Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
14781/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan älykästä henkilöä, jota ihannoin. Olet niin taitava, kiltti ja muutenkin hurmaava. Ikävä kyllä onnistun aina jotenkin saamaan itseni näyttämään tyhmältä kontaktissa kanssasi. Se on erityispiirteeni. :)

Sama vika oman kaivatun kohdalla. Pitää varmasti täydellisenä idioottina ulosannin perusteella 😅 Lieneekö kovinkaan väärässä, jos näin olisikin.

Nii. 😃

Mä en tiiä mitä on tapahtunut tässä parin vuoden sisällä, mutta mulla on täysin uusi oire. Kun hymyilen kaivatulle, niin mun hymyä säätelevä lihaksisto pettää, tai se tuntuu siltä. Ulospäin se ei ehkä näytä niin pahalta, mutta kun se tuntuu siltä, niin meen vielä nolommaksi. Se on ihan kammottavaa.

Vierailija
14782/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellästi peittelen haaveeni unille, yksitellen suukotan niistä jokaisen. Katson vielä että kaikki on niillä hyvin ja sammutan valon. Iltasatua ei tarvittu, nukahtivat itkettyään itsensä väsyksiin.

Annan niiden nyt nukkua niin pitkään kuin haluavat.

Miksi kaikki luovuttavat?! Rakkaudesta ei pitäisi luopua ilman varmuutta että toinen ei oikeasti tahdo. Maailmassa menee liikaa rakkautta hukkaan! 

Ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14783/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan ettei aika vain loppuisi kesken. Matkalla ollaan edelleen ja aikataulustakin hieman jäljessä...

Mitä ehdotat? :)

Vierailija
14784/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hienostunut, enkä aina niin lempeäkään. Sivusta vaan. 

Niin. Ne äiti teresa ikonit on yleensä vähän sellasia haavekuvia. Ei kukaan mee yleensä ihan sinne skaalalle kuitenkaan. En tarkoittanut sitä.

Vierailija
14785/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hienostunut, enkä aina niin lempeäkään. Sivusta vaan. 

Sun niskan muoto on hienostunut, voiko se jotenkin antaa sinusta jotenkin ikäänkuin sellaisen vaikutelman. 🤔

Sussa on kaikki hyvin. 

Vierailija
14786/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan ettei aika vain loppuisi kesken. Matkalla ollaan edelleen ja aikataulustakin hieman jäljessä...

Millainen aikataulu sulla oli?

Vierailija
14787/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Milloin oletat seuraavan kerran näkeväsi kaivattusi?

Nyt laitoit pahan. Itse en aio evääni liikauttaa näkemisen suhteen.

Eikö kiinnosta?

Ei kiinnosta edistää asiaa. 

Sama. Hän on niin ärsyttävä

Vierailija
14788/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: näitkö/näetkö tänään hänet? Mihin aikaan?

Iltapäivällä tuntien ajan.

Joo, kokouksessa lintuseni.

Vierailija
14789/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan intohimoista miestä joka on luotettava, rehellinen ja arvostava.

Vierailija
14790/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekään hienostunut, enkä ole aina lempeäkään. Mulla on se tietty piste, jonka varmaan kaikki onneksi aavistaa kymmenien metrien säteelle. Muistan joskus lapsena, se leimahti sekunneissa. Onneksi sen on oppinut hillitsemään.

No en minäkään ole erityisen hienostunut vaikka halutessasi hallitsen etikettisäännöt. 

Sanon vaan, että minun kaivattuni saa olla juuri oma itsensä. Olen kyllä tulkinnut ja olen tulkinnut ihan hyvin. :)

Mutta en nyt rupea imeläksi. 

Vierailija
14791/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: näitkö/näetkö tänään hänet? Mihin aikaan?

En nähnyt. 

-k-

Vierailija
14792/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voisin olla minä.

Vierailija
14793/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki kiusaa. Tiedä en.

Vierailija
14794/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan itseäni. Sinun takiasi.

Vierailija
14795/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan älykästä henkilöä, jota ihannoin. Olet niin taitava, kiltti ja muutenkin hurmaava. Ikävä kyllä onnistun aina jotenkin saamaan itseni näyttämään tyhmältä kontaktissa kanssasi. Se on erityispiirteeni. :)

Sama vika oman kaivatun kohdalla. Pitää varmasti täydellisenä idioottina ulosannin perusteella 😅 Lieneekö kovinkaan väärässä, jos näin olisikin.

Nii. 😃

Mä en tiiä mitä on tapahtunut tässä parin vuoden sisällä, mutta mulla on täysin uusi oire. Kun hymyilen kaivatulle, niin mun hymyä säätelevä lihaksisto pettää, tai se tuntuu siltä. Ulospäin se ei ehkä näytä niin pahalta, mutta kun se tuntuu siltä, niin meen vielä nolommaksi. Se on ihan kammottavaa.

Mullekin tulee ihan jäätävä elohiiri silmään aina, kun katseemme jumittuvat toisiinsa. Kun sen yhdistää punatäpläiseen naamaan ja kaulaan ja vajaaälyiseen ulosantiin, niin siinäpä varmasti viehättävä yhtälö. Ihan itkettää tämä kaikki.

Vierailija
14796/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekään hienostunut, enkä ole aina lempeäkään. Mulla on se tietty piste, jonka varmaan kaikki onneksi aavistaa kymmenien metrien säteelle. Muistan joskus lapsena, se leimahti sekunneissa. Onneksi sen on oppinut hillitsemään.

No en minäkään ole erityisen hienostunut vaikka halutessasi hallitsen etikettisäännöt. 

Sanon vaan, että minun kaivattuni saa olla juuri oma itsensä. Olen kyllä tulkinnut ja olen tulkinnut ihan hyvin. :)

Noh. Ajankuluksihan täällä kirjoittelee ja joka tapauksessa olen täällä enää muutaman viikon ajan, joten tehköön kukakin tulkintansa niin kuin tekee.

Hyvä kaivatullesi, jos saa olla oma itsensä seurassasi. Romanttisuus ei ole imelää silloin, kun on aitoa, mutta ei nyt edes mennyt romanttisuuden puolelle.

Vierailija
14797/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voisin olla minä.

Et voisi.

Vierailija
14798/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh. Ajankuluksihan täällä kirjoittelee ja joka tapauksessa olen täällä enää muutaman viikon ajan, joten tehköön kukakin tulkintansa niin kuin tekee.

Hyvä kaivatullesi, jos saa olla oma itsensä seurassasi. Romanttisuus ei ol

Voisitko antaa mulle jonkinlaisen tunnisteen, että tiedän kyseessä olevan kaivattu. Tuollainen riipaisee hieman vatsanpohjasta, vaikka et sinä varmaan juuri minulle asiaasi tässä osoita.

Vierailija
14799/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Hannalle 😍

Vierailija
14800/55805 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii. 😃

Mullekin tulee ihan jäätävä elohiiri si

Sellaista se vähän on. Turha sitä on ottaa liian vakavasti, se voi vaan pahentaa asiaa.

Ole oma itsesi. :)

Ketju on lukittu.