Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on muuta mukavaa meneillään.
Kellon ympäri töitä ja päälle arkikiirettä ja läheisten ongelmien ratkomista. Siinä se elämä kuluu niin ettei nukkuakaan tahdo keretä. Mielessä siintää ihan toisenlainen tavoitetila. Se auttaa jaksuloimaan.
Kuulostaa täydeltä. Eikö töitä voi rajata?
Ei oikein jos meinaa selviytyä taloudellisesti.
Elät täyttä elämää sanan varsinaisessa merkityksessä. En häiritse tänään enempää. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisikin harrastamaan seksiä tuntteetta ja saisi siitä jotain kiksejä. Mutta kun ei pysty. Jääköhän jotain paitsi kun on sellainen valuvika.
Missä on puhuttu tunteettomasta seksistä? Fwb on kaveri, eikö ole mitään tunteita kavereita kohtaan? Täysin neutraali suhtautuminen?
Ei ole seksuaalisia tunteita kavereita kohtaan ja jos on niin kyse ei ole fwb. Silloin on kyse itsepetoksesta, joka verhotaan fwb-termin alle, syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli hommata jokin fwb-juttu tähän syksyn ja talven ajaksi, kelpaisi hyvin jonkun kivan seksi ja seura. Ei sen tarvitsisi sen enempää olla tuollaiseen tarkoitukseen.
Jotkut pystyy tuollaseen ja jotkut ei. Itse olen miehenä saanut ehdotuksia tuollaiseen järjestelyyn, mutta ei kiinnosta. Seksi on parasta silloin kun toisesta välittää. Muuten toinen on vain runkkuväline. Ymmärrän kyllä, että jotkut kokee asian toisin, ja tämä oli vain oma mielipiteeni.
Siinä voi olla paljon muutakin, kuin runkkuväline ja heistäkin saa välittää.
Nii rakastaja on kivempi sana.
Eipäs ole. Mä haluan seuraakin enkä pelkkää seksiä. Siks nimenomaan fwb.
ap
Ai mun mielestä rakastaja on kivempi sana koska se sisältää sanan rakkaus. Miksei rakastaja voisi olla omalla tavallaan tärkeä ja rakastettu henkilö? Ei mikään runkkausväline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on muuta mukavaa meneillään.
Kellon ympäri töitä ja päälle arkikiirettä ja läheisten ongelmien ratkomista. Siinä se elämä kuluu niin ettei nukkuakaan tahdo keretä. Mielessä siintää ihan toisenlainen tavoitetila. Se auttaa jaksuloimaan.
Kuulostaa täydeltä. Eikö töitä voi rajata?
Ei oikein jos meinaa selviytyä taloudellisesti.
No sitten et ole kaivattuni.
Huomisaamuna voisit olla mun herätyskello (aikainen herätys).
Vierailija kirjoitti:
Seksi puhuttaa. Vaikka se onkin kivaa, saan kiksejä enemmän siitä, että pystyn pidättäytymään siitä vaikka vuodeksi. Ihmiset ovat seksin orjia. Tosin silloin kun rakastelen, todellakin rakastelen intensiivisesti. Seksihelleterveiset tädiltä
Ei minulla ole pakottavaa tarvetta seksille muiden kanssa, vaikka seksiä harrastankin toisinaan ilman parisuhdetta. Mutta tältä palstalta voi odottaa hyvin mustavalkoista ajattelua.
Enpä löytänyt sinua tänä iltana. Onko jokin hullusti?
Vierailija kirjoitti:
N41v sua haluan
M41v sua haluan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisikin harrastamaan seksiä tuntteetta ja saisi siitä jotain kiksejä. Mutta kun ei pysty. Jääköhän jotain paitsi kun on sellainen valuvika.
Missä on puhuttu tunteettomasta seksistä? Fwb on kaveri, eikö ole mitään tunteita kavereita kohtaan? Täysin neutraali suhtautuminen?
Ei ole seksuaalisia tunteita kavereita kohtaan ja jos on niin kyse ei ole fwb. Silloin on kyse itsepetoksesta, joka verhotaan fwb-termin alle, syystä tai toisesta.
Mutta ei ole tunteetonta. Sitä kommentoitiin, ei muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi puhuttaa. Vaikka se onkin kivaa, saan kiksejä enemmän siitä, että pystyn pidättäytymään siitä vaikka vuodeksi. Ihmiset ovat seksin orjia. Tosin silloin kun rakastelen, todellakin rakastelen intensiivisesti. Seksihelleterveiset tädiltä
Ei minulla ole pakottavaa tarvetta seksille muiden kanssa, vaikka seksiä harrastankin toisinaan ilman parisuhdetta. Mutta tältä palstalta voi odottaa hyvin mustavalkoista ajattelua.
Voi sen leimata mustavalkoiseksi tai sitten ihan moraaliksi. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et liikkuisi enää missään jos tietäisit miten huono maine sinulla on. Olet yleinen vitsi ja naurun aihe. Naiselle.
Oliko sinulla alkoholivanhemmat, eroperhe vai oletko muuten vain persoonallisuushäiriöinen?
No, jos onhän jonka epäilen olevan kyseessä niin kostonhimoinen persoonallisuushäiriöinene, mutta saattaa olle ettei ole minulle suunnattu, joten tiedäpä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Huomisaamuna voisit olla mun herätyskello (aikainen herätys).
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Elät täyttä elämää sanan varsinaisessa merkityksessä. En häiritse tänään enempää. Hyvää yötä.
Miehelle?
Jos olisin herätyskellosi (miehen), aamuvirkeälle tulisi tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Juu.
Sana ihana ei oikein sovi minun suuhuni, mutta kyllähän se silti paikkaansa pitää. Olen ihailija numero 1.