Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Ihan väärä ihminen pyörinyt mielessäni viimeiset kaksi päivää. Tahtoisin rakastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään eniten itseni menettämistä ja ajautumista toistamiseen kylmään parisuhteeseen. Siksi olen viime vuosina korottanut muurian iparila tiilirivillä. Kuka niitä on purkamaan?
En lähtisi etsimään muurinpurkajaa ulkoapäin. Sen on lähdettävä itsestä. Itsearvostuksesta. Lähde aluksi vaikkapa miettimään, mikä on sinulle elämässä tärkeää? Mistä sinä pidät?
Nimenomaan arvostan ja kunnioitan itseäni yli kaiken, enkä hae suhteeseen ihmisen kanssa, joka olisi minulle mahdollisesti vahingollinen. Olen analysoinut mistä pidän ja mikä on elämässäni tärkeintä. Tiivistettynä: mielenrauha.
Millainen ihminen tuo sinulle mielenrauhaa?
Luulen, että tiedän tarpeeksi. Luulen, että haluun koittaa sun kanssa. Mitä jos me unohdettaisiin tämä?
Mitä jos me tunnusteltais toisiamme, sielusta, mielestä, kaikkialta?
Tahdon tietää kaiken sinusta. Oot niin ihana.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään eniten itseni menettämistä ja ajautumista toistamiseen kylmään parisuhteeseen. Siksi olen viime vuosina korottanut muurian iparila tiilirivillä. Kuka niitä on purkamaan?
Ymmärrän pelon hyvin ja olen pahoillani kokemastasi. Sinä tiedät kyllä etten minä ole kylmä. Halaus sinulle!
Muurit eivät poistu itsekseen. Päästä lähelle ja ota vastaan hellyyteni ja rakkauteni. Päästä minut muurin sisään tai anna minun auttaa purkamaan sitä. Haluan sinun luottavan minuun ja minä halyan olla luottamuksesi arvoinen aina. Miehelle <3
#002366 (Royal blue/Laivastonsininen)
#BC002D (Red/Punainen)
Siinä ne oikeastaan on, jos jotain lempivärejä on.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tiedän tarpeeksi. Luulen, että haluun koittaa sun kanssa. Mitä jos me unohdettaisiin tämä?
Mitä jos me tunnusteltais toisiamme, sielusta, mielestä, kaikkialta?
Tahdon tietää kaiken sinusta. Oot niin ihana.
Kuka sun ihana on?
Vierailija kirjoitti:
#002366 (Royal blue/Laivastonsininen)
#BC002D (Red/Punainen)
Siinä ne oikeastaan on, jos jotain lempivärejä on.
Sammakon vihreä. Värikoodia en muista, vaikka mulla olisi se ylhäällä jossain.
Ennen sininen oli lempivärini, koska se voitti aina. Jostain syystä isäpuoleni halusi kovasti puhkaista sinisen kuplani.
Vai sininen/punanen. Se, kun unessa joku toinen saa kihlasormuksen, ja hän tulee kertomaan sen minulle 😓 kuorta heilutteli 👀 edessä "tilasin meille sormukset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän pelon hyvin ja olen pahoillani kokemastasi. Sinä tiedät kyllä etten minä ole kylmä. Halaus sinulle!
Muurit eivät poistu itsekseen. Päästä lähelle ja ota vastaan hellyyteni ja rakkauteni. Päästä minut muurin sisään tai anna minun auttaa purkamaan sitä. Haluan sinun luottavan minuun ja minä halyan olla luottamuksesi arvoinen aina. Miehelle <3
Juu mutta kun minä ap olen hetero nainen!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen viime ajat vahvistanut muuria. Uhka on niin suuri. Olen myös kaivanut sen sisään salaluolat, joihin piiloudun jos joku hyökkää liian järein asein ja yrittää muurien sisään. Olen muurannut ikkunatkin. Valo ei näy ulospäin. Liikun ääneti. Minulla on täällä tarpeeksi riittääkseni itselleni. Ja satu alkaa "olipa kerran pieni tyttö...". Kuuluu sarjaan hirveitä tarinoita ja kauhukertomuksia (minulla on muuten sen niminen satukirja).
Haluan sinne muurien sisään. Haluan helliä sinua siellä. Lukea kirjasi. Suudella sinua sisimpääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempi värisi?
Sininen
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempi värisi?
Mikä on autosi rekkari, entä missä olet töissä? Se numero on kuitenkin tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempi värisi?
Sininen
Olisit suoraan kertonut olevasi kyläpollliisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempi värisi?
Sininen
Olisit suoraan kertonut olevasi kyläpollliisi.
;) ei poliisi, vaan tiedustelija.
Vierailija kirjoitti:
Magenta #99036b ja Pink #c92c58 mm.
Puhelin
Kaipaan sua kives hommaa se tupé.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magenta #99036b ja Pink #c92c58 mm.
Puhelin
??
Ei ole ikinä ollut kenenkään kanssa läheskään näin vaikeaa mitä sun kanssa.
Ketju on ihan sekaisin. Miksi testit pitää rullata ylös?
Sekä ei ole noloa, jos äiti tietää parisuhteen asiat?
Jos minä seurustelusin miehen kanssa joka puhuisi meidän yksityisasiat vanhemmilleen - kuolisin häpeästä jollain sukujuhlilla.