommentit (47)
Samantha Kettunen seikkaili joskus 80-l loppupuolella, oli vielä muistaakseni kettuhahmo, nauratti esiteinipoikaa.
Taskukirjassa oli Kultu Sormio jossain Bond-henkisessä tarinassa - oivaltava sekin.
Vierailija kirjoitti:
Samantha Kettunen seikkaili joskus 80-l loppupuolella, oli vielä muistaakseni kettuhahmo, nauratti esiteinipoikaa.
Taskukirjassa oli Kultu Sormio jossain Bond-henkisessä tarinassa - oivaltava sekin.
Samantha Foxin tajusin,
mutta kuka tuo toinen on?
Voisitteko laittaa myös sen julkkiksen oikean nimen? Itse en ainakaan näistä väännösnimistä tunnista, kenestä on kyse. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko laittaa myös sen julkkiksen oikean nimen? Itse en ainakaan näistä väännösnimistä tunnista, kenestä on kyse. Ap
R-M Ratikka = Ristomatti Ratia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantha Foxin tajusin,
Goldfinger?
Vierailija kirjoitti:
Klint Itäpuu
Tämä on yksi ikimuistoinen suosikki 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantha Foxin tajusin,
Goldfinger on Bond-leffa 60-luvulta ja tarinassa varastettiin kultaa. Ei siis varsinaisesti kukaan julkkis, vaan intertekstuaalinen viittaus ja sanaleikki.
Baby Giga = Lady Gaga ja oliko Riitta Keihäs = Britney Spears ainakin. Muitakin varmaan oli, mutta nuo ovat jääneet parhaiten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klint Itäpuu
Tämä on yksi ikimuistoinen suosikki 😅
Vaikka "wood" onkin oikeasti "korpi" tuossa merkityksessä.
Hymynen ja Hopolainen - Jouni Hynynen ja Tuomas Holopainen