Kysely: olitko yllättynyt USA:n hyökkäyksestä Venezuelaan?
Kysytääs tätä.
Kommentit (13)
Rikolliset löytää aina sieltä missä on jotain varastettavaa eli en yllättynyt.
Juu olin yllättynyt. Kysymys kuuluu, miksi, miksi. Kun maailmantilanne on nyt kovin räjähdysherkkä, tuntuu järjettömältä, että Trump hämmentää lisää. Yhtään sotaa ei enää tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Juu olin yllättynyt. Kysymys kuuluu, miksi, miksi. Kun maailmantilanne on nyt kovin räjähdysherkkä, tuntuu järjettömältä, että Trump hämmentää lisää. Yhtään sotaa ei enää tarvita.
Koska tarvitsee sitä öljyä sieltä.
Maduro on ollut täysi idiootti. Istuu maailman suurimpien öljyvarojen päällä ja tarkoituksella suututtaa maailman suurimman sotilasmahdin. Miettikää, miten hän olisi voinut hyödyttää omaa kansaansa pelaamalla korttinsa toisin.
Vierailija kirjoitti:
Maduro on ollut täysi idiootti. Istuu maailman suurimpien öljyvarojen päällä ja tarkoituksella suututtaa maailman suurimman sotilasmahdin. Miettikää, miten hän olisi voinut hyödyttää omaa kansaansa pelaamalla korttinsa toisin.
Kuulostaa ihan Venäjältä ja Putinilta sodassa Ukrainassa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan Venäjältä ja Putinilta sodassa Ukrainassa.
-winner-
Perin osuva vertaus. Kun oma ego menee kansan edulle, käy yleensä huonosti. Olisi vaikka rakennuttanut jonkun mauseloumin tuleville tuhkilleen, niin Venezuelan kansa olisi kärsinyt vähemmän.
Trump halusi Panaman kanavan, Trump halusi Venezuelan, Trump halusi... Hmm, kuinka ei mennyt sitten iskemään Kolumbiaan, jos huumetuotanto oli joku ongelma...
-winner-
Ei, en ollut yllättynyt, vaan pikemminkin hämmästynyt siitä, että se tapahtui vasta nyt.
Olen vain utelias näkemään, miten tilanne kehittyy: kuten Panamassa, jossa tilanne parani selvästi sen jälkeen, vai kuten Irakissa, jossa puhkesi sisällissota
entäs kröönlanti