Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Taskut täynnä tunteita tuhlattavaksi. Omasi saisit ilman vaivannäköä, tulisit siis hakemaan pois. 😉
En kyllä saa! Olen nähnyt ihan hirmuisesti vaivaa saadakseni sinusta pikkiriikkisenkin eikä luoksesi edes pääse. Pistä postissa! 🥺
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan tota yhtä tekstiä. Siks.
Mitä tekstiä?
Toisinaan tuntuu, että leikittelet etäisyydellä eli pitämällä kaukana mutta välillä käyt hämmentämässä ja jatkat taas matkaa.
Tulin vaan sanomaan, että olet ihana, Pi <3. Toivottavasti nähdään huomenna. La
Kävin vessassa. Pas.a tuli.
Päivähaaveilen jälleen sinusta, meistä. Vähänkin kun on joutoaikaa, niin ajatukseni kääntyvät puoleesi.
Olen ollut tänä vuonna lähimmillään sinusta kymmenen sentin päässä. Sinä et sitä tainnut silloin huomata. Ei liene isokaan homma lyhentää tuota matkaa kymmenellä sentillä vai kuinka?
Huono olo. Taidan olla raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Päivähaaveilen jälleen sinusta, meistä. Vähänkin kun on joutoaikaa, niin ajatukseni kääntyvät puoleesi.
Sinäkin voisit kääntyä puoleeni.
Voisit ottaa minusta kiinni ja halata. Mitähän tuumaisit siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmennystä aiheuttaa, kuinka kypsiä ajatuksesi ovat. Ja katse on syvä kuin valtameri
Anna esimerkki kypsästä ajattelusta!
Ei kirjoita tänne. Kommunikoi irl.
Et ollut Ap, enkä pyytänyt josko vastaisit puolestani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän taudissa, joten en viitsi, mutta seuraavan kerran kun nähdään, hyppään syliisi kuin jänis.
Vierailija kirjoitti:
Tuumailisin, että näin sen olisi kuulunut aina ollakin ja ottaisin tukevan otteen. Siinä olisi sinun hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, Pi.
Onko hän nainen, mies, joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Miltäs se muutto tuntuu?
En oo kaipaamasi, mutta myös muuttamassa. Muuttaminen on kauheaa ja pitäisi kieltää lailla. Mistä nää kaikki tavarat tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, Pi.
Onko hän nainen, mies, joku muu?
Nainen.
Ei kirjoita tänne. Kommunikoi irl.