Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
14241/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti työpöytä on merkki siitä ettei päässä juuri liiku mitään. 

Vierailija
14242/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena aina pitänyt akateemisista miehistä. Taino, en ihan aina.. 

Mutta on tosi mukava että voi olla toisen seurassa hiljaa. Tai lukea vaikka kirjaa. 

Ja olen aikoinaan tapaillut hyvin erilaisia ihmisiä. Alkuviehätyksen jälkeen meillä ei vaan ollutkaan mitään yhteistä. Se on kamala tunne kun ei ole mitään mistä jutella. 

Vai niin, tuo oli meille tärkeä tieto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14243/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään kiinnosta teidän elämän tarinanne, lähetän terveiset kaipaamalleni henkilölle. 💗

Ei haittaa kiinnostuksen puute. Ei minuakaan kiinnosta ihmisten lomakuvat ja kotikuvat somessa, mutta niitähän tuutataan jatkuvalla syötöllä. Sivu

Vierailija
14244/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään kiinnosta teidän elämän tarinanne, lähetän terveiset kaipaamalleni henkilölle. 💗

Ei haittaa kiinnostuksen puute. Ei minuakaan kiinnosta ihmisten lomakuvat ja kotikuvat somessa, mutta niitähän tuutataan jatkuvalla syötöllä. Sivu

Kuitenkin kiinnostaa notkua katselemassa niitä?

Vierailija
14245/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään pukeutunut todella huonosti tilanteeseen nähden. Harmitti ja hävetti. Olisin pukeutunut fiksusti ja siististi, jos olisin etukäteen tiennyt. Olisi pitänyt kysyä etukäteen minne mennään... Onnistuin näyttämään siivottomalta ja tyylittömältä. Hyväpuoli oli se, etten ollut ihastukseni seurassa.

Vierailija
14246/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena aina pitänyt akateemisista miehistä. Taino, en ihan aina.. 

Mutta on tosi mukava että voi olla toisen seurassa hiljaa. Tai lukea vaikka kirjaa. 

Ja olen aikoinaan tapaillut hyvin erilaisia ihmisiä. Alkuviehätyksen jälkeen meillä ei vaan ollutkaan mitään yhteistä. Se on kamala tunne kun ei ole mitään mistä jutella. 

Vai niin, tuo oli meille tärkeä tieto!

Niin oli, kyllä siihen samastuu. On välillä tullut tapailtua sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ei löydy sanottavaa. On se totta tosiaan outo tunne. Eri

Vierailija
14247/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisella perhetaustalla leijuneen kaivatustahan toi keskustelu just lähti?

Vierailija
14248/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen on yleinen termi, jota käytetään kuvaamaan yliopistossa koulunsa käyneitä. On typerää takertua yksittäisen sanan käyttöön, mutta sitähän täällä voi odottaa. Eri

Vierailija
14249/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin kiinnostaa notkua katselemassa niitä?

En katso, mutta tiedän näin olevan. Katsos sellainenkin tietotaso on mahdollista saavuttaa. 

Vierailija
14250/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen on yleinen termi, jota käytetään kuvaamaan yliopistossa koulunsa käyneitä. On typerää takertua yksittäisen sanan käyttöön, mutta sitähän täällä voi odottaa. Eri

Akateeminen on ihan perussanastoa. Siinä vaiheessa kun alkavat taas vaihteeksi käyttää sanaa akateemikko, voi naamapalmuamisen aloittaa. 

Vierailija
14251/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen voi olla ilman akateemista koulutustakin. Suurin osa ihmisistä (akateemikot) mukaanluettuna, eivät ole loppujen lopuksi kovin akateemisia ihmisiä. Paperilla he voivat näyttää älykkäiltä, mutta todellisuudessa kovan paikan tullen he ovatkin tyhmempiä kuin keskiverto älykkyydellä varustetut yksilöt.

Vierailija
14252/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnista seuraavista merkeistä henkinen wt, joka kuvittelee olevansa jotakin muuta:

- Käyttää termiä akateeminen

- Kertoo pyytämättä itsestään, sukulaisistaan ja ystävistään "akateemisia" asioita. Jättää kertomatta "ei-akateemisia", "ei-akateemisista"

- Miettii tuollaisia asioita, tulee ilmi edellä mainitusti

Minulla on suuri suku, johon mahtuu paljon menestyneitä ihmisiä. Osa sukulaisistani tuo sitä hyvin auliisti esille toisille. Eivät jostakin syystä koskaan kertoile heistä, joilla on mennyt huonosti. Pohdin joskus sukulaisuuden kiistämistä näihin "akateemisiin menestyjiin", mutta se olisi ikävien tosiasioiden kiistämistä. Muistakaa ihmiset, että teot eivät ole itsessään ihmisyyden mittareita, vaan motiivit.

Terveisin henkilö, joka on syntynyt perheeseen ja sukuun, josta osa siihen kuuluvista "akateemisista" käyttää termiä "a

Voi sitä arvostaa, ja arvostankin.  Silti pohdin, miten suuri osa akateemissta on aidosti tyhmiä. Eri

Vierailija
14253/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen voi olla ilman akateemista koulutustakin. Suurin osa ihmisistä (akateemikot) mukaanluettuna, eivät ole loppujen lopuksi kovin akateemisia ihmisiä. Paperilla he voivat näyttää älykkäiltä, mutta todellisuudessa kovan paikan tullen he ovatkin tyhmempiä kuin keskiverto älykkyydellä varustetut yksilöt.

Ei voi olla. Ja googlaa mikä on akateemikko, ennen kuin nolaat itseäsi yhtään enempää. Eri

Vierailija
14254/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
14255/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähellä osua kaivattuni pihan lähelle tässä kesällä. Etsin marjoja uusilta paikoilta ja kiertelin metsää uskaltamatta lähteä sen pidemmälle tiestä. Kotona vilkaisin google mapsista missä oikein olin ollut niin alle 500 metrin päässä kaivattuni kotoa. Jos olis tuossakin matkassa nähnyt minut metsässä niin olisi luullut stalkkaavan🤣 No nyt tiedän missä asuu enkä uskalla enää mennä sille suunnalle. 

Vierailija
14256/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaisin lipuin päästä varpaisiin oli kaivattu pukeutunut

Minun (ex?)kaivattu näytti siltä kuin olisi tänään menossa panoreissulle. Tähän liittyen, on ollut yllättävää, millainen hän on. Jotenkin ajattelin, että hänen arvonsa ja tapansa elää olisivat erilaiset. Pidin vanhempiaan suhteellisen fiksuina. Mutta eihän se minulle kuulu. Oikeastaan koskaan kuulunut, miten viettää elämäänsä. (Et kaivattu huomannut, että näin sinusta vilauksen tänään)

Joo, itsekin just huomasin että oli jäänyt yksi paidannappi napittamatta rintojen alta. Mutta en ihan ajatellut, että sentään seksiin viittaisi 🙃 eri

Minä olen kaivatun kohda

Kaivattu oli kyllä akateeminen, jos niin pitää kuvailla, mutta käytöstavat ja ryyppäminen olivat kuin ylilaudan teinillä. Alkuperäinen.

Vierailija
14257/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi yhtälailla osoittaa mieltään hiljaisuudella. Kun ei käy niin ei käy. Ja periksi ei anneta.

Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa sukupuolesta riippumatta, täysin turha ihailla tuollaista

Olen niin samaa mieltä, mutta ihailusta ei todellakaan ole kyse.

Onko mykkäkoulua, jos toinen pyytää olemaan hiljaa/turpa kiinni.

Vierailija
14258/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi yhtälailla osoittaa mieltään hiljaisuudella. Kun ei käy niin ei käy. Ja periksi ei anneta.

Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa sukupuolesta riippumatta, täysin turha ihailla tuollaista

T. Eri

Vierailija
14259/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Onko tässä tunniste?

Vierailija
14260/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisuus ei ole tae sivistyksestä ja älystä, valitettavasti. Yliopisto on nykyään kuin mikä tahansa koulu, sinnikkyydellä suorittaa kuka tahansa ja kuka tahansa sinne sisällekin pääsee kun tarpeeksi yrittää. Ulos tulee massatuote, tasapäistetty porukka, jolla on usein vielä liian suuret luulot itsestään koska #akateemisuus. 

Ketju on lukittu.