Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iidasein. <3 Olen viime aikoina miettinyt paljon sitä, kuinka paljon aikaa olenkaan täällä viime vuosina tuhlannut. Kaikki se aika on ollut täysin turhaa. Lähipäivinä tulee viimeinen hetkeni ketjussa. Päätöksessä pysymiseen olen myös kehitellyt keinoja, joten tällä kertaa ei pitäisi olla viikon päästä paluuta. Jos joskus jotakin asiaa, ota yhteyttä irl. Tämä fantasiaketju ei enää palvele tarpeitani.
Iida who? Kyselee eräs Iida
En kyllä kerro. Kuten sanottu, tarkoitus olisi lopettaa täällä käyminen näinä päivinä. Ap
Onpas kiirettä. Silti ehdit ajatuksiin. Rakastan sinua. Oot kaunis tänäänkin, Pi <3. La
Vierailija kirjoitti:
Muru, oletko, kerro?
Rakastumassa?
Sillä tiellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iidasein. <3 Olen viime aikoina miettinyt paljon sitä, kuinka paljon aikaa olenkaan täällä viime vuosina tuhlannut. Kaikki se aika on ollut täysin turhaa. Lähipäivinä tulee viimeinen hetkeni ketjussa. Päätöksessä pysymiseen olen myös kehitellyt keinoja, joten tällä kertaa ei pitäisi olla viikon päästä paluuta. Jos joskus jotakin asiaa, ota yhteyttä irl. Tämä fantasiaketju ei enää palvele tarpeitani.
Iida who? Kyselee eräs Iida
En kyllä kerro. Kuten sanottu, tarkoitus olisi lopettaa täällä käyminen näinä päivinä. Ap
Et jaa näkemystäsi yksin. Ketäpä tälläinen ojanpohja ketju olisi ikinä palvellut. Sen minä ainakin olen tiennyt aina.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempi värisi?
Lempivärini on väljä musta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan väärä ihminen pyörinyt mielessäni viimeiset kaksi päivää. Tahtoisin rakastella.
Nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempi värisi?
Vaikea valita. Top3:een mahtuu burgundy, emerald green ja navy blue. Tummat sävyt on oma juttu.
En siis ole suinkaan tyhmä ihminen vaikka olen avoin, salliva ja rehellinen. En uskoudu kaikille mutta sekään ei ole salailua.
En viitsi kertoa muiden yksityisasioita, sekään ei ole salailua.
Rehellisyys voi tuntua paikoittain ikävältä mutta pakon edessä on minunkin puolustettava itseäni. Olen pahoillani.
Olen uskollinen ja lojaali mutta ethän käytä sitäkään hyväksesi.
Jos loukkaat minua niin se näkyy myöskin.
Minullakin on oikeus tunteisiini. Tunnustaisitko ne sillä nyt sinä olet kääntänyt kaiken väärinpäin ja näytän samalta kuin kaikki muutkin. En pidä siitä, olen erilainen.
Tolle yhdelle heebolle terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru, oletko, kerro?
Rakastumassa?
Sillä tiellä...
Taas samoilla raiteilla
Tuhat kertaa no niin
No mennään vaan...
- sivusta päivää
Yksi suurimmista kohteliaisuuksista on kuulla olevansa erilainen kuin muut. Tiedän sen itsekin. Kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole murua.
Mutta sahanpurua korvien välissä. 😉
Sinä taisit unohtaa sen kun sinä itse muutuit. Olen samanlainen edelleenkin mutta kyllä minä sinut näin jo aikaisemminkin. Kaikki hyvin.
Kivaa päivää kaikille. Tänään kaikki on hyvin huonosti.
Tänään meillä oli suklaanruskeaa ja tummanharmaata (antrasiitti sävyltään).
Puu on kaadettu. Et enää asu siellä.
Jos joskus kuljet ohi, niin katsele ympärillesi. Siinä on ne moneen kertaan maalatut seinät. Minua surettaa ajan kulu. Sinä et koskaan nähnyt mitä niissä ennen luki.