Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Nasta pimu.
Kyllä, mun kaivattu;)
t. Kake
Unoha se täti sä oot iha palasina jo
Vierailija kirjoitti:
Sulla on muuta mukavaa meneillään.
Kellon ympäri töitä ja päälle arkikiirettä ja läheisten ongelmien ratkomista. Siinä se elämä kuluu niin ettei nukkuakaan tahdo keretä. Mielessä siintää ihan toisenlainen tavoitetila. Se auttaa jaksuloimaan.
En kaipaa enää yhtään ihastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisikin harrastamaan seksiä tuntteetta ja saisi siitä jotain kiksejä. Mutta kun ei pysty. Jääköhän jotain paitsi kun on sellainen valuvika.
En minäkään tunteitta seksiä nykyään enää harrasta, muttei sen silti tarvitse viedä parisuhteeseen asti.
Ok. Mikäs siinä. Ehkä tuollainen järjestely onkin niillä jotka pelaavat kahta maalia.
Vierailija kirjoitti:
Unohda se suomen kieli välimerkit menikin jo
Kaksi miestä pyörii ympärillä ja minä vaan ajattelen yhtä naista... elämä on.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli hommata jokin fwb-juttu tähän syksyn ja talven ajaksi, kelpaisi hyvin jonkun kivan seksi ja seura. Ei sen tarvitsisi sen enempää olla tuollaiseen tarkoitukseen.
Jotkut pystyy tuollaseen ja jotkut ei. Itse olen miehenä saanut ehdotuksia tuollaiseen järjestelyyn, mutta ei kiinnosta. Seksi on parasta silloin kun toisesta välittää. Muuten toinen on vain runkkuväline. Ymmärrän kyllä, että jotkut kokee asian toisin, ja tämä oli vain oma mielipiteeni.
Kiitos kommentistasi, tiedän kyllä että jotkut pystyy ja jotkut ei. Oli myös ainakin aiemman fwb:n kanssa ihan välittävä molemminpuolinen ystävyys, eikä kumpikaan mitään runkannut toisella. Sulla ehkä vähän väärä käsitys kuviosta.
Enkä mä tiedä miksi yksinkään iltojani olisin, kun kaivattu nyt on tosi kaukainen ajatus vain eikä oikein emotionaalisesti kiinnosta kukaan muu. Fwb ois just kiva juttu tähän.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Olet kasvanut ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli hommata jokin fwb-juttu tähän syksyn ja talven ajaksi, kelpaisi hyvin jonkun kivan seksi ja seura. Ei sen tarvitsisi sen enempää olla tuollaiseen tarkoitukseen.
Jotkut pystyy tuollaseen ja jotkut ei. Itse olen miehenä saanut ehdotuksia tuollaiseen järjestelyyn, mutta ei kiinnosta. Seksi on parasta silloin kun toisesta välittää. Muuten toinen on vain runkkuväline. Ymmärrän kyllä, että jotkut kokee asian toisin, ja tämä oli vain oma mielipiteeni.
Siinä voi olla paljon muutakin, kuin runkkuväline ja heistäkin saa välittää.
T. Joku ihan eri 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisikin harrastamaan seksiä tuntteetta ja saisi siitä jotain kiksejä. Mutta kun ei pysty. Jääköhän jotain paitsi kun on sellainen valuvika.
En minäkään tunteitta seksiä nykyään enää harrasta, muttei sen silti tarvitse viedä parisuhteeseen asti.
Ok. Mikäs siinä. Ehkä tuollainen järjestely onkin niillä jotka pelaavat kahta maalia.
Mitä ihmeen ahdasmielisiä johtopäätöksiä täällä vedetään asioista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on muuta mukavaa meneillään.
Kellon ympäri töitä ja päälle arkikiirettä ja läheisten ongelmien ratkomista. Siinä se elämä kuluu niin ettei nukkuakaan tahdo keretä. Mielessä siintää ihan toisenlainen tavoitetila. Se auttaa jaksuloimaan.
Kuulostaa täydeltä. Eikö töitä voi rajata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kaivannutkaan. Aina sitä riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Lol. Hörähdin ääneen. T. Auntie
Vierailija kirjoitti:
Heidille hyvää yötä ja loppuviikkoa!
Heidi on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä nyt teen, kun pallo näköjään jäi sulle?
Riippu pallopelin säännöistä. Golfin säännöt, ei pode pingiksessä, pingiksen säännöt ei koripallossa, koripallon ei jalkapallossa, jalkapallon ei jääkiekossa, jääkiekon ei lentiksessä, lentiksen ei amerikkalaisessa jalkapallossa, amerikkalaisen jalkapallon ei kriketissä jne.
Peli kuin peli, voittajat ei pelkää hävitä. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kaivannutkaan. Aina sitä riittänyt.
Hyvä niin. Sana enää hämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi olla paljon muutakin, kuin runkkuväline ja heistäkin saa välittää.
Nii rakastaja on kivempi sana.
Eipäs ole. Mä haluan seuraakin enkä pelkkää seksiä. Siks nimenomaan fwb.
ap
Ehkä nainen on kovapäinen?
eri