Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
14221/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh, autocorrect on syvältä 

Sen saa pois, typeryyttä syyttää mukamas sitä omista näppisvirheistä.

Kyllä se nopeuttaa nopeaa kommunikointia huomattavasti. 

Vierailija
14222/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon näin. Ymmärrät varmasti et asetelma puolin ja toisin on kuitenkin haastava sataprosenttiseen.

Mihin tämä on vastaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14223/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaisin lipuin päästä varpaisiin oli kaivattu pukeutunut

Minun (ex?)kaivattu näytti siltä kuin olisi tänään menossa panoreissulle. Tähän liittyen, on ollut yllättävää, millainen hän on. Jotenkin ajattelin, että hänen arvonsa ja tapansa elää olisivat erilaiset. Pidin vanhempiaan suhteellisen fiksuina. Mutta eihän se minulle kuulu. Oikeastaan koskaan kuulunut, miten viettää elämäänsä. (Et kaivattu huomannut, että näin sinusta vilauksen tänään)

Joo, itsekin just huomasin että oli jäänyt yksi paidannappi napittamatta rintojen alta. Mutta en ihan ajatellut, että sentään seksiin viittaisi 🙃 eri

Minä olen kaivatun kohdalla huomannut, että erilaisuus kiehtoo. Hän on ulkoisesti wt:n perikuva, minä taas vahvasti akateemin

Ei akateemisuus ole tyylin tae. Lisäksi monet akat perheet ovat todella shallow-porkukkaa. Ehkä joitai tuo jatkua lokerointi vie elämässä eteenpäin kun muuten tuntuu niin mnimutkaiselta. 

Vierailija
14224/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa jos ihminen kuvittelee, että menneiden sukupolvien saavutukset on jotenkin myös vähän niin kuin omaa ansiota, sitähän se hienolla suvulla flexaaminen on. ;) 

Niin, tuohon suuntaan se ei taida toimia. Mutta huono-osaisuuden, ylisukupolvisten traumojen yms. kanssa juttu taas toinen. Tietysti ei voi yleistää etteikö sitä yksilö voisi menestyä elämässä vaikka olisi elänyt/tullut huonoista oloista.

Vierailija
14225/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa jos ihminen kuvittelee, että menneiden sukupolvien saavutukset on jotenkin myös vähän niin kuin omaa ansiota, sitähän se hienolla suvulla flexaaminen on. ;) 

Ei kai tuo ollu mitään fleksaamista. Totesin vain meidän erot. Itse en edes vanhempieni varoista hyödy. Olen itse rakentanut oman työurani ja mahdolliset rikkauteni. Aina täällä ymmärretään väärin kaikki.

En just sua tarkottanut, mietin vaan yleisesti. Ns. paremman väen lapset on vaan sattunut syntymään tiettyihin olosuhteisiin, mitään omaa saavutusta siinä ei vielä ainakaan nuorilla ihmisillä ole, sama ihminen olisi voinut syntyä vaikka Intian slummiin, olisi vähän eri lähtökohdat elämälle. 

Vierailija
14226/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin edes yhden halauksen, mutta sitäkään ei saa samaan aikaan, kun joku on saanut ja saa jakaa koko elämänsä hänen kanssaan. 

Vierailija
14227/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään sä olet mun top 3:ssa ollut, mutta kyllä tänään vedit ohi muista 😍 Taidan keskittyä sun lietsomiseen aivan kokonaan.

Vierailija
14228/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mene mikään eikä etenkään onni.

Vierailija
14229/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo ollu mitään fleksaamista. Totesin vain meidän erot. Itse en edes vanhempieni varoista hyödy. Olen itse rakentanut oman työurani ja mahdolliset rikkauteni. Aina täällä ymmärretään väärin kaikki.

Itse asiassa olet hyötynyt sun taustasta melkoisesti verrattuna työväenluokkaisen perheen vesaan. Olet kasvanut aivan erilaisen kulttuurisen ja sosiaalisen pääoman keskellä kuin muut, joten olet saanut melkoisen etumatkan ihan pelkän kasvuympäristösi perusteella. Nämä keskenään täysin erilaiset inhimilliset pääomat johtavat ns. koulutuksen periytymiseen. 

t. Eri

Vierailija
14230/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaisin lipuin päästä varpaisiin oli kaivattu pukeutunut

Minun (ex?)kaivattu näytti siltä kuin olisi tänään menossa panoreissulle. Tähän liittyen, on ollut yllättävää, millainen hän on. Jotenkin ajattelin, että hänen arvonsa ja tapansa elää olisivat erilaiset. Pidin vanhempiaan suhteellisen fiksuina. Mutta eihän se minulle kuulu. Oikeastaan koskaan kuulunut, miten viettää elämäänsä. (Et kaivattu huomannut, että näin sinusta vilauksen tänään)

Joo, itsekin just huomasin että oli jäänyt yksi paidannappi napittamatta rintojen alta. Mutta en ihan ajatellut, että sentään seksiin viittaisi 🙃 eri

Minä olen kaivatun kohdalla huomannut, että erilaisuus kiehtoo. Hän on ulk

Ei akateemisuus ole tyylin tae. Lisäksi monet akat perheet ovat todella shallow-porkukkaa. Ehkä joitai tuo jatkua lokerointi vie elämässä eteenpäin kun muuten tuntuu niin mnimutkaiselta. 

t. Joku eri

Vierailija
14231/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2tonnia käteen joka kuukausi niin en menisi enää ikinä palkkatöihin. (Ehkä, ei koskaan pidä sanoa varmuudella.) Joten, nyt pitää keksiä mistä saa tuon summan. Rikastumisella ei niin väliä, kunhan on vapaa kuin valkoposkihanhi.

Mulle ei riittäisi

Mulle riittäisi onnelliseen elämään, toisaalta, kun pääsee rahan makuun niin haluaa yleensä vaan lisää. Sitten haluaa luksusta ja kaiken pitää olla kalista ja hienoa, sellanen se ihmisen mieli on, joten ei voi sanoa mitä kävisi jos rahavirrat aukeaisi.

En mä mitään luksusta tarkoita vaan jo vuokra on puolet tosta ja päälle muut kiinteät menot. Viitsis kädestä suuhun elää kuitenkaan

Mulla on jonkin verran taipumusta askeettisuuteen. 

Vierailija
14232/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei mene mikään eikä etenkään onni.

?

Vierailija
14233/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2tonnia käteen joka kuukausi niin en menisi enää ikinä palkkatöihin. (Ehkä, ei koskaan pidä sanoa varmuudella.) Joten, nyt pitää keksiä mistä saa tuon summan. Rikastumisella ei niin väliä, kunhan on vapaa kuin valkoposkihanhi.

Mulle ei riittäisi

Mulle riittäisi onnelliseen elämään, toisaalta, kun pääsee rahan makuun niin haluaa yleensä vaan lisää. Sitten haluaa luksusta ja kaiken pitää olla kalista ja hienoa, sellanen se ihmisen mieli on, joten ei voi sanoa mitä kävisi jos rahavirrat aukeaisi.

En mä mitään luksusta tarkoita vaan jo vuokra on puolet tosta ja päälle muut kiinteät menot. Viitsis kädestä suuhun elää kuite

Senkus, itsestänihän mä kirjoitinkin? MINÄ (!!!!!!!!!!!!!) en pärjäisi tuolla summalla. En sanonut susta sanaakaan tai arvioinut sun pärjäämisiäsi

Niin minäkin kirjoitin itsestäni, jatkoin vaan jutustelua.🙂😀

Vierailija
14234/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yllä = minä sama edellinen. Ollaan mun alueellani tässä, ja nämä ovat ihan suuresti tutkittuja ilmiöitä eivätkä mitään mielipiteitä. 

-> kyllä, olen tietoinen ja tutustunutkin näihin tutkimuksiin harrastuksenomaisesti.

Vierailija
14235/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olet hyötynyt sun taustasta melkoisesti verrattuna työväenluokkaisen perheen vesaan. Olet kasvanut aivan erilaisen kulttuurisen ja sosiaalisen pääoman keskellä kuin muut, joten olet saanut melkoisen etumatkan ihan pelkän kasvuympäristösi perusteella. Nämä keskenään täysin erilaiset inhimilliset pääomat johtavat ns. koulutuksen periytymiseen. 

t. Eri

Olen akateeminen työläisten lapsi. Työläisyys ehkä näkyi rahan puutteena, mutta mitenkään muuten ei erotuttu, ennemminkin positiivisesti. Suurimman osan vanhemmat ovat olleet ns työläisiä, ennen akateemisiksi luki pienempi joukko. Nämä ovat suuria yleistyksiä mistä kirjoitatte, ja voi niistä puhua, kunhan muistaa, että lopulta harva menee täysin kuvailemiinne lokeroihin. 

Vierailija
14236/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään kiinnosta teidän elämän tarinanne, lähetän terveiset kaipaamalleni henkilölle. 💗

Vierailija
14237/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas ihmeellisiä KAIPAUS- JA TERVEISETVIESTEJÄ !

Tämänkin täytää ihmeellisen osuvasti KAIPAUS- JA TERVEISETVIESTITTELYN kriteerit. Suorastaan kaivatun maagista!

Vierailija
14238/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko esteettinen ihminen olla sotkuinen resupekka?

Mä arvostan omasta mielestä esteettisyyttä sen monimerkityksellisyydessään ylikaiken mutta se ei juurikaan näy mun habituksessa. Kuljen markettivaatteissa ja hiuksia hoidan pituuden mukaan en hiusmallin ja -tyylin. Kämppää en jaksa siivota usein. Enkä juurikaan itse luo minkäänlaisia esteettisiä tuotoksia.

Nyt herää kysymys miten esteettisyys näkyy elämässäni? Sepä se, omat voimavarat ja/tai pikemminkin organisointi ja priorisointi on hukassa. Nimittäin työpaikalla tykkään olla siisti ja luoda esteettisesti miellyttävää ympäristöä. Ongelma nousee esille kun kyseessä on minusta. En välitä tarpeeksi itsestäni 😢 

Miten lähestyä tätä ongelmaa? Pitäisikö mun keventää työtaakkaa (vapaa-ehtoistyöstä kyse) ja panostaa enemmän itseeni vai jatkaa samalla linjalla? Mulla siis on sosiaalinen jännittäminen tässä taustalla ja syö ihan valtavasti energiaa olla vuorovaikutuksessa muiden kanssa.

Vierailija
14239/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena aina pitänyt akateemisista miehistä. Taino, en ihan aina.. 

Mutta on tosi mukava että voi olla toisen seurassa hiljaa. Tai lukea vaikka kirjaa. 

Ja olen aikoinaan tapaillut hyvin erilaisia ihmisiä. Alkuviehätyksen jälkeen meillä ei vaan ollutkaan mitään yhteistä. Se on kamala tunne kun ei ole mitään mistä jutella. 

Vierailija
14240/55805 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko esteettinen ihminen olla sotkuinen resupekka?

Mä arvostan omasta mielestä esteettisyyttä sen monimerkityksellisyydessään ylikaiken mutta se ei juurikaan näy mun habituksessa. Kuljen markettivaatteissa ja hiuksia hoidan pituuden mukaan en hiusmallin ja -tyylin. Kämppää en jaksa siivota usein. Enkä juurikaan itse luo minkäänlaisia esteettisiä tuotoksia.

Nyt herää kysymys miten esteettisyys näkyy elämässäni? Sepä se, omat voimavarat ja/tai pikemminkin organisointi ja priorisointi on hukassa. Nimittäin työpaikalla tykkään olla siisti ja luoda esteettisesti miellyttävää ympäristöä. Ongelma nousee esille kun kyseessä on minusta. En välitä tarpeeksi itsestäni 😢 

Miten lähestyä tätä ongelmaa? Pitäisikö mun keventää työtaakkaa (vapaa-ehtoistyöstä kyse) ja panostaa enemmän itseeni vai jatkaa samalla linjalla? Mulla siis on sosiaalinen jännittäminen tässä taustalla ja syö ihan valtavasti energiaa olla

Postaa kuvasi niin arvostelemme esteettisyyden. Blurraa silmäsi ja muut kohdat joista voi tunnistaa. 

Ketju on lukittu.