Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempi värisi?
Musta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä ollut kenenkään kanssa läheskään näin vaikeaa mitä sun kanssa.
Onko mitään mitä voin tehdä hyvittääkseni aiheuttamani mielipahan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Selvitetään asian, niin on helpompi jatkaa siitä eteenpäin. Yhdessä tai erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Selvitetään asian, niin on helpompi jatkaa siitä eteenpäin. Yhdessä tai erikseen.
Tuu mua puolitiehen vastaan, niin kuljetaan kahdestaan. Minun täytyy myöntää, että juuri sinua jäisin kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu mua puolitiehen vastaan, niin kuljetaan kahdestaan. Minun täytyy myöntää, että juuri sinua jäisin kaipaamaan.
Tulen vastaan, lupaan sen.
Kuumalle myllertäjälle sellaisia terveisiä, että ajattelen sua sen verran kuumeisesti, että taitaa loppuviikko kulua sängyn pohjalla kuumaa juoden 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen vastaan, lupaan sen.
Haluan pitää susta kiinni, lanteiltasi. Sitten haluan sopia.
En kiusaa sua tän enempää. Ole huoletta. Nyt keskityn vain pääsemään lähellesi.
Vierailija kirjoitti:
Oisin parempi sulle kun se täti. Nätimpiki
Joo no oot kyllä upea, uskon että saat kenet haluat. Vinkki vinkki :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen viime ajat vahvistanut muuria. Uhka on niin suuri. Olen myös kaivanut sen sisään salaluolat, joihin piiloudun jos joku hyökkää liian järein asein ja yrittää muurien sisään. Olen muurannut ikkunatkin. Valo ei näy ulospäin. Liikun ääneti. Minulla on täällä tarpeeksi riittääkseni itselleni. Ja satu alkaa "olipa kerran pieni tyttö...". Kuuluu sarjaan hirveitä tarinoita ja kauhukertomuksia (minulla on muuten sen niminen satukirja).
Haluan sinne muurien sisään. Haluan helliä sinua siellä. Lukea kirjasi. Suudella sinua sisimpääsi.
Höh. Miettisit vähän mitä selität. En mä ole sun kaivattu, etkä sä mun.
Vierailija kirjoitti:
Iidasein. <3 Olen viime aikoina miettinyt paljon sitä, kuinka paljon aikaa olenkaan täällä viime vuosina tuhlannut. Kaikki se aika on ollut täysin turhaa. Lähipäivinä tulee viimeinen hetkeni ketjussa. Päätöksessä pysymiseen olen myös kehitellyt keinoja, joten tällä kertaa ei pitäisi olla viikon päästä paluuta. Jos joskus jotakin asiaa, ota yhteyttä irl. Tämä fantasiaketju ei enää palvele tarpeitani.
Iida who? Kyselee eräs Iida
Vierailija kirjoitti:
Lopeta niinku ihan kaikki!
Niinku kelle puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta niinku ihan kaikki!
Niinku kelle puhut?
Itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen viime ajat vahvistanut muuria. Uhka on niin suuri. Olen myös kaivanut sen sisään salaluolat, joihin piiloudun jos joku hyökkää liian järein asein ja yrittää muurien sisään. Olen muurannut ikkunatkin. Valo ei näy ulospäin. Liikun ääneti. Minulla on täällä tarpeeksi riittääkseni itselleni. Ja satu alkaa "olipa kerran pieni tyttö...". Kuuluu sarjaan hirveitä tarinoita ja kauhukertomuksia (minulla on muuten sen niminen satukirja).
Haluan sinne muurien sisään. Haluan helliä sinua siellä. Lukea kirjasi. Suudella sinua sisimpääsi.
Tervetuloa! En ole rakentanut muureja ympärilleni, vaikka niin ehkä ajattelit. Sisimpäni odottaa sinua.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa kuin Iidan kaipaaja. Jos kaivatulla olisi tarve olla yhteydessä, hän ottaisi yhteyttä, mutta ei ota.
Siitä se kertoo. Kaivatut eivät ota yhteyttä, sinä, minä ja muut ketjuilijat emme ota yhteyttä, koska meillä kenellekään ei ole tarvetta sitä ottaa. Täysin kiistämätön fakta.
Minä olen ottanut yhteyttä. Mitä se kertoo?
Uhkarohkeudesta. Jopa tyhmänrohkeudesta?
Ainakin, kyseessä on nainen, joka tunnustaa tunteensa mieskaivatulle, yhdeksässä tapauksessa kymmenestä se johtaa vain ja ainoastaan kiusaantuneisiin väleihin, etääntymiseen ja lopulta (lopulliseen) välirikkoon. Viisaammat ei halua sitä riskiä ottaa, varsinkaan, jos on pakko olla jatkossakin tekemisissä.
En minä ole koskaan tunnustanut hänelle tunteitani, mutta yhteyttä otin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Miettisit vähän mitä selität. En mä ole sun kaivattu, etkä sä mun.
Miettisit itse, miten tylytät.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempi värisi?
Musta, magentaan taittuva viininpunainen, tumma petroolinsinen
Ei mitään, ohi, väärä.