Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Unessani koskettelit julkisesti ja pelkäsin koko ajan että joku huomaa.
Se että olen rakastunut sinuun kertoo eniten minusta itsestäni.
Asiat ovat todella selkeitä kun ne uskaltaa itselleen myöntää.
Minä myönsin eilen sen että olen rakastunut sinuun. Se avasi suuren surun. Kaikki se patoutunut jännite pääsee viimein purkautumaan, jos ei muuna niin suruna. Tuntuu että kaikki se ajatusten sekaannus ja kiihkeys mitä ajatus ihastumisesta on aiheuttanut, on poissa. On pelkästään rauhallinen, ymmärtävä , empaattinen rakkaus. Ja suru. Sekä tunne että kukaan muu ei voi tulla kertomaan minulle onko tämä tunteeni oikein vai väärin. Se on mun tunne.
Näin sitä ihminen voi toiseen rakastua. Ollaan me hassuja.
Nyt pitää vaan pitää jalat maassa, eikä tehdä typeryyksiä.
Hellin ajatuksin, iloa päivääsi :) Ajatuksissani suikkaan suukon siihen suupieleesi, hymyn häivähdyksen seutuville.
Vierailija kirjoitti:
Hellin ajatuksin, iloa päivääsi :) Ajatuksissani suikkaan suukon siihen suupieleesi, hymyn häivähdyksen seutuville.
Taisin nähdä sinunkin hymyn häivähdyksen aika vasta, kun katsoit päin. Näin kyllä kunnon hymysikin salaa katsoessani. 😘
Vierailija kirjoitti:
😬 Älä huoli, en koskettele julkisesti. Yksityisesti voisin.
Vierailija kirjoitti:
Koskahan se M tajuaa maksaa velkansa, en ole unohtanut ja korot juoksee. Yllättävän paljosta ihmiset on valmiita luopumaan tyhjän takia.
Mies vai nainen? Luulin, että omat raha-asiani ovat hoidossa. Yht 55€ kahdelle ihmiselle.
Myöskin - M -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin nähdä sinunkin hymyn häivähdyksen aika vasta, kun katsoit päin. Näin kyllä kunnon hymysikin salaa katsoessani. 😘
Eiei, en ole nähnyt kaipaamaani aikoihin. Mutta iloa sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan se M tajuaa maksaa velkansa, en ole unohtanut ja korot juoksee. Yllättävän paljosta ihmiset on valmiita luopumaan tyhjän takia.
Mies vai nainen? Luulin, että omat raha-asiani ovat hoidossa. Yht 55€ kahdelle ihmiselle.
Myöskin - M -
Onneksi ei kovin paljon mutta pienissä tuloissa se tuntuu tietysti. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna - jos Luoja suo - menemme kaupungille pörräämään "tyttö" porukalla. Eihän me enää mitään neitosia olla, mutta iloisia tätejä. Tyttösten mieli vanhoissa kuorissa. Ja sekös meitä naurattaa, kun ollaan miehille, kuin hunajapurkit mehiläisille. Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn ja korjaa särkyneen sydämen.
Hyvää viikonloppua kaikille jo nyt! 13.pv on mun onnenpäivä.
PS. Ensi keskiviikkona on täysikuu ja pimennyskin.
Oot kyllä ihan mieletön tyttönen, hunajainen. Olipa aloitus sulla kerrassaan, huh! En sano enempää. Tykkään muuten tosta tyttönen sanasta ihan älyttömästi!
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu saisi kyllä antaa käsiensä vaellella vaikka julkisesti ilman, että siitä täytyisi antaa noottia. 😉
Pelkkä ajatus sinusta saa mieleni käymään kierroksilla.
(Ykkös)ihailijoista en tiedä mut ykköshalailija kelpais.
Vierailija kirjoitti:
Minä myönsin eilen sen että olen rakastunut sinuun. Se avasi suuren surun. Kaikki se patoutunut jännite pääsee viimein purkautumaan, jos ei muuna niin suruna. Tuntuu että kaikki se ajatusten sekaannus ja kiihkeys mitä ajatus ihastumisesta on aiheuttanut, on poissa. On pelkästään rauhallinen, ymmärtävä , empaattinen rakkaus. Ja suru. Sekä tunne että kukaan muu ei voi tulla kertomaan minulle onko tämä tunteeni oikein vai väärin. Se on mun tunne.
Hienosti kuvattu. Itselläni ollut aika samanlaisia tuntemuksia. Tietynlainen rauha on laskeutunut mieleen, kun on ollut itselleen oikein rehellinen ja analysoinut tunteitaan.
Olen ylpeä kaivatustani, ihailen monia asioita hänessä ja toivon hänelle kaikkea parasta. Nautin hänen seurastaan paljon, mutta nyt on aiempaa helpompi tyytyä siihen, että yhteinen aikamme on rajallista.
Kertokaa jotain kaivatuistanne. Hyvää ja huonoa?
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää hyvää hänestä sanottavaa, turha kaivella tikulla mitään väkisin. Oikein vetoava tapaus (m)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti kuvattu. Itselläni ollut aika samanlaisia tuntemuksia. T
Toivon, että pääsen vielä seuraavalle tasolle tässä hyväksynnässä. Ja se on juurikin jotain tuollaista mitä kuvailet.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa? Miksi ihmeessä?
Jos kerran ihailet niin suuresti, miksi et tee mitään? Etkö todellisuudessa oikeasti halua vai mikä sinua estää? Heidi kysyy.