Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Milloin oletat seuraavan kerran näkeväsi kaivattusi?
Nyt laitoit pahan. Itse en aio evääni liikauttaa näkemisen suhteen.
Eikö kiinnosta?
Ei kiinnosta edistää asiaa.
Sama. Hän on niin ärsyttävä
Narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ikinä viittaa minuun millään vahvalla tunnisteella? Jollain, jonka vain me tiedämme?
Onko se sitä sinun salamyhkäisyyttäsi? :)
heh, tämä ei voi olla minulle. välillä ihan ärsyttää, kun laitan liikaa tunnisteita🙃 vai mitä rakas murmeli?
Vierailija kirjoitti:
Inhoan itseäni. Sinun takiasi.
Ai tällaiseenkin olen syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan älykästä henkilöä, jota ihannoin. Olet niin taitava, kiltti ja muutenkin hurmaava. Ikävä kyllä onnistun aina jotenkin saamaan itseni näyttämään tyhmältä kontaktissa kanssasi. Se on erityispiirteeni. :)
Sama vika oman kaivatun kohdalla. Pitää varmasti täydellisenä idioottina ulosannin perusteella 😅 Lieneekö kovinkaan väärässä, jos näin olisikin.
Nii. 😃
Mä en tiiä mitä on tapahtunut tässä parin vuoden sisällä, mutta mulla on täysin uusi oire. Kun hymyilen kaivatulle, niin mun hymyä säätelevä lihaksisto pettää, tai se tuntuu siltä. Ulospäin se ei ehkä näytä niin pahalta, mutta kun se tuntuu siltä, niin meen vielä nolommaksi. Se on ihan kammottavaa.
Ole oma itsesi on huonoin neuvo, jonka voi antaa.eri
Moi. Mukavaa iltaa sinne kauas. 🥰
Tai no siinä mielessä ole oma itsesi on hyvä neuvo, etteivät yli esitetyt kasvojen ilmeet todellakaan näytä aidoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itsekään hienostunut, enkä ole aina lempeäkään. Mulla on se tietty piste, jonka varmaan kaikki onneksi aavistaa kymmenien metrien säteelle. Muistan joskus lapsena, se leimahti sekunneissa. Onneksi sen on oppinut hillitsemään.
No en minäkään ole erityisen hienostunut vaikka halutessasi hallitsen etikettisäännöt.
Sanon vaan, että minun kaivattuni saa olla juuri oma itsensä. Olen kyllä tulkinnut ja olen tulkinnut ihan hyvin. :)
Mutta en nyt rupea imeläksi.
Noh. Ajankuluksihan täällä kirjoittelee ja joka tapauksessa olen täällä enää muutaman viikon ajan, joten tehköön kukakin tulkintansa
Olen mies. 😄
Kirjoitan tällä tavalla, koska omalla tyylilläni saan nopeasti nämä "kiusaajat" perääni, lisäksi omasta tyylistäni kirjoittaa minut tunnistetaan täältä.
Luulen, että ansaitsisin tunnisteen liittyen asiasi tärkeyteen itselleni. :)
Lempivärini on viininpunainen. Eräällä on senvärinen seksikäs hame.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ikinä viittaa minuun millään vahvalla tunnisteella? Jollain, jonka vain me tiedämme?
Onko se sitä sinun salamyhkäisyyttäsi? :)
heh, tämä ei voi olla minulle. välillä ihan ärsyttää, kun laitan liikaa tunnisteita🙃 vai mitä rakas murmeli?
Olen pahoillani, en ole murmeli. :)
Johannalle vaaleanpunainen sydän😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itsekään hienostunut, enkä ole aina lempeäkään. Mulla on se tietty piste, jonka varmaan kaikki onneksi aavistaa kymmenien metrien säteelle. Muistan joskus lapsena, se leimahti sekunneissa. Onneksi sen on oppinut hillitsemään.
No en minäkään ole erityisen hienostunut vaikka halutessasi hallitsen etikettisäännöt.
Sanon vaan, että minun kaivattuni saa olla juuri oma itsensä. Olen kyllä tulkinnut ja olen tulkinnut ihan hyvin. :)
Noh. Ajankuluksihan täällä kirjoittelee ja joka tapauksessa olen täällä enää muuta
No. Tunniste minusta: en viihdy kotona. Jos olet tuttu irl niin tunnistat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tai no siinä mielessä ole oma itsesi on hyvä neuvo, etteivät yli esitetyt kasvojen ilmeet todellakaan näytä aidoilta.
Osui ja upposi. Eivät niin. Oikeasti mun hymy on nykyään vähän poissa. Teen silti parhaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh. Ajankuluksihan täällä kirjoitt
Vähän liian ympäripyöreää, että täysillä osuisi. Omalle kaivatulle sanoisin vaan, että on hyvä että hän uskoo minua, vaikka olisinkin väärässä. :D
Vierailija kirjoitti:
Moi. Mukavaa iltaa sinne kauas. 🥰
Miten kauas?
Oli kiva juttuhetki sunnuntaina aamulla Citymarketissa.
Vierailija kirjoitti:
Johannalle vaaleanpunainen sydän😚
Kiitos. (Sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina nähtiin
Niin nähtiin, mutta vain kerran silmiin katsottiin.
Vierailija kirjoitti:
Oon leppoisa, koska oon lihava. E
Mistäpäin olet?