Poskeen pukannut hirvittävä lähinnä mätäpaisetta muistuttava päätön finni ja tärkeä tapaaminen huomenna
Miten tätä saisi vähän laskemaan? Poishan sitä ei enää saa.
Kommentit (27)
Hammastahnaa yöksi päälle. Kuivattaa tehokkaasti finniä
Vierailija kirjoitti:
Hammastahna ei taida kuitenkaan paisetta kuivattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammastahna ei taida kuitenkaan paisetta kuivattaa.
Voi toimia.
Annat sen vaan olla siinä ja se siitä.
Nimittäin jos alat sen kanssa painia, niin ärtyy ja näkyy selvemmin.
Neulalla en lähtisi sörkkimään päätöntä finniä.
Huomenna sen voi puristaa. Tsemppiä
Rakkolaastari päälle yöksi. Imee mädät ulos ja jää siistiksi ja on hygieenistä.
Mulla oli tässä rakkolaastari viime yönä ja tuntuu, että se jotenkin muhi pahemmaksi. Kerran ennen olen sitä keinoa kokeillut hyvällä menestyksellä. - AP
Joo, ei kannata puristella tässä vaiheessa. Alkaa vuotaa nestettä ja siihen tulee rupi, joka näyttää karmealta meikin tai muiden peiteaineiden kanssa.
Laskisiko jääpala turvotusta? Ei kai ainakaan pahenna? - Ap
Älä missään nimessä tee sille mitään, kadut sitä. Saattaa laskea yön aikana itsekseen, mutta paremmaksi se ei muutu, ainakaan jos rupeat puristelemaan.
Jääpussia näytät ärjylle ja Burana tai muu tulehduskipulääke yöksi. ÄLÄ puristele!
Jos kokeilen jäätä. Onko Buranasta oikeasti apua finneihinkin?
Vierailija kirjoitti:
Jos kokeilen jäätä. Onko Buranasta oikeasti apua finneihinkin?
Jos se on tulehtunut niin voi auttaa.
Otan osaa mulle kävi näin hääpäivänä. Lauantaina oli häät ja torstaina iski otsaan elämäni pahin ihonalainen finni, jota hölmö puristelin ennen lauantaita niin kauheaksi ruveksi, ettei tosikaan. Koko elämässäni ei ole ollut otsassa niin pahaa pattia, kun hääpäivänä.
Luojalle kiitos digikuvista ja Photoshopista, mutta kyllä otti päähän! Itketti ihan!
Joten älä puristele, lukitaan vastaus.
Apua! Tuo hääpäivän tarina siis. Joo, en puristele. Yritin hoitaa sitä normikonstein, mutta tuntuu, että isonee vaan. Kokeilen tuota Buranaa ja ehkäpä jäätäkin vielä. Jotenkin tämän "paiseen" kanssa pitää nyt sitten elää.
Kappelista voi katsella ikkunoista ulos, houkuttele treffiseura katsomaan aina jotain mielenkiintoista niin ei huomaa sitä sun näppylää.
Kai sinulla nyt jotain neuloja on? Tyhjennä se.