Veihdevuosi vaivat. Kutiseeko korvat?
Kysymys otsikossa. Itselläni alkoi samalla vaivata kun alkoi kuumat aallot
Kommentit (12)
Kyllä kutisee.
Alkoi 45+ ja vain toinen korva.
Ei, vaan helvetilliset kuumat aallot. Kylven hiessä. Jotain apua tähän on saatava.
Ai niin siitä se johtuukin. Olin jo ihan unohtanut ja viime päivinä rupesin ihmettelemään, miksi taas kutittaa korvia.
Mulla ei edes ole prosessi vielä kovin pitkällä, sillä edelleen on säännölliset ovulaatiot. Saisi jo loppua koko roska, siis kuukautiskierto. Yhtä vuoristorataa hormonien kanssa koko hedelmällinen ikä. Hormoniehkäisy ei sopinut, joten tätä ei ole päässyt pakoonkaan.
Joo, rapsutellut nyt korvia about vuoden. Onneksi luin jostai aiemmin, että vaihdevuosioireita. Muita ei sitten ole onneksi… ei kuumia aaltoja yms. Täytyy gynelle mennä lähiaikoina, jospa löytyisi lääke tähän
Vielä on kuukautiset mutta nivelkipuja on siellä täällä ja molemmat korvat ovat kutisseet jo pari vuotta. Auttaako kutinaan muu kuin hormonikorvaushoito?
N52
Onko se siis korvakäytävä joka kutisee vai korvalehdet? Itsellä just kauhea kutina ja ajattelin onko korvatulehdusta
Vierailija kirjoitti:
Onko se siis korvakäytävä joka kutisee vai korvalehdet? Itsellä just kauhea kutina ja ajattelin onko korvatulehdusta
Mulla ainakin korvakäytävät.
Joo.