Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole toisia eikä kolmansia. Vain yhdelle olisi paikka vapaana. Tulevaisuus näyttäköön, miten meidän käy.
💗💗💗💗
Oliks noi jäähyväiset sinulta?
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle sinikellolle.
Poltan tän röökin loppuun. Käyn nukkumaan. Hyviä öitä kaivatulleni. Halaus.
Hyvää yötä sinulle. Aika korjaa mitä korjattavissa on.
Vierailija kirjoitti:
Oliks noi jäähyväiset sinulta?
Ei.
Tuntuu niin typerältä. Piti lopettaa kokonaan sinun näkemisesi. Kai yritän tällä vielä todistella itselleni, ettei tunnu miltään. Kyllä vain tuntuu. Sattuu. En tiedä miksi. Ethän ole oikeasti mitenkään ilmaissut koskaan kiinnostustasi. Miehelle karismaattiselle sinisilmälle
Vierailija kirjoitti:
Tee mulle aloite, niin kerron kaiken tarpeellisen. Päätetään sitten miten toimitaan.
Kenen pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle. Aika korjaa mitä korjattavissa on.
Pelkkä aika ei meidän tapauksessa korjaa yhtään mitään. Pahentaa vain asioita ja tekee niistä sitä vaikeampia mitä enemmän aikaa kuluu. Ajan kuluminen ei auta minua antamaan anteeksi, vain teot (ja sanat) auttavat.
Mä rakastin sua kerran
sen kai voin myöntää
mut kerronko nyt mihin voit
rakkautesi työntää?
Ajat sitten lakkasin sua
rakstamasta...
God morgonkram 👩🏻🏫i Åbo
Tänker på dig 💕
Hyvää torstaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kiitos eilisestä hyvän yön viestistä! Ajattelen ja ikävöin sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hei Minä,
jaksa tämä päivä kevyin sydämin, maltillisesti ja pala kerrallaan.. Selviydyt, nouset, lennät. Kohtaat hänet, mutta se ei tuo pilviä taivaallesi, ja jos tuokin niin pilvistä tippuu virkistävä vesi.
Huomenna on päivä uusi, joka otetaan vastaan sellaisenaan. :)
Ajattelin tänään käydä piipahtamassa töiden jälkeen. Ihan vaan tiedoksi että osaat paeta.
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
J
Kuka on Nöpö?