Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi puhuttaa. Vaikka se onkin kivaa, saan kiksejä enemmän siitä, että pystyn pidättäytymään siitä vaikka vuodeksi. Ihmiset ovat seksin orjia. Tosin silloin kun rakastelen, todellakin rakastelen intensiivisesti. Seksihelleterveiset tädiltä
Ei minulla ole pakottavaa tarvetta seksille muiden kanssa, vaikka seksiä harrastankin toisinaan ilman parisuhdetta. Mutta tältä palstalta voi odottaa hyvin mustavalkoista ajattelua.
Voi sen leimata mustavalkoiseksi tai sitten ihan moraaliksi. Eri
Ihmiset on seksin orjia? Mitä tekemistä sillä on moraalin kanssa?
Onkohan täällä kukaan koskaan oikeasti harrastanut seksiä, sen verta absurdeja esittämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eih. Taitaa kyseinen synttärilahja löytyä edelleen kaappien kätköistä.
Löytyyköhän?
🤔🤔
Kaivatun voisin herätä nuolemalla, vaikka en ole kissa. Pakko kai tänne on jotakin lapsuksia jättää, jos ei muuten enää ole asiaa
Vierailija kirjoitti:
Onko jokainen halukas nyt kertonut millä perusteilla harrastaa kulloinkin seksiä itselleen sopivan nimityksen alla. Hyvä, sitten voidaan taas palata aiheeseen. Hyvää yötä.
Katsoin tänään ihastuksen kanssa silmiin ja tulin sitten kotiin ja mietin erotiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Huomisaamuna voisit olla mun herätyskello (aikainen herätys).
Mulla on uus herätyskello. Siksipä olis syytä olla jo nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun voisin herätä nuolemalla, vaikka en ole kissa. Pakko kai tänne on jotakin lapsuksia jättää, jos ei muuten enää ole asiaa
Miksi ei ole enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi puhuttaa. Vaikka se onkin kivaa, saan kiksejä enemmän siitä, että pystyn pidättäytymään siitä vaikka vuodeksi. Ihmiset ovat seksin orjia. Tosin silloin kun rakastelen, todellakin rakastelen intensiivisesti. Seksihelleterveiset tädiltä
Mä voin olla montakin vuotta ilman, mut oon valmis hetken seikkailuun tai pidempäänkin seikkailuun jos tulee sopiva tyyppi ja tilaisuus vastaan! Jotkut luulee sen olevan joko/tai, että jos esim. voi harrastaa irtoseksiä, niin sitten sitä ollaan jatkuvasti ihan pakonomaisesti harrastamassa, tai jos voi olla vuosia ilman, niin sitten seksi vaatisi jonkun pitkällisen tutustumisen ja sitoutumisen alle..
Mitä sä siis tahdot seksiä vai suhdetta vai molempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole enää?
Vaikea tyhjästä nyhjästä
Ihmisetkin on hyvin usein karkeakielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin herätyskellosi (miehen), aamuvirkeälle tulisi tehtävää.
Kuulostat just mun herätyskellolta. Voiko ihanammin päivän enää alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä ja minun tarpeet. Sitten kun tapaan jonkun niin fwb lentää pellolle. Koska MINÄ. Kivaa ja antoistaa ja sitoumuksetonta. Koska minulle kuuluu. Vähän epäilen meneekö fwb:t tällä kaavalla vai onko toisella osapuolella tunteita. En usko jutun molemminpuoliseen toimivuuteen.
Kokeilisit joskus, saattaisit yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole enää?
Vaikea tyhjästä nyhjästä
Mitä taas?
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yhtä luonnollinen asia, mitä syöminen ja hengittäminen. Nykyaikana saa ihan itse päättää, miten ja kenen kanssa sitä harrastaa, eikä kenenkään tarvitse tulla tuomitsemaan sitä tavalla tai toisella. Saati moralisoida asiasta. Useimmilta ihmisiltä katoisi ilo koko elämästä, jos kyky seksin harrastamiselle vietäisiin kokonaan.
No ei ole. Jos olisi sitä saisi kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja minun tarpeet. Sitten kun tapaan jonkun niin fwb lentää pellolle. Koska MINÄ. Kivaa ja antoistaa ja sitoumuksetonta. Koska minulle kuuluu. Vähän epäilen meneekö fwb:t tällä kaavalla vai onko toisella osapuolella tunteita. En usko jutun molemminpuoliseen toimivuuteen.
Kuten kerroin, ollaan aiemmankin fwb:n kanssa kavereita ja meidän juttu päättyi 11 vuotta sitten.. mut vihaa sinä olkiukkojas, mitäpä se ketään liikuttaa edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eih. Taitaa kyseinen synttärilahja löytyä edelleen kaappien kätköistä.
Löytyyköhän?
🤔🤔
Saattaa löytyä tai heitin roskiin viime muuton yhteydessä. Liittyy ajanjaksoon, jota en erityisen mielelläni muistele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole enää?
Vaikea tyhjästä nyhjästä
Mitä taas?
Niin ei mitään? Kun et näe, et kuule, tuskin kohta edes muistat hänestä mitään, niin mistä sitä jutunjuurta tai ajatuksia riittäisi?
nn