Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Se, että pidän sinusta on todellakin uniikkia. Jos ois niin, että sä haluut mesota täällä tällä tavalla, niin toki. Voit vaan tehdä sen.
Yks juttu liittyen meihin, on filosofia mistä me lähdetään. Niin läheistä ja silti niin etäistä, mitä on suuri rakkaus, jos se ei vähän pettymystä kestä.
Mutta en oo täällä mittaamassa. En tee itseasiassa täällä yhtään mitään. Huudan sulle tuuleen, sä nappaat. Sä nappaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisin parempi sulle kun se täti. Nätimpiki
Illan viiminen näköjään sai peukut alas 24 kpl. Naiset annan miehenä ohjeen: älkää jatkuvasti vertailko. Toisia naisia alentava nainen ei ole laadukasta parisuhdetta etsivän miehen mielestä viehättävä. Eikä toisten naistenkaan mielestä. Hyvä huomen vaan keskeltä Suomea.
Olet oikeassa. Olen kuullut miehiltä myös että itsevarma ja älykäs nainen on kiihoittava ja seksikäs. Kun nainen on lisäksi itsenäinen eikä roiku, hän on täydellinen vaimo. Kokonaisuus ratkaisee. Sivusta.
Iidasein. <3 Olen viime aikoina miettinyt paljon sitä, kuinka paljon aikaa olenkaan täällä viime vuosina tuhlannut. Kaikki se aika on ollut täysin turhaa. Lähipäivinä tulee viimeinen hetkeni ketjussa. Päätöksessä pysymiseen olen myös kehitellyt keinoja, joten tällä kertaa ei pitäisi olla viikon päästä paluuta. Jos joskus jotakin asiaa, ota yhteyttä irl. Tämä fantasiaketju ei enää palvele tarpeitani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan viiminen näköjään sai peukut alas 24 kpl. Naiset annan miehenä ohjeen: älkää jatkuvasti vertailko. Toisia naisia alentava nainen ei ole laadukasta parisuhdetta etsivän miehen mielestä viehättävä. Eikä toisten naistenkaan mielestä. Hyvä huomen vaan keskeltä Suomea.
Olet oikeassa. Olen kuullut miehiltä myös että itsevarma ja älykäs nainen on kiihoittava ja seksikäs. Kun nainen on lisäksi itsenäinen eikä roiku, hän on täydellinen vaimo. Kokonaisuus ratkaisee. Sivusta.
Mä olen tällainen nainen. Mun kirous on se, että minusta kiinnostuvat miehet jotka ovat -ei niin itsenäisiä ja vahvoja. Usein kylkiäisenä mustasukkaisuus.
Olen miettinyt samaa kuin Iidan kaipaaja. Jos kaivatulla olisi tarve olla yhteydessä, hän ottaisi yhteyttä, mutta ei ota.
Katson ruusuja puutarhassani. Hyviä ruusuja, huonoja ruusuja. Hoivaisin mieluummin niitä kaikkia, kuin leikkaisin huonot pois. Joistain huonoista ruusuista voi tulla hyviä, jos niitä vaalii rakkaudella.
Mutta yksi erityisesti sinulle. Ajattelin oransseja, mutta minkä värisen ruusun sinä haluaisit?
Pelkään eniten itseni menettämistä ja ajautumista toistamiseen kylmään parisuhteeseen. Siksi olen viime vuosina korottanut muurian iparila tiilirivillä. Kuka niitä on purkamaan?
Ei ole elämää elää odottaen. Jokainen päivä on hävitty päivä. Sama olisi olla elämättä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa kuin Iidan kaipaaja. Jos kaivatulla olisi tarve olla yhteydessä, hän ottaisi yhteyttä, mutta ei ota.
Siitä se kertoo. Kaivatut eivät ota yhteyttä, sinä, minä ja muut ketjuilijat emme ota yhteyttä, koska meillä kenellekään ei ole tarvetta sitä ottaa. Täysin kiistämätön fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä se kertoo. Kaivatut eivät ota yhteyttä, sinä, minä ja muut ketjuilijat emme ota yhteyttä, koska meillä kenellekään ei ole tarvetta sitä ottaa. Täysin kiistämätön fakta.
Minä olen ottanut yhteyttä. Mitä se kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Pelkään eniten itseni menettämistä ja ajautumista toistamiseen kylmään parisuhteeseen. Siksi olen viime vuosina korottanut muurian iparila tiilirivillä. Kuka niitä on purkamaan?
En lähtisi etsimään muurinpurkajaa ulkoapäin. Sen on lähdettävä itsestä. Itsearvostuksesta. Lähde aluksi vaikkapa miettimään, mikä on sinulle elämässä tärkeää? Mistä sinä pidät?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää keskiviikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko. 🌹
Terv. risuleuka
Hyvää keskiviikko päivää risuleualle. 🧡🤗 Kaunis kiitos ihanasta yllätys ruususta. Ajatukset sinussa. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ottanut yhteyttä. Mitä se kertoo?
Se kertoo, että olet ottanut yhteyttä. Sarkasmin keinoin totesin, ettei kannata kuvitella olevansa kaivattunsa pään sisällä, koska siellä voi olla hyvinkin paljon sellaista, mikä itsellä ei käy mielen vieressäkään.
Yhteydenoton puute selittyy toki useimmiten tarpeen puutteella, mutta kuten palsta sitä alleviivaa, muitakin syitä voi olla. Joskus ihmisillä on elämässään niin paljon muuta, että yhteydenpito kiinnostaviinkin ihmisiin jää, mikäli ei olla valmiiksi jo läheisiä. En minä ainakaan vietä aikaani ihmisten kanssa siinä järjestyksessä, missä parhaiten itse viihtyisin, vaan olosuhteet luovat suurimman vaikutuksen ajankäytön jakautumiseen.
Aikaa on pakko viettää viettää velvollisuuksien vuoksi paljon sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa en vapaa-aikaani tahdo olla. Se syö tehokkaasti sosiaalista energiaa, enkä siksi jaksa oikein pitää yhteyttä heihin, keistä pidän. Voinee siis sanoa, että minulla ei ole tarvetta siihen olosuhteista johtuen, mutta silti pidän kovasti monesta sellaisesta ihmisestä, jota en ole aikoihin missään nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tällainen nainen. Mun kirous on se, että minusta kiinnostuvat miehet jotka ovat -ei niin itsenäisiä ja vahvoja. Usein kylkiäisenä mustasukkaisuus.
Sama juttu minullakin on ollut mutta siinä on miehellä hyvin tilaa kasvaa ja vahvistua jos siihen kykenee. Täytyy vain pitää huolta siitä että kaikki asiat puhutaan läpi avoimesti ettei tarvitse mielessä pohtia ja arvuutella asioita.
Hyväntuulinen ajatus kaivatulleni, sinne missä nyt satut tällä hetkellä olemaankaan.
Joo, olin sekaisin. Mietin sitä vieläkin. Yhteyttä en ole pitänyt, koska luottamus sinuun meni, vaikka luultavasti koit samoin minusta. En luota suhun, koska kerrot kaiken muille. Et luota muhun, koska en kerro mitään kellekään.
Huomenta. Mitä fudismamalle? katsoitko eilen peliä? Hoskonen ja Luke oli aikalailla pelin MVPT.
Keskinenkin ihan snadisti... mitä jos ei nyt olisi antanut hetkessä itelleen nousta hattuun. Miehet.... 👀 no, jos se kolme leijonaa kaatuisi sitten täällä koto suomessa. Tai tulis ees tasapeli.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olin sekaisin. Mietin sitä vieläkin. Yhteyttä en ole pitänyt, koska luottamus sinuun meni, vaikka luultavasti koit samoin minusta. En luota suhun, koska kerrot kaiken muille. Et luota muhun, koska en kerro mitään kellekään.
Minkä kaiken kertoi? Pettämisen?
Kuuntelen sadetta ja ajattelen sua. Niin se vaan menee, satoi tai paistoi, olet aina ajatuksissani.
Hellä hali päivääsi.