Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
15221/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa jotain kaivatuistanne. Hyvää ja huonoa? 

Hyvää:

hauska, nokkela, huomaavainen , muistaa asiat ja on aidosti kiinnostunut toisista, välittävä, suorasanainen 

Huonoa:

vähän ailahtelevainen ja mustavalkoinen, hivenen itsekeskeinen ja huomionhakuinen (leijonan pitää saada loistaa). 

Vierailija
15222/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää: on olemassa.

Huonoa: ei ole elämässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15223/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä mihin sen ajan tuhlaa 

kun valitsee väärin on suuri riski menettää kaikki 

ikuisuus on joskus yllättävän lyhyt

Ikuisuus on erittäin lyhhyt ja sitä ei kannata tuhlata pysähtyneisyyyteen. Vääränkin valinnan tuleman tietää vasta valinnan jälkeen.

Vierailija
15224/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää: on olemassa.

Huonoa: ei ole elämässäni.

Tämä oli hyvä vastaus, yhdyn osaltani tähän vastaukseen.

Vierailija
15225/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään edelleen susta, kollega.

Vierailija
15226/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutostahan tässä olen toivonut. Jospa nyt. Tämä paikoilleen pysähtyminen ja rutinoituminen ovat vieneet niin suuren osan elämänilosta ja halusta ettei pahemmasta väliä. Ympäristön vaihdos, tekemisen muutos, muutos siihen keitä näkee päivittäin.

Vierailija
15227/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 🧡

Vierailija
15228/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää: Hänellä on pilkettä silmäkulmassa. Hän on välillä vähän hömelö ja hajamielinen. Hän ei ole mikään lapanen, vaan hänellä on selkärankaa. Hän on puhelias ja hauska ja hänen kanssaan puhuminen on suurimpia ilonaiheita elämässäni. Hänestä säteilee jotain jännää energiaa, joka vetää minua puoleensa. Hän on terävä ja kielellisesti ja taiteellisesti lahjakas. Hän on ulkoisesti virkanainen, mutta sisällä asuu pieni anarkisti. Hänellä on solakka vartalo, sensuelli suu sekä kauniit vihreät silmät. 

Huonoa: Hän voisi olla hieman vanhempi. Hän välttelee minua. 

Wow, tulipa tuosta creepyn kuuloista.

Vierailija
15229/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kaivatussa on esimerkiksi sisäinen ja ulkoinen kauneus, älykkyys, lempeys, lujuus, herkkyys, empaattisuus, aitous, rehellisyys, oikeudenmukaisuus, rakkaudellisuus, sirous, ammattitaito, inhimillisyys, taito kuunnella ja olla läsnä, rohkeus ja kyky toimia kun on tarvetta, iloisuus, toisten hyväksyntä ja huomioonottaminen, hyväntahtoisuus, uteliaisuus ja halu oppia, nöyryys, toisten kunnioittaminen, hymy, eleet, ääni, nauru, huumorintaju.

Huonoa hänessä itsessään ei ole, mutta mun kannaltani huonoa on se että luonnollisesti noin ihana ihminen on naimisissa ja ilmeisesti myös hetero, on nainen kuten minäkin. 

Oon kiitollinen että oon saanut tavata hänet ja toivon että hän on onnellinen avioliitossaan. Surullinen oon siitä etten se ollut minä, joka olisi hänet saanut onnelliseksi tehdä, mutta ehken olisi siihen pystynytkään. Rakastan häntä silti aina ja toivon että meistä voisi joskus tulla ystäviä. 

Vierailija
15230/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi <3

Vierailija
15231/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kaivatussa on esimerkiksi sisäinen ja ulkoinen kauneus, älykkyys, lempeys, lujuus, herkkyys, empaattisuus, aitous, rehellisyys, oikeudenmukaisuus, rakkaudellisuus, sirous, ammattitaito, inhimillisyys, taito kuunnella ja olla läsnä, rohkeus ja kyky toimia kun on tarvetta, iloisuus, toisten hyväksyntä ja huomioonottaminen, hyväntahtoisuus, uteliaisuus ja halu oppia, nöyryys, toisten kunnioittaminen, hymy, eleet, ääni, nauru, huumorintaju.

Huonoa hänessä itsessään ei ole, mutta mun kannaltani huonoa on se että luonnollisesti noin ihana ihminen on naimisissa ja ilmeisesti myös hetero, on nainen kuten minäkin. 

Oon kiitollinen että oon saanut tavata hänet ja toivon että hän on onnellinen avioliitossaan. Surullinen oon siitä etten se ollut minä, joka olisi hänet saanut onnelliseksi tehdä, mutta ehken olisi siihen pystynytkään. Rakastan häntä silti aina ja toivon että meistä voisi joskus tulla ystäviä. 

Ajattelet hänestä kauniisti. Henk. koht. kokemuksesta kuitenkin sanon tämän: Mikään ei ole ystävyydessä ahdistavampaa, kuin saman sukupuolen ystävä, joka elättelee seksuaalisia ja romanttisia toiveita heteron suhteen. Minulla ystävyyssuhde päättyi siihen, että ystävä yritti käännyttää nn suhteisiin ja vihjaili, että josko olisin kuitenkin kiinnostunut naisista. Ensi alkuun viittauksiin suhtautui huumorilla, pidempään jatkuneina koki vihjaukset hyökkäyksenä identiteettiään ja syvintä olemustaan kohtaan.

Vierailija
15232/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kysyi minulta eilen eräästä laitteesta, että onkohan se toimiva ja kytketty paikoilleen. Sanoin etten tiedä. Hän ei tiedä, että olen miettinyt ihmiskoetta hänen kanssaan.

Tutkimusten mukaan kosketus on ihmisille hyväksi. Se lisää terveyttä, parantaa vastustuskykyä, lieventää stressi- ja masennusoireita, tuottaa mielihyvähormoneja. Olen ajatellut ehdottaa, että testattaisiin sitä. Esim. kuukauden ajan lojuttaisiin sängyssä väh. 3 x viikossa ainakin tunnin verran kerrallaan halaillen, hipsutellen, hivellen, sivellen, lusikoiden, toisen paljaan ihon tuntien ym. Sitten arvioitaisiin onko se parantanut hyvinvointiamme vai ei.

Jatkotutkimus voisi olla samanlainen, mutta lisättynä seksuaalisella twistillä. Kaiken pitäisi tietysti tapahtua tieteellisellä täsmällisyydellä. Jotta tulokset olisivat päteviä, pitäisi koe tietysti toistaa.

Sovittu! Olen mukana tutkimuksessasi.

Vierailija
15233/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten ihanasti sanottu. Olisipa ihanaa, jos joku kuvaisi mua näin. 

t. Joku nainen joka on naimisissa miehen kanssa mutta en ole hetero 😉

Vierailija
15234/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä ajatus sinusta saa mieleni käymään kierroksilla.

...ja pelkkä ajatus sinusta saa hymyn huulille. Äsken kaupassa hymyilin varmasti hölmön näköisenä itsekseni.

Vierailija
15235/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää: henkinen kypsyys, itsetuntemus, suoraselkäisyys, vakaus, empatia, oikeudentuntoisuus ja äly, muutamia ominaisuuksia mainitakseni. Lisäksi hän on fyysisesti erittäin puoleensavetävä.

Huonoja ominaisuuksia on kaikissa ihmisissä, mutta sen verran vähän olen saanut hänen kanssaan viettää aikaa, että niitä ei juurikaan ole noussut esiin.

Vierailija
15236/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää: valovoimainen, ahkera, hellä, kaunissanainen, herkkä, vahva, leikkisä, määrätietoinen, intuiitiivinen, suloinen... 😍

Vierailija
15237/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna nähdään <3 :) 

Vierailija
15238/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasapainoinen

Erityinen

Rakastettava

Taivaallinen

Terävä

Uimataitoinen

Vierailija
15239/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kiitollinen että oon saanut tavata hänet ja toivon että hän on onnellinen avioliitossaan. Surullinen oon siitä etten se ollut minä, joka olisi hänet saanut onnellisek

Eihän tässä kivikautisuudesta olekaan kyse vaan siitä, että saa elää identiteettinsä mukaisesti, eikä yritetä käännyttää. eri

Vierailija
15240/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna <3 Mietitköhän sinä samaa kuin minä. Odotatkohan mun näkemistä. Haluisin tietää sun ajatukset. Pyöriikö nekin tällä tavalla. Miten ihastunut mies ajattelee? Sen haluisin tietää, ihan mielenkiinnosta. Miten ne tunteet kokee. 

Ketju on lukittu.